Hotelletje

Hellohello,

Ik en een vriendin van mij (zegmaar beste vriendin) zijn met het geweldige idee gekomen om te snoepen in een hotel.

Nu heeft zei geboden op een bruidsuite overnachting. EN natuurlijk gewonnnen! (met champagne en fruit op de kamer, jacuzzi op de kamer, gratis gebruik van zwembad, sauna en andere faciliteiten)

We hebben allebei al een aantal keer gesnoept maar we willen de ervaring nieuw leven in blazen! de locatie en de snoepjes zijn geregeld (Rode defqons 4 stuks). Maar nu rest de vraag, wat te doen???

Enige tips, trucs, aanbevelingen, aanraders en noem maar op zijn zeer welkom :wave: !!

Om maar heel kort door de bocht te gaan. De beste ervaring is toch wel:
...
...
...
Sex! :hearteyes:

Maar als het je beste vriendin is kan het natuurlijk problemen opleveren. Ik heb er alle vertrouwen in dat jij kunt inschatten wat er dan gebeurd.
Dat is iig mijn suggestie, doe er maar wat mee.

darkbull

Bewuste gebruiker
meer dan aandacht voor elkaar heb je niet nodig lijkt me, muziek! dat is wel heel lekker dan.
maar je hebt leuke randvoorwaarden toch?
een mooie omgeving, een vriendin in de buurt...
gewoon van genieten.

QTarantino

Belezen gebruiker
Ik las dat jullie beschikking hadden tot een zwembad. Ik zou dan sowieso ook gaan zwemmen. De eerste keer dat ik dat deed onder invloed van XTC wist ik niet wat me overkwam!

QTarantino zei:
Ik las dat jullie beschikking hadden tot een zwembad. Ik zou dan sowieso ook gaan zwemmen. De eerste keer dat ik dat deed onder invloed van XTC wist ik niet wat me overkwam!

Best leuk idee!! maar we zijn allebei een beetje bang dat dat misgaat en dat we wellicht door onze gigantische pupillen gesnapt worden..

we gaan wel sowieso van het water genieten in de jacuzzi :wink: ik denk dat het inderdaad gewoon goed genoeg is om van elkaar te genieten en gewoon kijken waar we stranden.

darkbull zei:
meer dan aandacht voor elkaar heb je niet nodig lijkt me, muziek! dat is wel heel lekker dan.
maar je hebt leuke randvoorwaarden toch?
een mooie omgeving, een vriendin in de buurt...
gewoon van genieten.

Haha, ja de randvoorwaarden zijn bekend. bedankt in ieder geval voor de tip! we nemen zeker een lekker muziekje mee!

DeltaGunner zei:
Om maar heel kort door de bocht te gaan. De beste ervaring is toch wel:
...
...
...
Sex! :hearteyes:

Maar als het je beste vriendin is kan het natuurlijk problemen opleveren. Ik heb er alle vertrouwen in dat jij kunt inschatten wat er dan gebeurd.
Dat is iig mijn suggestie, doe er maar wat mee.

Wie weet DeltaGunner, wie weet...

curiouscouple zei:
Hotelletje, bruidsuite........

Ik zou zeggen: nodig nog 1 of 2 leuke mensen uit........ :wink:

Sorry, was ik je bijna vergeten! Het is zeker een leuk idee, maar we hebben onszelf al voorgenomen om dit gewoon met zijn tweetjes te doen. Heb jij hier ervaring mee?

wapboy

Wijs gebruiker
ff oud topic omhoog halen

Is dat bij een van der Valk goed te doen zonder dat het opvalt bij receptie? Mijn vriendin en ik hebben ook dit plan opgevat nl.

TechnoChicken

Bewuste gebruiker
ff oud topic omhoog halen

Is dat bij een van der Valk goed te doen zonder dat het opvalt bij receptie? Mijn vriendin en ik hebben ook dit plan opgevat nl.
Lijkt me ook echt een leuk idee. Ik zou het gewoon doen en proberen de receptie na dat je hebt ingecheckt te vermijden, maar dat moet wel lukken toch. Ikzelf zou me alleen in de ochtend zorgen maken aangezien je de volgende ochtend na x nog duidelijk kan zien dat ik iets heb gebruikt.. :grimacing:

Casaan

Badass junkie
Tripreporter
Slik je pilletje nadat je incheckt, dan is er niets aan de hand.

Ik heb dit ooit gedaan met mijn meisje (is al even geleden) en tijdens het inchecken vertelde ze de baliemedewerker dat de kamer haar niet uitmaakte, als er maar een bed aanwezig was.
Ik voelde me zo gigolo toen.

Geniet vooral van je kamer en van elkaar.

Altist

Newbie
Heul oud topic inderdaad maar toch ook nog wel relevant.

Werkt prima! Onze eerste keer x was nagenoeg een gelijke situatie, gewoon eerst inchecken je het je comfortabel maken op de kamer en dan pas nemen. Wij namen rond een uur of 23:00 en zijn pas om 6:15 gaan slapen:wink: geloof me als ik zeg dat we ons meer dan uitstekend vermaakt hebben! Wel ook tijdens gebruik je koppie erbij houden, mij lukt dat eenvoudig omdat we slechts eenmaal een halve pakken en niet bijpakken. Je hebt wss buren, personeel etc dus doe zachtjes. Als je halverwege de avond/nacht gestroord word vernaggeld dat je ervaring behoorlijk. Daarbij heben die mensen ook recht op rust! Wij hadden een kamer zonder balkon en moesten dus een stukje over de gang om bij een brandtrap een peukie te kunnen doen. Alle gangen zijn voorzien van cameras dus we zijn zeker telkens gespot. Ik was me daar bewust van en vond het prima. We deden stilletjes en hadden netjes een badjasje aan. Niks aan de hand! Jacuzzi is op zich wel lekker dan maar ook snel te warm, beetje mee oppassen dus. Sauna zou ik niet doen vanwege warmte, volgende dag wel erg lekker! Douchen blijft fijn maar beter niet in de nachtelijke uurtjes, dat hoor je vast goed lijkt me. En als het ervan komt, sex met x is onbeschrijflijk! Maar doe vooral waar je beide zin in hebt en forceer niks, dat is de charme er juist van, doen waar je je goed bij voelt zonder druk in welke vorm dan ook.

Have fun!

Bovenaan