Graag wil ik mijn verhaal kwijt, ik zit gevangen in mezelf omdat ik er met niemand over kan praten. Ik moet dan ook al mijn moed verzamelen om dit nu wel te doen. Ik zit zwaar in de shit met mezelf want ik snuif al een jaar of 5 en de laatste 2 jaar 3 keer in de week en het laatste half jaar elke dag. Ik erken dan ook van mezelf dat ik al een tijd zwaar verslaafd ben. Mijn gebruik is op sommige momenten buitensporig en lichamelijk onverandwoord geworden omdat ik de controle heb verloren. Of het nu een halve of 3 gram is, ik stamp het allemaal in een avond door mijn neus heen. Als ik 1 dag niet heb gesnoven wordt ik gek van de lichamelijke afkickverschijnselen en voel ik me hopeloos ellendig, alleen en opgesloten in mezelf, met de deur naar onze samenleving op een kier. Ik wou dat ik de zelfbeheersing en discipline had om mijn gebruik te beheersen. Ik heb dit al vele malen geprobeerd maar stap iedere keer weer in dezelfde valkuil, met alle sociale, emotionele en financiele gevolgen van dien. Ik weet dat ik mijn ziel heb verkocht aan de coke omdat mijn buitensporige gebruik een dagelijkse bezigheid en gewoonte is geworden. Ik moet dan ook snel hulp zoeken, Mijn trots opzij zetten en zelfcontrole, discipline en verantwoordelijkheid weer op de eerste plaats zetten. Ik zit vol met frustraties, schaamte, angst voor de toekomst omdat ik bang ben dat ik er nooit meer vanaf kom omdat ik weet van mezelf dat ik een hopeloze verslaafde cokejunkie ben...
Mod-EDIT: Beetje laat, toch verplaatst.
Mod-EDIT: Beetje laat, toch verplaatst.

kunnen ze ook een keer goed ontspannen. en mede door men opa en oma heb ik ermee kunnen leren leven en bovendien ben ik de enigste in de familie die hun nog trots kan maken (school enzo) hoewel ik school verschrikkelijk haat (niet de mensen maar de stress, heb een behoorlijk drukke opleiding nu) wil ik het gewoon afmaken al was het alleen voor hun