hoort speed een klont te zijn?

Hoi allemaal,

Ik heb 5 gram speed gekocht, normaal koop ik altijd maar 1 gram maar ik dacht even groot inslaan.

Deze speed had wel de typische speedgeur en het was ook nog wel beetje nat, maar er zaten hele dikke kijharde klonten in, en normaal ben ik dat niet gewend.

Dus ik vroeg me af of dit normaal is, agezien ik gewend ben dat het of kleiachtig is of kletsnat is .

En als speed vers gemaakt is, is het dan ook vaak 1 klont of is het altijd vloeibaar?

Alvast bedankt!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Laten testen is echt de enige manier om te weten of je speed hebt, en welke sterkte.

Gabbertje

Wijs gebruiker
Ik krijg het zelf ook altijd met brokjes erin maar die zijn heel zacht, valt al uit elkaar als je er naar kijkt. Maar zoals @De Dunne al zei, testen is de enigste manier om erachter te komen.

JustSomeGuy.

Experimenterende gebruiker
Ik ben een beetje laat denk maar is het niet gewoon speed paste als het nog nat is? Maar sws moet je het gewoon laten testen natuurlijk. Aan antwoorden van ons heb je niet heel veel. Veel te onbetrouwbaar.

lysergic bink

Bewuste gebruiker
Als ik pasta even laat liggen , en er ngestage droogte intreed worden het ook klompjes als ik er nplak afsnij.
Maar ook kunnen net als bij coke fake blokjes geperst worden, dus ik moe er naar slaan als een blinde man naar een ei.

Bovenaan