Is ie weer 👍 🙂maar nu ben ik terug voor degenen wat me nog kennen.
Even een verificatie of jij het echt bent: hoe isomeriseer je methamfetamine zodat je zeker weet dat je alleen de D-enantiomeer overhoudt? En wat doe je als de luchtvochtigheid hoog is en daardoor je intermediair ineens troebel wordt?Ben tijdje niet op DF geweest , maar nu ben ik terug voor degenen wat me nog kennen. En de rest kennen me wel van de tv-serie...🤫
Yes yes 🙂 pc tijdje kapot geweest en nu heb ik dat eindelijk via gsm kunnen doenIs ie weer 👍 🙂
Zeg jij het mij maar , dan weet ik of je had opgelet 🤓 😆Even een verificatie of jij het echt bent: hoe isomeriseer je methamfetamine zodat je zeker weet dat je alleen de D-enantiomeer overhoudt? En wat doe je als de luchtvochtigheid hoog is en daardoor je intermediair ineens troebel wordt?
Naast walter white is er nu ook een jesse pinkman (vrouw) opt forum 😛🤔 wat was er dan geweest ? Geen idee echt niet.
Is die persoon van naam verandert of ben je me aan het teasen ? 😳Ik ben nog steeds boos om wat je @Jesse Pinkvrouw heb aangedaan.
Ik was zo in de war😂Naast walter white is er nu ook een jesse pinkman (vrouw) opt forum 😛
Apotheker heeft het over de serie, niet dat jij iemand iets heb aangedaan 😅
Ik was eerst happyuserIs die persoon van naam verandert of ben je me aan het teasen ? 😳
Ahzo , ja en ik dan 😂Ik was zo in de war😂
Ik was eerst happyuser![]()
Het duurde even hahahaAh oke maar Jesse is zijn eigen weg gegaan hee , hij was me beu 😅
Ja , die dampen in mijn trailer hebben me wat aangetast 😅😅Het duurde even hahaha
Tij
Ja , die dampen in mijn trailer hebben me wat aangetast 😅😅