Hoeveelheid

Hallo mensen,

Ik ga vanavond mdma nemen alleen weet ik nog niet hoeveel ? :grin:
Heb voor het laatst een half jaar geleden gebruikt en dat was mijn 1e x. Alleen het probleem wat ik heb is dat ik er vanavond ook nog een beetje normaal bij wil lopen aangezien ik ook nog wel wat vuurwerk wil afsteken en nogal wat bekenden tegenkom.
Nou heb ik pilletjes van 100 mg ( rode hartjes ). En nu is mijn vraag als ik een halfje neem of ik er dan wat van ga merken of is dit zonde ?

:)

Mike

Bewuste gebruiker
100 mg is op zich een mooie dosis, je hebt kans dat je met een halfje nét niet het mdma gevoel :hearteyes: krijgt en dat zou zonde zijn!

Veel plezier!

Ja ik zat er aan te denken om ook een beetje melow te gaan spacen :grin: Maar omdat ik natuurlijk heel lang geen xtc heb gebruikt en het pas me 2e x is. Dacht ik misschien dat 50 mg wel een leuke dosis was. ( weeg dan ook maar 60 kg )

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Begin gewoon lekker met een halve, dan zit je sowieso wel veilig. Is het toch te mild voor je, dan kan je altijd de andere helft er nog bij slikken.

Astrix_7

Experimenterende gebruiker
Rode hartjes (als hetzelfde zijn) zijn prima, echter: vuurwerk en E? Een hoop (misschien idiote) mensen? Naast dat ik lees dat je een half jaar geleden je laatste E hebt gehad? Lijkt mij niet een goede omgevings combi enz: :rolleyes: Maar wie ben ik :wink:

Lekker thuis een halve nemen zoals hier al werd gezegd en de andere helft lekker 3 kwartier later nemen.

Heb het halfje genomen om 12.00 :grin: voelde em wel lekker :hearteyes:
Niet helemaal van de kaart dus dat was mooi.

Beste wensen iedereen :grin: :wave:

Bovenaan