Hoeveel zou ik moeten krijgen?

AlexS

Newbie
Hallo allemaal,

Ik ben toch best benieuwd wat een normale hoeveelheid is om te krijgen als je bijvoorbeeld een gram koopt!
Ik kom hierbij omdat ik eigenlijk vrij nieuw ben, maar ik heb me direct maar een weegschaal aangeschaft met een calibraie gewichtje, en ik kom tot de conclusie dat een gram in werkelijkheid amper aan 0.2 gram is.. uiteraard dit eens aangekaart maar dan ben je geen vriendjes meer zeg maar.

Wat is volgens jullie een normale hoeveelheid om te krijgen?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je een gram koopt en maar 0.2gram krijgt ben je wel echt zwaar genaaid in ieder geval. Of je weegschaal klopt voor geen meter, dat kan natuurlijk ook nog. Hoe nauwkeurig is je weegschaal?

benzzzy

Badass junkie
0.2g is beter als niks.
Ik heb is een keer een g pep gekocht raad is wat het was :( .
64% caffeine.
Heb het maar in mijn koffie gepleurd.

losbanditas

Experimenterende gebruiker
Ik krijg meestal 0.75/0.8 gram als ik een hele haal.
Een halve is vaak 0.35, maar houd er ook rekening mee dat het waarschijnlijk niet zuivere coke is. Uiteindelijk krijg je dus zelfs nog minder waar voor je geld.

AlexS

Newbie
Bedankt voor jullie reacties!
Mijn weegschaaltje klopt zeker wel aangezien hij met het 1 gram gewichtje netjes 1,00g aangeeft, en dit ook bij een gekalibreerde weegschaal op het werk doet.

Ik snap best dat je een keer 0,8 gram krijgt, maar 0,2 lijkt me wel heel weinig..
Eigenlijk slaat het natuurlijk nergens op, als ik voor 1 gram betaal en ik krijg 0,8 of zelfs 0,2 mag ik toch best zeiken? Stel dat dit bij de benzinepomp gebeurd Haha!
Feit is alleen dat na 1x nawegen Mn deliver Guy niet meer zo happy is..

Joopiejo

Bewuste gebruiker
1,0 gram is 1,0 gram. 0,6 tot 0,8 komt helaas vaak voor (redelijk standaard) als je een gram besteld. 0,2 is zelfs voor 'dealer standaarden' oplichting. Versnijden van coke is ook een issue met die gasten waar je goed op moet letten (laten testen).

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Joopiejo zei:
1,0 gram is 1,0 gram. 0,6 tot 0,8 komt helaas vaak voor (redelijk standaard) als je een gram besteld. 0,2 is zelfs voor 'dealer standaarden' oplichting. Versnijden van coke is ook een issue met die gasten waar je goed op moet letten (laten testen).

Kan niet vaak genoeg gezegd worden laat het testen in inderdaad het is standaard te noemen dat als je een gram koop je 8 strepen krijgt (0.8gram) plus versnijden met soms schadelijke middelen.

Laat het testen als je kan!

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Simpel test je weegschaal met een 20 c muntje (5,74g)

Bijna overal is 0.34/0.40 en 0.8 de standaard geworden
Ik krijg netjes 1 gelukkig
Je weet wat 1 kost krijg je dan 0,8
Deel het bedrag van 1 door 10 dat x 8 en je hebt je prijs

Ja is warrig naar mag geen prijzen noemen

simonsnel

AlexS zei:
Mijn weegschaaltje klopt zeker wel aangezien hij met het 1 gram gewichtje netjes 1,00g aangeeft, en dit ook bij een gekalibreerde weegschaal op het werk doet.

Ik snap best dat je een keer 0,8 gram krijgt, maar 0,2 lijkt me wel heel weinig..
Eigenlijk slaat het natuurlijk nergens op, als ik voor 1 gram betaal en ik krijg 0,8 of zelfs 0,2 mag ik toch best zeiken? Stel dat dit bij de benzinepomp gebeurd Haha!

Ga naar de politie en vertel dat je te weinig cocaïne van je dealer hebt gehad.

benzzzy

Badass junkie
simonsnel zei:
AlexS zei:

Ga naar de politie en vertel dat je te weinig cocaïne van je dealer hebt gehad.
:tearsofjoy:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Liefhebbertje zei:
Simpel test je weegschaal met een 20 c muntje (5,74g)

Bijna overal is 0.34/0.40 en 0.8 de standaard geworden
Ik krijg netjes 1 gelukkig
Je weet wat 1 kost krijg je dan 0,8
Deel het bedrag van 1 door 10 dat x 8 en je hebt je prijs

Ja is warrig naar mag geen prijzen noemen
Prijzen noemen zijn hier bovendien ook nog eens totaal irrelevant.

simonsnel

Liefhebbertje zei:
Totaal niet eens je betaald voor gewicht
0,8 is goedkoper als 1.0
0,4-0,4 zelfde verhaal

Jij misschien wel, maar ik betaal voor kwaliteit. Ik haal het altijd bij een dealer waar ik erg veel betaal voor 0.9. Dat spul is alleen erg puur. Geloof me, ik kan voor het zelfde geld 1.5 bij iemand anders halen. Voor goed spul betaal je tegenwoordig gewoon meer. Dat is in elke stad zo.

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Enige standaard is er wel naar mijn mening
Alleen we mogen geen prijzen noemen dus
Moeilijk te onderbouwen of verhelden

Of is er een moderator of admin die zegt in dit topic kan jet wel?

simonsnel

Liefhebbertje zei:
Jij misschieb n ik betaal voor pure flakes per 1 de helft van straat prijs

Als je zuivere coke kan halen in Nederland, heb je het goed voor elkaar. Verder bedoelen we volgens mij ongeveer hetzelfde.

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Hoeveel je moet krijgen etc is geen critirium aan vast te leggen
Vraag hem gewoon hoeveel zit erin 0.4 0.5 0.8 of 1.0
Dan de prijs
Maak he keus is dit het waard ja of nee

Toen ik niet de contacten van nu had
Haal ik 0.8 voor volle mep 200/16x4
Dat was goed apul maar minder als andere

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Liefhebbertje zei:
Of is er een moderator of admin die zegt in dit topic kan jet wel?
Nee prijzen noemen mag niet, nooit niet, dus ook niet in dit topic.

En bovendien zijn prijzen voor dit topic totaal niet relevant zoals ik eerder al aangaf. Wat een ieder voor welke hoeveelheid betaald doet er gewoon niet toe. Wat er toe doet is dat een ieder het eens is met de transactie die zij met hun dealer hebben, en daar spelen uiteraard kwaliteit, gewicht en prijs in mee. Alleen zijn die factoren voor een ieder hier van een ander belang, mede afhankelijk ook van je connecties en frequentie van gebruik.

Maar ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat wanneer je zoals de TS 1 gram haalt en je slechts 0.2 gram dat je je flink genaaid voelt. Tenzij je ook maar 1/5 van de normale prijs betaald (hier het voorbeeld hoe je je punt kunt maken, zonder daadwerkelijk de prijs te noemen).

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik haat dat zo he, ik heb zo vaak gehad dat ik maar 0,8 krijg van een dealer. Nou dan heb je aan mij de verkeerde. Fucking oplichters.

Het is net alsof bij speed de dealers extra hard nakken. Vroeger toen ik nog niet welkom was in de coffeeshops en via dealers aan mijn wiet moest komen kwam het nog wel eens voor dat 1 gram 0,8 gram was, maar dit was nog te overzien.

Nu ben ik door menig speeddealer vaak voor 60 procent onder de afgesproken hoeveelheid genaaid. Ik ben van mening dat speed eigenlijk het beste van goede bekende of vrienden wordt gekocht, anders is het gewoon op voorhand te voorspellen dat je niet krijgt waar je voor betaalt.

JustSomeGuy.

Ik weet niet of ik dat hier mag zeggen, maar koop het dan gewoon op het dark web. Krijg je tenminste waar je voor betaalt..

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Eens met De Dunne. Allicht niet qua gewicht wat je besteld, mijn Darknet ervaringen waren ook daarmee goed. Zelfs wel eens wat meer of extra, maar de kwaliteit van met name speed in sommige gevallen schandalig slecht en totaal niet wat er in de advertentie stond aangegeven. Je krijgt zeker niet altijd waarvoor je betaalt. Er zitten heus ook wel veel vendors tussen die wel goed zijn maar die moet je dan net wel kunnen vinden.

FTLmoon

Newbie
Eens met De Dunne. Allicht niet qua gewicht wat je besteld, mijn Darknet ervaringen waren ook daarmee goed. Zelfs wel eens wat meer of extra, maar de kwaliteit van met name speed in sommige gevallen schandalig slecht en totaal niet wat er in de advertentie stond aangegeven. Je krijgt zeker niet altijd waarvoor je betaalt. Er zitten heus ook wel veel vendors tussen die wel goed zijn maar die moet je dan net wel kunnen vinden.
Ik vraag niet welke vendors want wil niet verbannen worden maar hoe herken je goede vendors.. Waar moet je op letten e.d.? Net weer bot gevangen en in de echte wereld heb ik niet genoeg contacten dus moet het darknet op.. Maar ben zo bang dat het een speld in een speedberg wordt om een goeie te vinden.. Misschien bij een paar man een gram kopen om er zo achter te komen??

Ik vraag niet welke vendors want wil niet verbannen worden maar hoe herken je goede vendors.. Waar moet je op letten e.d.? Net weer bot gevangen en in de echte wereld heb ik niet genoeg contacten dus moet het darknet op.. Maar ben zo bang dat het een speld in een speedberg wordt om een goeie te vinden.. Misschien bij een paar man een gram kopen om er zo achter te komen??

Gewoon ff googlen naar goed aangeschreven deepweb markets. Daarbij zou ik de ervaringen van de gebruikers goed doorlezen.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Inderdaad wat @Langspeelplaat al aangeeft. De meeste markten werken met een feedback systeem. Je kunt dan goed zien wat de eventuele ervaringen zijn van anderen kopers bij een bepaalde vendor. Het gaat wel vaak om snelheid en verpakking waarop beoordeeld word, en minder op kwaliteit product. (Talloze opmerkingen in de feedback: Yet to try) Sommige kopers passen later hun feedback nog aan met hun mening over de kwaliteit maar het merendeel doet dit niet. Ik zocht meestal naar feedback van Nederlandse kopers inclusief lab uitslagen, maar het is amper te vinden.
Ik zou zeker inderdaad een test grammetje bestellen bij een aantal verschillende in plaats van grotere hoeveelheden.

Bovenaan