is het mogelijk om 2 weken na xtc, 3mmc te gebruiken?
aangezien ik nog twijfelende berichten lees of 3mmc nou echt van de serotine kamer gebruikt maakt
Verstandig is het zeker niet. Als je eenmaal begint met de “regels” zoals pauzes van drugs te overschrijden leidt dat vaak naar nog vaker korter of meer op elkaar gebruiken en dat is namelijk wel heel slecht. Het werkt beiden op serotonine. Welliswaar 3mmc iets minder maar toch. Ook is 3mmc extra belastend voor hard en bloedvaten. Een keertje zo kort op elkaar nemen zal denk ik niet gelijk echte schade toebrengen aan je hersenen en etc mits je je wel aan de normale doseringen houd. Xtc is een pil met mdma er in. Probeer niet boven de 1,5 mg mdma per kg lichaamsgewicht te nemen. Hoe meer je neemt hoe langer je lijf moet herstellen en hoe meer last je van de 3mmc kunt krijgen.
Ook met 3mmc goed uitkijken met doseren. 3mmc staat er ombekend dat het hele sterke cravings geeft en veel mensen blijven maar door snuiven of slikken. Het is ook erg verslavend. Als je 3mmc slikt dan is 200mg al een flinke hoge dosering en als je snuift is 150mg al erg veel. Ik weet dat heel veel mensen wel een gram per avond weg snuiven en dat het vaak goed gaat maar pas aub op.
Veel schade en klachten ga je pas heel veel jaren later merken. Dat is zo kut van serotonine drugs. De schade komt jaren later, soms zelfs 10talle jaren.
Sorry ik zit aan de speed en lul dan de oren van iedereen zijn Kop....