Hoeveel speed heb jij op voorraad?

Hoeveel (natte) speed heb jij op voorraad?

• Ik koop elke keer nieuw

Stemmen: 24 25,0%
  • 0-5 gram

Stemmen: 24 25,0%
  • 5-10 gram

Stemmen: 17 17,7%
  • 10-15 gram

Stemmen: 7 7,3%
  • 15-20 gram

Stemmen: 5 5,2%
  • 20-25 gram

Stemmen: 3 3,1%
  • Meer dan 25 gram

Stemmen: 13 13,5%
  • Ik heb het in beheer aan iemand anders gegeven

Stemmen: 3 3,1%

• Totaal aantal stemmers
    96

prinse

Experimenterende gebruiker
Ik koop t vaak per 10 gram droog in om het vervolgens met aceton te wassen. Resultaat is 6-7 gram droge speed, caffeine vrij

Aniet_Speed

Badass junkie
Ik koop t vaak per 10 gram droog in om het vervolgens met aceton te wassen. Resultaat is 6-7 gram droge speed, caffeine vrij

Is dat wassen nou eigenlijk moeilijk om te doen? Ik heb t nog nooit gedaan, filmpje ook weleens bekeken, maar ik zou echt bang zijn om het te verpesten en dan met lege handen staan...😅 Zou wel weer zo'n typische actie zijn...🤣

prinse

Experimenterende gebruiker
Is dat wassen nou eigenlijk moeilijk om te doen? Ik heb t nog nooit gedaan, filmpje ook weleens bekeken, maar ik zou echt bang zijn om het te verpesten en dan met lege handen staan...😅 Zou wel weer zo'n typische actie zijn...🤣
Neee kind kan de was doen joh! No stress. Aceton koop je bij de betere drogisterijen. Koffiefilters bik de supermarkt. Speed mengen met aceton en over t filter gieten. dat was achter blijft op t filter is gewassen speed. Gaa sws wel altijd wat verloren door knoeien dus ik doe het zelf altijd met minstens 5 gram!

Aniet_Speed

Badass junkie
Neee kind kan de was doen joh! No stress. Aceton koop je bij de betere drogisterijen. Koffiefilters bik de supermarkt. Speed mengen met aceton en over t filter gieten. dat was achter blijft op t filter is gewassen speed. Gaa sws wel altijd wat verloren door knoeien dus ik doe het zelf altijd met minstens 5 gram!

Okee en dat kan met zowel natte als droge pep neem ik aan? 😋. Misschien ga ik toch ooit een x de gok wagen als ik lef heb ...😶

@Rivalrie ja dat zou dus ook echt zo'n actie voor mij zijn daarom😂

Danny0531

Belezen gebruiker
Ja nu word het een beetje lastig, de ene zegt dit, de ander dat... Ik doe het wel gewoon NIET😂
Er kan niks misgaan zolang je ma droge aceton neemt en als je het nu gewoon eerst droogt weetje zeker dat het goed gaat zolang je er ma geen water ingooit ipv aceton

FerdFatoehaus

Badass junkie
Er kan niks misgaan zolang je ma droge aceton neemt en als je het nu gewoon eerst droogt weetje zeker dat het goed gaat zolang je er ma geen water ingooit ipv aceton
Hier wordt alles nog eens goed uitgelegd!

Danny0531

Belezen gebruiker
Hier wordt alles nog eens goed uitgelegd!
Ik weet hoe het werkt gebruikte deze methode al 10 jaar

Neo-Shulginist

Badass junkie
Je kan aceton hebben waarin bijvoorbeeld zwarte metalen zitten. De producent geeft geen garantie dat zulke stoffen er niet in zitten (ook niet bij 99% aceton). Je kan dan het idee hebben dat de speed zuiverder wordt, wat misschien ook klopt, maar het is dus mogelijk dat je daarnaast ongewenste stoffen toevoegt.

Dus ja, speed wassen met aceton werkt heel goed om versnijdingsmiddelen zoals cafeïne eruit te halen. Maar er zit ook een onzekere factor bij.

Overigens is de aceton die speedproducenten gebruiken ook niet human grade dus daarbij speelt hetzelfde probleem. En het DIMS test ook niet op zware metalen. Dus sowieso weet je eigenlijk niet of je die binnenkrijgt..

FerdFatoehaus

Badass junkie
Je kan aceton hebben waarin bijvoorbeeld zwarte metalen zitten. De producent geeft geen garantie dat zulke stoffen er niet in zitten (ook niet bij 99% aceton). Je kan dan het idee hebben dat de speed zuiverder wordt, wat misschien ook klopt, maar het is dus mogelijk dat je daarnaast ongewenste stoffen toevoegt.

Dus ja, speed wassen met aceton werkt heel goed om versnijdingsmiddelen zoals cafeïne eruit te halen. Maar er zit ook een onzekere factor bij.

Overigens is de aceton die speedproducenten gebruiken ook niet human grade dus daarbij speelt hetzelfde probleem. En het DIMS test ook niet op zware metalen. Dus sowieso weet je eigenlijk niet of je die binnenkrijgt..
Wat raad jij aan als ik vragen mag.. Wel of niet wassen met aceton?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik raad voornamelijk een dealer aan die het niet versnijdt, maarja, dat doen de meeste wel xD
Als ik ooit speed heb en die is geel ofzo dan was ik hem meestal wel. Maar dus wel met een beetje tegenzin want die aceton is niet pharmaceutical grade. Ook is het verstandig om goed op te letten welke aceton je koopt. Al kan ik daar ook geen tips over geven want de meeste producenten zijn niet echt open over de exacte inhoud. Dusja het blijft lastig. Maar ik denk gewoon dat het belangrijk is om je te beseffen dat aceton niet een wondermiddel is dat je speed ineens perfect schoonmaakt.

Laatst bewerkt:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
In ieder geval geen eco-aceton, dat is geen aceton maar een vervanger voor aceton die het milieu wat minder belast, een heel andere stof dus.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
een maat van me heeft al 25 jaar een brok speed liggen..
en als ik zeg brok bedoel ik een bonk..
en als ik zeg bonk bedoel ik een steen!
ca. jaar geleden nog wat af gebeiteld..want dat stuk was echt kneiter hard ingedroogd..
werkte nog steeds!..
weliswaar wal milder.. maar toch.

lol..hij gaat 't weer proberen.. een halve eeuw oud spul! 😅😋
in m'n geheugen was 't één bonk.

Photo0941.jpg

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Ik koop mij 1 keer / jaar 2-4 gram natte amfetamine. Vh. grootste deel vh. gedroogde poeder maak ik een neusspray.
Dus erg weinig, want amfetamine is m’n minst gewaardeerde stimulant.

Ik ben recent gestopt maar ik hield meestal voor 100 a 150,- op en daar deed ik dan ongeveer een week of 3 mee (soms 2 soms 4)
En als het einde in zicht was hield ik weer nieuwe op ..
Dat heb ik een jaar of 8 volgehouden ...

Zweevteev

Wijs gebruiker
Ik heb nu iets minder dan een grammetje liggen (had wel een gram ingekocht) maar zodra het op is ga ik niet meteen super veel inslaan. Vind het namelijk niet zóveel voorstellen, aangezien ik er zelf echt ontzettend rustig en leeg van in m'n hoofd word (fijn voor bij het leren wel, maar dan gebruik ik toch liever dextro-amfetamine).

inner_search

Badass junkie
Ik heb nu iets minder dan een grammetje liggen (had wel een gram ingekocht) maar zodra het op is ga ik niet meteen super veel inslaan. Vind het namelijk niet zóveel voorstellen, aangezien ik er zelf echt ontzettend rustig en leeg van in m'n hoofd word (fijn voor bij het leren wel, maar dan gebruik ik toch liever dextro-amfetamine).
Was je tekst aan het lezen en wou typen , kan je beter aan de dex.
Maar dat besef je zelf al :thumbsup: 🤣

KlaasVaak

Wijs gebruiker
10 gram. Haalde altijd per gram, maar ik ken geen goede dealer meer. Deze heeft matige pep en vraagt ook nog eens meer dan ik gewend ben te betalen.

Heb nu op het dark web een voorraadje gehaald. Daar kan ik, inclusief uitdelen aan vrienden, nog zeker een jaar mee vooruit.

iced

Newbie
per 10 🙈 ene keer nat, andere keer droog. Verschillende dealers, dus ook de kwaliteit verschilt. Laatste laat ik testen, lastige goeie shit te vinden.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik koop per keer 1 gram. Per jaar koop ik 2x een gram ongeveer. Pas als het op is koop ik weer een gram. Nu heb ik pech en als dombo mijn speed per ongeluk weg gepleurd... Dus heb ik allang niks... Wel erge zin.
Misschien bestel ik een keertje iets meer in de toekomst maar tot nu toe werkt het wel zo voor mij.

Same ongeveer. :) Ik haal het per gram. En dan gewoon weer een grammetje als het een keer op is. Ik gebruik speed niet zo heel vaak recreatief, wel wat regelmatiger dex functioneel.

Bovenaan