Hoeveel Is Veel?

juuleke

Experimenterende gebruiker
Hallo Iedereen.

Ik vroeg me af hoeveel iedereen hier nou gebruikt per week/maand??
Ikzelf snuif bijna ieder weekend wel een grammetje weg.
Is dit veel??
Het is niet goed dat weet ik, maar ik doe het ook weer niet elke dag.
Het is ook niet zo dat ik er heel de dag mee bezig ben om coke te scoren ofzo.

Nou ik hoor het wel!

Groeten,

Juuleke

juuleke

is dat echt? :confused:

Dan moet ik tog maar eens overwegen om minder te sossen.

Hoevaak is dan eigenlijk ongeveer de grens?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
juuleke zei:
Hallo Iedereen.

Ik vroeg me af hoeveel iedereen hier nou gebruikt per week/maand??
Ikzelf snuif bijna ieder weekend wel een grammetje weg.
Is dit veel??
Het is niet goed dat weet ik, maar ik doe het ook weer niet elke dag.
Het is ook niet zo dat ik er heel de dag mee bezig ben om coke te scoren ofzo.

Nou ik hoor het wel!

Groeten,

Juuleke

ik haal het uit je tekst ....

quote:"Het is ook niet zo dat ik er heel de dag mee bezig ben om coke te scoren ofzo"
quote"Ikzelf snuif bijna ieder weekend wel een grammetje weg."
quote"Het is niet goed dat weet ik, maar ik doe het ook weer niet elke dag."

Het klinkt nu al zeer junkerig maar goed .... misschien dat de andere wel vinden dati k me aanstel.

bonie

ps: Ik snuif nooit .....

:hearteyes:

juuleke

hoezo klinkt het net als een junk?

En jullie hebben er meer verstand van als mij dus ik ga maar eens een paar maanden rustig aan doen:wink:

bartje_v

Ja probeer eens een paar weken niet en kijk maar hoe lang je het volhoudt ... als je het niet volhoudt dan zijn er nog legio dingen die je zou kunnen bekijken...

Er is nog nooit iemand overleden aan NIETS gebruiken :sunglasses: zelfde geldt voor roken by the way :rolleyes:

Dutchy

Probeer een paar weekenden zonder dat spul kijken of het lukt. Als het lukt wil nog niet gelijk zeggen dat je er niet verslaafd aan begint te worden, want als je dan elk weekend zit te denken over hoe zin je wel niet hebt in sos over een aantal weekenden is dat ook niet goed. En als je merkt dat je veel minder plezier hebt in je weekenden zonder sos zou ik je sterk afraden om er mee door te gaan.

Is in ieder geval hoe ik het zie.

Pikachu

Wijs gebruiker
Ik rook zelf ieder weekend, eerst was het alleen het weekend en waren het een paar sigaretten op een avond. Toen werd het ieder weekend en vrij veel sigaretten. Toen werd het ieder weekend en op werk af en toe. Toen werd het ieder weekend, op werk af en toe en heel zelden door de week.

Het sluipt er zo in hoor... Als ik jou was zou ik maar eens een maandje pauzeren om te kijken of dat makkelijk gaat. Natuurlijk zijn wij niet dezelfde persoon maar het is misschien een goed idee om toch even te kijken of je er niet stiekem toch ietwat verslaafd aan bent.

Delirium

Badass junkie
juuleke zei:

En jullie hebben er meer verstand van als mij dus ik ga maar eens een paar maanden rustig aan doen:wink:

Als je vind dat anderen meer over jou weten dan jijzelf, dan zal ik maar even tien keer goed nadenken waar je mee bezig bent als je een drug als cocaïne gebruikt...

cronos

Wijs gebruiker
juuleke zei:

als je het 1 maal per week doet,ben je volgens mij geen junk...wat de anderen hier ook moge beweren...ik heb nog echte junks gekend,met het gevolg dat hun verslaving hun dood betekende(alle dagen dope of meerdere keren in 1 dag)...toch wat proberen te minderen zou ik je aanraden,voordat het telaat is....veel succes :wink:

je moet jezelf gewoon in de hand kunnen houden met alle soorten zo, test jezelf gewoon af en toe, als je op jezelf blijft letten en eerlijk bent zit je wel aardig save. dus niet eerst bijv. snuiven en dan pas een reden bedenken dat je t verdient hebt ofzo.
1 keer in de week is naar mijn mening wel zo beetje de grens, ik base 1 keer per week al jaren lang, soms ga ik een maand weg ook wel s 2 naar t buitenland voor werk, ik heb er geen last van dan.maar wel toen ik t 2 a 3 keer per week deed een half jaar toen ongeveer zeker met bruin zo dat doe ik gecombineerd met base, dat merkte ik toen behoorlijk maar ja eigen schuld he dat zijn de gevolgen moet je maar denken en ook dragen of niet maar dan ga je snel fout denk ik dat heb ik verschillende keren gezien.

cronos

Wijs gebruiker
jojo de poenanieman zei:
je moet jezelf gewoon in de hand kunnen houden met alle soorten zo, test jezelf gewoon af en toe, als je op jezelf blijft letten en eerlijk bent zit je wel aardig save. dus niet eerst bijv. snuiven en dan pas een reden bedenken dat je t verdient hebt ofzo.
je neemt de woorden uit mijn mond jojo :rolleyes: :tearsofjoy:

Delirium

Badass junkie
Panini?

Judas

Wijs gebruiker
letterlijk vertaald dus: jojo de pussylicker :grin:

Anyway Juuleke, een gram sos elk weekend is veels te veel. Het feit dat je hier je twijfels erover uit en het topic gestard bent, geeft aan dat je dat zelf ook wel door hebt. :)
Dat zal je zelf wel voelen aan je lichaam :confused: Iedere keer nadat je gebruikt hebt is er nieuw, onherstelbaar littekenweefsel ontstaan op je hartspier. :( trek je conclusie: 52 X littekenweefsel-aanwas per jaar breekt je eerder op dan 4x per jaar.
Om over de overige ellende nog maar te zwijgen.

Maar 4x coca per jaar zit er bij jou niet meer in na dit inmiddels opgebouwde rythme :cry:
Het zal alles of niets zijn.
Ik zou voor niets gaan. Als het moet met CA, THERAPY etc.

nightfly

Newbie
Bij mij wisselt het gebruik. Soms gebruik ik eens per week, soms een periode elke dag minstens een halve gram. Ik let er enkel op dat ik blijf functioneren wat werk, studie en maatschappelijke verplichtingen betreft. Wanneer ik die blijf doen en volhouden voel ik me steeds goed en nooit schuldig dat ik gebruik en heb ook weinig last van craving als ik geen coke heb. Het enige grote nadeel van regelmatig cocainegebruik is de financiele kater, maar verder heb ik er weinig last van, ook nauwelijks afkick ofzo. Ik vind het een vele veiligere drug dan cannabis, waar ik zo psychotisch van word. Dus neem maar rustig je coke als je aankan, maar gebruik het niet om te vluchten, en blijf functioneren en je plichten vervullen. Als je daarin begint te falen, moet je opletten. Als het je te duur uitvalt, moet je ook minderen in gebruik. En beter nog is helemaal niet gebruiken, maar dat lukt me niet altijd zo goed. Ik woon in een buurt met een heel hoog gebruik van cocaine, het hoogste van het land.

Bovenaan