Hoeveel gebruiken jullie

sve1200

Experimenterende gebruiker
Mensen,

Het feest dreigt bij mij een beetje uit de hand te lopen. Ik gebruik wekelijks. Het begon ooit bij 1 gram zo af en toe en het is nu minimaal 1,5 gram wat op kan lopen tot 2 en soms drie in 1 weekend.

Nu wil ik graag van jullie weten hoeveel gebruiken jullie en wanneer (wekelijks, maandelijks etc..)

Gr. Serg

_shikantaza

Badass junkie
Ik probeer alleen op feestjes te snuiven. Af en toe gun ik mezelf toch een paar puntjes uit de bullet op een zaterdagmiddag. Een gram gaat bij mij 1 tot 2 maanden mee. De zin kan soms best sterk zijn, maar ik kan er altijd nog redelijk goed van af blijven.

Als je denkt het niet in de hand te kunnen houden, zoek dan hulp via je huisarts.

Tufnut

Badass junkie
Als ik gebruik dan is het gevaar dat de voorraad op gaat. Dat is nu eenmaal het gevaar van coke. Het stomme is dat meer echt niet zoveel leuker is en dus heb ik de laatste keren vooraf lijntjes neergelegd voor de tijd die ik in gedachte had. Daarna naar bed gegaan.

Wekelijks gebruiken kan, maar je moet je afvragen waarom je het doet. Is het niet leuk zonder dan moet je eens op zoek gaa naar de reden daarvan. Coke is iig niet de oplossing daarvoor. Coke (en/of andere drugs) moet je gebruiken als incidenteel extraatje, niet als ' noodzakelijk' ingrediënt.

sve1200

Hey heren,

Dank voor jullie reactie. Goeie tips daar heb ik wat aan.
Ik denk dat ik zelf op dit moment sterk genoeg ben om er vanaf te blijven.
Denk, moet het eerst nog doen. Valse beloftes heb je niets aan.
Maar mijn plan is als volgt
In ieder geval een maand (5 weken niet meer gebruiken).
Dan een keer weer wat nemen, het liefst tijdens een leuke gelegenheid (deed het thuis).
Dan in ieder geval 8 weken niet gebruiken en uiteindelijk eens in de 2 maanden (10 weken).

Tevens heeft dit natuurlijk een oorzaak, wat Turfnut al zegt. Die oorzaak probeer ik ook aan te pakken.
Tevens probeer ik leuke dingen (wanneer ik anders zou gebruiken) te doen in het weekend zodat ik er minder behoefte aan heb.

Overige acties:
Het bekende nr. heb ik niet meer in mijn telefoon (bewaar m ergens, maar dan ben ik al thuis en dan ga ik niets meer regelen)
Ga het per week bijhouden.

Het enige moeilijke lijkt mij de drang als ik alleen ben en wanneer ik alcohol heb. Dat zijn de momenten wanneer ik snel iets zou bestellen.

Overige tips zijn welkom.

Groet Serg

_shikantaza

Badass junkie
Eigenlijk een erg voor de hand liggende... als alcohol je triggert of vatbaar maakt voor de cravings probeer dan je alcoholconsumptie te reduceren. Verder is iedere vorm van afleiding goed.

sve1200

Helemaal gelijk dupont en dat is normaal niet lastig.
Als je een feestje hebt nog wel, dus die keer moet ik me er echt doorheen slaan.
1 Geluk, op die feetjes ben ik ben zelf diegene die over de scheef gaat, dus er is niet iemand die me het aanbiedt.

pwooppwoop

als ik eraan begin dan slaap ik niet voor alles op is... probleem is beetje dat ik alleen per 6gr kan gaan halen, dus dan kan dat soms een paar dagen duren

als ik het niet in huis heb heb ik ook geen problemen om niks te gaan halen... nu toch niet meer

Bennie_Kook

pwooppwoop zei:
als ik eraan begin dan slaap ik niet voor alles op is... probleem is beetje dat ik alleen per 6gr kan gaan halen, dus dan kan dat soms een paar dagen duren

als ik het niet in huis heb heb ik ook geen problemen om niks te gaan halen... nu toch niet meer

6gram, nog wel te doen hoor in een goeie nacht zitten (12 uurtjes)...

pwooppwoop

is nooit men bedoeling van alles in een keer op te maken
maar dan wil ik gaan slapen, en dan lig je daar in je bed en na een tijdje denk je... wat doe ik hier eigelijk
dan kom ik er maar trug uit, draai er eentje en begin maar terug voort te doen
nu is weer zo een van die momenten :grin: moet straks om half 11 ergens zijn dus benzos zijn ook geen optie, niet dat ik dat erg vind :sunglasses:

pammetje82

Bewuste gebruiker
voor ik in de kliniek belandde rookte ik voor 150 euro per dag op aan basecoke.. En ben zo blij dat ik ervan afben!! Dat kan ik niet vaak genoeg zeggen.

Bennie_Kook

Elke dag joh? Lijkt me niks. Liever elk weekend terugval en lange nacht, dan elke avond een halve en slecht slapen/functioneren... Vertel eens hoe je dat doet man, gewoon na je werk meteen snuiven en zuipen en beetje laat erin ofzo? En thuis, of in de kroeg? Ik zou dat niet trekken, echt niet.

Druppeltje

Bewuste gebruiker
elk x gebruik van coke is al teveel .. :)

nu laatste weken is het wel weer mis... soms 2x in de week soms 3x. roken hé.. oeff maar zooow lekker.
een avondje+nachtje door te gaan :rolleyes:

en toch functioneer ik gewoon de dagen erna, gewoon naar buiten, gewoon de dingen doen die gedaan moeten worden, gewoon blij zijn.

maar om nou overdag op de coke te zitten... dat zou ik niet kunnen.

Arnie87

Belezen gebruiker
Druppeltje zei:
elk x gebruik van coke is al teveel .. :)

nu laatste weken is het wel weer mis... soms 2x in de week soms 3x. roken hé.. oeff maar zooow lekker.
een avondje+nachtje door te gaan :rolleyes:

en toch functioneer ik gewoon de dagen erna, gewoon naar buiten, gewoon de dingen doen die gedaan moeten worden, gewoon blij zijn.

maar om nou overdag op de coke te zitten... dat zou ik niet kunnen.

paar keer gedaan voor fun maar je word alleen maar zenuwachtig en nerveus dan
(overdag is saai, en heb dan ook nergens zin in!!!)

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Ik zou ook niet overdag op coke kunnen "gaan". :openmouth:

Maar als je goeie hebt en met het juiste gezelschap... ik weet, het is een torenhoog cliché, maar dat in combinatie met doseren maakt het voor mij een hele goeie drug.

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Bennie_Kook zei:
Elke dag joh? Lijkt me niks. Liever elk weekend terugval en lange nacht, dan elke avond een halve en slecht slapen/functioneren... Vertel eens hoe je dat doet man, gewoon na je werk meteen snuiven en zuipen en beetje laat erin ofzo? En thuis, of in de kroeg? Ik zou dat niet trekken, echt niet.

Zelfs wij "ervaringsdeskundigen" zouden er snel onderdoor gaan op deze manier!

droogie

Newbie
ja er onder door gaan vind ik niet echt juist omdat te zeggen tuurlijk is het slecht maar als je gewoon normaal eet kan je normaal functioneren ik heb een eigen bedrijf in de afbouw en functioneer prima alleen het is slopend voor je neus alles wat er in je neus maar zit is bij mij weg zo erg dat de tandarts geen kies bij me durft te trekken uit me boven kaak maar ja dat is de waarheid met coke het sluipt erin eerst weekend en dan een keertje door de weeks en voor je het weet doe je het elke dag maar hoe gek het ook klinkt ik zie het niet als een probleem ofzo ik kan het betalen en benm er niemand mee tot last

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
droogie zei:
ja er onder door gaan vind ik niet echt juist omdat te zeggen tuurlijk is het slecht maar als je gewoon normaal eet kan je normaal functioneren ik heb een eigen bedrijf in de afbouw en functioneer prima alleen het is slopend voor je neus alles wat er in je neus maar zit is bij mij weg zo erg dat de tandarts geen kies bij me durft te trekken uit me boven kaak maar ja dat is de waarheid met coke het sluipt erin eerst weekend en dan een keertje door de weeks en voor je het weet doe je het elke dag maar hoe gek het ook klinkt ik zie het niet als een probleem ofzo ik kan het betalen en benm er niemand mee tot last

Zou het mogelijk zijn om aub leestekens te gebruiken zo is het namelijk heel lastig om een bericht te lezen daarenboven is het heel tof dat je het kunt betalen maar probeer er op te letten dat je werk er niet onder lijdt daarvoor is het leven veel te kort of zie ik dat verkeerd

dernael

Bewuste gebruiker
ik gebruik vrijwel nooit meer coke. Als ik het gebruik is het altijd samen met mijn vrouwtje en gebruiken we samen minimaal 1/2 gram tot maximaal 1 gram.

Vanavond staat er weer zo'n avondje op de planning. Mijn laatste coke ervaring is met 2de kerstdag geweest, dus hopelijk voelt het weer als vanouds! :P

Groetjes,
Dernael. :stoned:

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
dernael zei:
ik gebruik vrijwel nooit meer coke. Als ik het gebruik is het altijd samen met mijn vrouwtje en gebruiken we samen minimaal 1/2 gram tot maximaal 1 gram.

Vanavond staat er weer zo'n avondje op de planning. Mijn laatste coke ervaring is met 2de kerstdag geweest, dus hopelijk voelt het weer als vanouds! :P

Groetjes,

Ik heb het gevoel dat als je een beetje wacht, bij mij is het bijna twee maand geleden, het zoveel lekkerder is. Er was een tijd dat ik twee-drie keer per maand gebruikte en ik voelde al dat ik wat meer nodig had om hetzelfde effect te bekomen, los van de rommel die ik een aantal keer kocht natuurlijk.

dernael

Bewuste gebruiker
Gisteravond een halve gram gekocht. Mijn bron verkoopt 2 soorten, van 25-50 euro (versneden) en 30-60 euro (onversneden). Ik ben voor de "onversneden" versie gegaan.

Het zag er goed uit, mooie glinsterende brokjes en redelijk makkelijk te verkruimelen. Helaas is het me toch weer tegengevallen. Het was wel degelijk coke, maar onversneden was het zeker niet.

Ik zou hier niet nog eens €30 aan uitgeven, volgende keer spreek ik mijn andere bron wel weer aan. Volgens een vriend van me zou deze erg goed spul moeten verkopen op het moment.

Jammer, maar helaas.

Groetjes,

Pieter210

Bewuste gebruiker
dernael zei:
Gisteravond een halve gram gekocht. Mijn bron verkoopt 2 soorten, van 25-50 euro (versneden) en 30-60 euro (onversneden). Ik ben voor de "onversneden" versie gegaan.

Het zag er goed uit, mooie glinsterende brokjes en redelijk makkelijk te verkruimelen. Helaas is het me toch weer tegengevallen. Het was wel degelijk coke, maar onversneden was het zeker niet.

Ik zou hier niet nog eens €30 aan uitgeven, volgende keer spreek ik mijn andere bron wel weer aan. Volgens een vriend van me zou deze erg goed spul moeten verkopen op het moment.

Jammer, maar helaas.

Groetjes,
Meten = weten

Albino

Bewuste gebruiker
Ik gebruik gemiddeld zo'n 5-8x per jaar en dan iets minder dan een gram per keer. Ligt er maar net aan hoe en wat.. Als ik merk dat ik de dag na het gebruik het gevoel heb dat ik volgend weekend weer wil doe ik het sowieso 2 maanden, meestal 4 maanden niet. Gewoon om safe te zijn, ik wil namelijk niet verslaafd worden. Doe dit zeker 6-7 jaar nu, maar heb ook wel is gewoon 8 a 10 maanden geen coke genomen (misschien wel een jaar? geen idee).

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Albino zei:
Ik gebruik gemiddeld zo'n 5-8x per jaar en dan iets minder dan een gram per keer. Ligt er maar net aan hoe en wat.. Als ik merk dat ik de dag na het gebruik het gevoel heb dat ik volgend weekend weer wil doe ik het sowieso 2 maanden, meestal 4 maanden niet. Gewoon om safe te zijn, ik wil namelijk niet verslaafd worden. Doe dit zeker 6-7 jaar nu, maar heb ook wel is gewoon 8 a 10 maanden geen coke genomen (misschien wel een jaar? geen idee).

En dit is ook een perfecte manier om het genietbaar te houden.

1x per maand koop ik 5 of 10 gram basecoke als mijn dealer beschikbaar is (vaak in buitenland :( )
ik gebruik ong, 2,5 g per weekend en kom ze de maand door

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Toen ik een jaartje of 17 was en veel werkte snoof ik elk weekend zo'n 2-3gram. Dat was toen ik net met coke in aanraking was gekomen. Merkte ook dat dit mij een beetje te gek werd, bijna m'n hele salaris ging er aan op. Heb dit iets langer dan een half jaar gedaan en toen tegen mezelf gezegd dat dit te gek werd en ik er mee moest stoppen, activiteiten zonder coke vond ik niet meer leuk en moest en zou snuiven in het weekend. Spul 2 jaar lang niet aangeraakt. Nu doe ik het nog sporadisch als ik wat te vieren heb, dan koop ik eens een grammetje en dan hoef ik het ook een hele tijd niet meer.

Skippy

Wijs gebruiker
Heb het ook lange tijd dagelijks gedaan en gaat dan om halve grammetjes of wat je een halve gram ken noemen.
Het is gewoon zwaar teleurstellend spul hebt er helemaal niks aan eigenlijk.
Wat voor leuke dingen je er allemaal al had van kunnen doen joh voor dat geld.
Enige waar ik er wel is van heb kunnen genieten is als ik al aardig wat alcohol op had om ff op scherp te stellen om zo maar te zeggen.
Maar dan was het toch meestal weer die teleurstelling als het voor de zoveelste keer gewoon troep was.
Je moet de juiste mensen weten bij wie je het haalt dan :) maar doe mij maar een tripmiddel, heb ik zoveel meer aan :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Al jaren niks meer , maar was vroeger buitensporig veel aangezien het gratis was toen. Zat toen zo op een x (onbekend woog het niet eens meer toen maar gok tussen de 2-5 gram) aantal gram op een dag.
Ben het daardoor wel aardig snel zat geworden :)

Ik gebruik 6 gram verdeeld over donderdag, vrijdag en zaterdag.
Ik voel me daar geweldig bij en heb doordeweeks nergens last van.

Toch ben ik mij terdege bewust, dat het op deze manier uit de hand loopt!

Bobsacamano

Badass junkie
Dat is debiel veel man, alleen de kosten al.

Insane clown zei:

simonsnel

Insane clown zei:

Ik voel me ook geweldig na zo'n berg coke. Ik wil niet als je moeder klinken, maar kijk alsjeblieft een beetje uit. Ik zit zelf nu op ongeveer een gram in de maand. Gaat er altijd op een avond doorheen. Ik ben wel tevreden hiermee. Het is veel meer geweest.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Insane clown zei:

Superstoer.. als je wilt weten wat er gebeurt als je dit volhoudt, moet je even in het topic verslaving kijken hier.

De lol is er wel een beetje af als je 6 gram per week gebruikt. Als je een half maandsalaris aan coke uitgeeft elke maand moet je je afvragen of het je leven zo veel beter maakt. Ik durf te wedden van niet, het is alleen de vraag of je het zelf door hebt (dat is meestal niet zo namelijk met cokeverslaafden, heb er genoeg meegemaakt).

Als je hier komt om hulp te vragen bij het stoppen of informatie komt geven ben je van harte welkom. Als je hier stoer komt doen over hoeveel je wel niet gebruikt en hoe weinig last je wel niet hebt, kun je beter wegblijven..

Dreamer4

1 keer per maand een Gram. Als het niet zo duur was dan gebruikte ik het waarschijnlijk vaker.

SmartieAndMe zei:
Insane clown zei:

Superstoer.. als je wilt weten wat er gebeurt als je dit volhoudt, moet je even in het topic verslaving kijken hier.

De lol is er wel een beetje af als je 6 gram per week gebruikt. Als je een half maandsalaris aan coke uitgeeft elke maand moet je je afvragen of het je leven zo veel beter maakt. Ik durf te wedden van niet, het is alleen de vraag of je het zelf door hebt (dat is meestal niet zo namelijk met cokeverslaafden, heb er genoeg meegemaakt).

Als je hier komt om hulp te vragen bij het stoppen of informatie komt geven ben je van harte welkom. Als je hier stoer komt doen over hoeveel je wel niet gebruikt en hoe weinig last je wel niet hebt, kun je beter wegblijven..

Ik kom hier niet om stoer te doen, is niks stoers aan, ik kan er alleen makkelijk aankomen en verdien gewoon goed.
Heb inmiddels wel besloten om slechts 1 dag in de week te gebruiken, ik snap dondersgoed dat ik vroeg of laat niet meer goed functioneer.

Bovenaan