Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik denk voor de meeste wel! En wat dan nog het stomme is, is dat je waarschijnlijk net zoals ik het heel vaak van te voren heb teruggelezen en dacht; "dat zal mij niet overkomen".
Thuis hebben liggen heb ik weinig moeite mee, maar moet het niet in het zicht hebben. Meestal heb ik aan kwart gram voor weekend wel genoeg. Dit liep laatste tijd wel wat op, en die fijne tintelingen verdwenen ook. Nu periode zonder dus om tollerantie in te dammen. Zonder rush vind ik het de moeite en ellende niet meer waard.
Dit liep laatste tijd wel wat op, en die fijne tintelingen verdwenen ook. Nu periode zonder dus om tollerantie in te dammen. Zonder rush vind ik het de moeite en ellende niet meer waard.
Toon Hermans heeft daar een liedje over geschreven
Mien waar is m'n feestneus, Mien waar is m'n neus
Waar is m'n feestneus gebleven??
Ik moet 'm hebben als ik naar een feesie ga
Ik zag 'm net nog leggen in de la la la la la la
Mien waar is m'n feestneus, Mien waar is m'n neus
Waar is m'n feestneus gebleven???
Nou niet, had het met oud & nieuw sinds 3 jaar weer is gedaan maar vond het helemaal niks. Kwaliteit van de pep was ook veel minder voor mijn gevoel dan 6 jaar geleden, toen had ik rond de 65, 70% echt top spul.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.