Hoeveel betalen jullie voor 10blok ?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Re: Hoeveel betalen jullie voor 10blok ? =]

Vroeger was dat nog 275 euro, maar ik doe het niet meer dus intresseerd me geen hol. Maar hopelijk betaal jij er een geeltje voor ofzo, lekker opscheppen bij je vriendjes. Daar gaat het toch allemaal uiteindelijk om? :)

iNkz

Belezen gebruiker

DrippTone zei:
Vroeger was dat nog 275 euro, maar ik doe het niet meer dus intresseerd me geen hol. Maar hopelijk betaal jij er een geeltje voor ofzo, lekker opscheppen bij je vriendjes. Daar gaat het toch allemaal uiteindelijk om? :)

neej man zo zit ik niet in elkaar.. gewoon om eens te vergelijken

Angramar Temenos

Badass junkie

DrippTone zei:

Denk dat je daar vooral NIET over op kan scheppen als je al zou willen opscheppen, want dan koop je gewoon bagger waar wss niet eens coke in zit, caffeine met speed (als je geluk hebt :P) erdoorheen :rock:.

iNkz

Belezen gebruiker

Angramar Temenos zei:
DrippTone zei:

Denk dat je daar vooral NIET over op kan scheppen als je al zou willen opscheppen, want dan koop je gewoon bagger waar wss niet eens coke in zit, caffeine met speed (als je geluk hebt :P) erdoorheen :rock:.

idd ik betaal zelf 400 voor 10volle :(

Biertje

Bewuste gebruiker
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/XWRnds2Zasw&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/XWRnds2Zasw&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

pas maar op, you fucking with him, you fucking with the best. DIE DIE DIE DIE!
Hij is een lijpe papi met gekke connecties voor die 89.3 % sossa voor 20% minder dan straatprijs he, hij komt julliehalen!

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Isolation zei:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/XWRnds2Zasw&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/XWRnds2Zasw&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

pas maar op, you fucking with him, you fucking with the best. DIE DIE DIE DIE!
Hij is een lijpe papi met gekke connecties voor die 89.3 % sossa voor 20% minder dan straatprijs he, hij komt julliehalen!

Volgens mij ben jij zelf ook zo'n mannetje ....

yugoslaaf

Experimenterende gebruiker
ohh het is voor eigengebruik ik dacht aan doorverkopen.

Het is wel slim als je met je vrienden allemaal geld bij elkaar doet en dan haald

Albino

Bewuste gebruiker
ik krijg dat één gram gratis. Voor 54% betaal ik 40 en voor 72% 50 euro. Dus dat word dan 450 euro.. :openmouth:

als ik veel heb. dan gebruik ik veel..
en omdat het met coke altijd moeilijk is om genoegen te nemen met
minder koop ik wel lekker een grammma..
of gewoon speed..nog veel beter

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Hier in Antwerpen toen ik gebruikte (eerste dealer) kon je 10g krijgen voor 300e maar wel troep van 55% met manitol en weet ik wat nog erdoor.

Betere Coke was 400 voor 10.

Oom Klaas

Badass junkie
VidaLoCa zei:
Hier in Antwerpen toen ik gebruikte (eerste dealer) kon je 10g krijgen voor 300e maar wel troep van 55% met manitol en weet ik wat nog erdoor.

Betere Coke was 400 voor 10.

Troep van 55,

jij snoof zeker altijd die-hard pure coke :rock:

Albino

Bewuste gebruiker
Iedereen gaat toch het liefst voor die-hard coke + :grin:.
Betaal liever een 10tje meer voor erg goeie kwaliteit.. wie niet? :smoke:

Oom Klaas

Badass junkie
Albino zei:
Iedereen gaat toch het liefst voor die-hard coke + :grin:.
Betaal liever een 10tje meer voor erg goeie kwaliteit.. wie niet? :smoke:

Tuurlijk, alleen dat ie 55% troep noemt..tsjah dat laat mij meer aan mensen zoals t*** r******[Op verzoek naam verwijderd] denken.

Oom Klaas

Badass junkie
orgi crissi crystal? :confused:
'k Kan de enige zijn maar ik begrijp er geen fuck van.

Heb je percentages?
Want een blok drukken kan iedereen...

Oom Klaas

Badass junkie
Je weet hoop ik wel dat nog maar heel weinig cocaïne puur het land in komt,
't meeste is al versneden voordat het hier aan land komt.
Dus of 't nog naar schijt ruikt of niet,
altijd laten testen.
't Kan natuurlijk wel, en dan kan je er blij zijn met je kwaliteit want zuivere coke is iets waar weinig mensen maar van kunnen proeven.

Tony Montana

Belezen gebruiker
mr.sossa zei:
450 voor orgi crissi crystal

Crystal? Weet jij wel eens wat dat is?

mr.sossa zei:
je koopt het in een capsule vers die nog paar uur eerder is uitgepoept :beer: geen mix erin nix

En jij poept het zeker uit. Of ben je erzelf bij dat ie het uitpoept en niet mixt?

mr.sossa zei:
ja daarom moet je connecties hebben en lang blijve zoeke soms lukt het soms niet

Jaja... tuurlijk. En daarom ga jij nu gewoon hier ff lekker stoer doen en zeggen dat JIJ de connecties hebt. Daarmee maak je geen goede indruk.

RcLover

Newbie
Oom Klaas zei:
Je weet hoop ik wel dat nog maar heel weinig cocaïne puur het land in komt,
't meeste is al versneden voordat het hier aan land komt.
Dus of 't nog naar schijt ruikt of niet,
altijd laten testen.
't Kan natuurlijk wel, en dan kan je er blij zijn met je kwaliteit want zuivere coke is iets waar weinig mensen maar van kunnen proeven.
Het spul komt altijd het land puur binnen (Als het van het land van oorsprong komt toch) als jij een bolletjesslikker laat ons zeggen 100 gram kan laten smokkelen want meer krijgt hij niet binnen (Heb trouwens geen idee hoeveel ze in hun strot duwen) wat doe jij dan 100 gram puur laten overvliegen en in nederland versnijden of hem 50 gram coke en 50 gram lidocaine in zijn strot late duwe ?

Bovenaan