Hoevaak smoken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pietman

Experimenterende gebruiker
Eventjes iets wat ik me afvraag.
Hoevaak blowen julie ongeveer?
iedere dag? meerder keren per week?
of alleen op 'feestdagen'?
en waarom heb je dit blowritme?

ikzelf probeer niet elke dag te roken, een paar keer in de week dus

]x[

Hmm blow niet vaak. 1x in de maand en dan bijvoorbeeld ook als er grote feesten zijn en de juiste mensen gaan mee. Meeste blow ik dan heb hardcore feesten en bij trance feesten wat minder. En soms heb je echt van die feesten dan doe je heel de avond nix anders. Dus bij mij is dat zo variable als de tering. Vroeger had ik wel een vast rooster toen woonde me overbuurmeisje hier nog. Toen was het iedere dinsdag avond smoke avond maarja das voorbij :( Maar verschilt dus bij mij

moonflower

Blow dagelijks, omdat ik het kan combineren met m'n dagelijkse leven, als dat niet meer gaat, dan wordt het tijd om te gaan minderen. :( Tot die tijd blijf ik zeker dagelijks blowen. :stoned: Komt waarschijnlijk ook doordat ik van dag tot dag leef, zie wel wat er morgen weer gebeurt.

Zijn er hier nog meer mensen die willen blowen? Ik neem aan van wel

Freak

Bewuste gebruiker
DF Founder
ik ben zelf nooit van plan te gaan blowen, ik zie niet in waarom wel, maar vind het altijd leuk om reacties te horen natuurlijjk!

nielsdw

Newbie
ik blow momenteel nog vrij veel, zo'n 3-6 keer in de week en dan 1-3 joints, soms ook maar een paar hijsen ofzo. vind het steeds leuker worden, de sfeer eromheen, goeie vrienden erbij, misschien ben ik wel verslaafd, ik weet het niet, valt ook eigenlijk wel mee. soms ben ik wel bang dat me school eronder lijdt maar heb nog niet echt aanwijzingen daarvoor, het gaat nog altijd goed, ik blow nu ruim een jaar (in het begin nog maar heel weinig, 1x/mnd). het is denk ik de meest 'softe' drug ook, nicotine is gewoon veel te verslavend en daardoor bedrijging voor je gezondheid, alcohol heeft ook meer negatieve dan positieve gevolgen (wel 1 hele sterke positieve trouwens :wink:) , harddrugs zijn link, gewoon niet vaker dan 1x in de 3 maanden moet je dat doen, en ook dan gematigd! ik rook trouwens wel peuken zelf :( . kheb 1 capsule mdma met beetje speed denk ik (weet niet precies :confused:) ooit genomen (afgelopen week) WAS ECHT VETTTT!!! maar wel link denk ik idd

vash

Newbie
Ik blow ook dagelijk meestal 3 a 4 joints op een dag
gewoon dagelijks schema:|
school 3 uur les
in de pauze wiet hale
2 uur les
in de 2 pauze smoke
1 uur les (lekker stoned)
uit
eten
en dan 's avonds nog 1 of 2

dat was et

Locke

Blowde ook dagelijks ben nu bezig met stoppen ik heb het wel gehad om heel de dag vaag te zijn en me nooit eens normaal voelen ..

mewtho

Newbie
blow hele dag vrij veel 8-tot 12.kan het prima combineren met mijn werk en leven werk in een shop.mazzel :stoned:

mellowWw

Belezen gebruiker
8 tot 12?
WOW... dat lijkt me een beetje erg veel en duur.....
tenzij je zelf een aantal planten hebt.........
zijn er hier eigenlijk veel mensen met planten?
GOEDE planten dan he....
niet uit dat vogelzaad.
Greetzzz... :smoke:

mellowWw

Belezen gebruiker
best wel relaxed.......
ga ook maar es 'n coffeeshop beginnen :grin:
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Maar hebben de mensen hier nog zelf planten of haalt iedereen het altijd uit de coffeeshop?

hybrid

Newbie
Zo'n 1 a 3 X per dag doordeweeks
en zo'n 4 a 6 in et weekend (laatste tijd)

vin ik wel chill zo :stoned: Maar dat kost wel zo'n beetje al mijn geld maarja.... Zou tog niet weten wat er anders mee te doen

Crop

Newbie
aantal keer per dag, 3 keer red ik wel, er zijn niet zo heelveel dingen die me nog boeiend behalve blowen, het is gewoon superr :stoned:

Onyx

Newbie
zeker elke dag 4 jointjes.. als ik wakker word, na het ontbijt, in de middag, en 's avonds.. soms wel 5. :flushed: :sunglasses: :( :) :openmouth: :angry: :stoned: :smoke: :hearteyes:

mellowWw

Belezen gebruiker
Locke zei:
Blowde ook dagelijks ben nu bezig met stoppen ik heb het wel gehad om heel de dag vaag te zijn en me nooit eens normaal voelen ..

En ben je al gestopt? Locke of niet...
:openmouth:

Greetzzz... :stoned:

eerst blowde ik elke dag zo'n 5 jonko's maar nu is de lol eraf en nu blow ik een keer in de week of zo. en het is nu ook veel lekkerder en je word beter gaar. :stoned: :smoke:

Pietman zei:

Ik blow een paar keer per week, niet als ik op school zit, maar gewoon thuis of chill met vrienden, of als ik uitga dus..ik vind het wel best zo, zolang mijn schoolresultaten er maar niet onder lijden, daarvoor moet ik wat meer uitkijken..

blowking

Newbie
ik rookte 3 a 4 gram per dag. tegenwoordig alleen nog maar in weekend en vakanties( net voorbij) in 1 week 25gram hasj en 8gram weed.Maar think it over and over again!!!!

rook

Newbie
tjooken

ik rook nu een jaartje of 8 denk ik. het is verandert hoe veel in de loop der jaren meer er zijn tijden geweest dat ik echt op 7 a 8 sticks per dag zat maar de afgelopen tijd (laatste 2jaar) rook ik alleen nog in me bed voor ik ga slapen een stick maar wel elke dag. dit komt omdat ik bijna altijd "out" ga, de laatste tijd dan, dus vroeger kon ik achter elkaar roken zonder me kut te voelen. maar nu gaat dat helaas niet meer. maar toch rook ik nog elke dag en trip ik hard in me bedje maar ik blijf het ontspannen vinden. ik vind het alleen wel jammer dat ik nu niet meer kan roken buiten me eigen kamer. omdat ik dan gewoon te para word. iemand die dit ook heeft? :rolleyes:

Ik blow zelf niet vaak, maar wanneer ik blow blow ik vaak wel heel veel.

Ik blow misschien 3, in de vakantie 5 keer per week en dan door de week 3 of 4 pijpjes cannabis, en in het weekend hou ik de tel niet bij, en drink ik vaak ook nog 2 glazen wietthee of hasjmelk.

Vaker als dit moet ik het ook niet doen, want dan neemt de entheogene werking af, en dat moet niet.

Ik gebruik het puur voor 3 doelen:

1. Om lol te hebben o.a en gesprekken te bevorderen en betere sex.

2. Om de wereld en mezelf beter te begrijpen, en meer liefde en tolerantie te voelen voor de mensheid.

3. Omdat het mijn creativiteit op een goeie manier bevordert.

Spanker

Pietman zei:

elke dag zeker wel stuk of 5, en als me vrienden er zijn dan worden het er meer! :stoned: :stoned:

pjotr

Newbie
mellowWw zei:
8 tot 12?
WOW... dat lijkt me een beetje erg veel en duur.....
tenzij je zelf een aantal planten hebt.........
zijn er hier eigenlijk veel mensen met planten?
GOEDE planten dan he....
niet uit dat vogelzaad.

yes ik heb 2 santa maria planten... nog even wachten en ik kan weer heeeeel veel blowen!

synchemic

me too.

Hmm... 't is nu 9.44... ben al nie stoned meer van die joint van vanmorgen voor schooltijd :)

en ik kan 't goed hebben hoor, vind 't heeeeerlijk en school of sociale situaties lijden er niet onder! vette shit mann..

needlefreak

Bewuste gebruiker
doe er iets aan

ik heb sinds ik hier kom al het meest gepost van allemaal denk ik maar ik heb ook geen inspiratie meer en vragen over drugs heb ik niet. er zouden meer mensen moeten komen die vragen stellen of hun probleem vertellen zodat we erover kunnen praten.

pjotr

Newbie
ik denk niet dat hier veel mensen hun problemen komen vertellen, of ga jij wel al je problemen in een of anderd drugs forum op tafel leggen??

needlefreak

Bewuste gebruiker
ik bedoel maar alles rond drugs: vragen, ervaringen,... en ook wel eens problemen. kijk maar naar het verhaal van petra.

ikzelf heb genoeg mensen rond mij in die instelling waar ik zit en ik weet door ervaring zelf genoeg van drugs dat ik geen behoefte heb om m'n problemen hier te posten. maar er zullen wel andere mensen zijn zeker?

ps:openmouth:nrechtstreeks post ik mijn probleem hier wel, als je m'n posts leest dan merk je het wel

pjotr

Newbie
needlefreak zei:
ik bedoel maar alles rond drugs: vragen, ervaringen,... en ook wel eens problemen. kijk maar naar het verhaal van petra.

ikzelf heb genoeg mensen rond mij in die instelling waar ik zit en ik weet door ervaring zelf genoeg van drugs dat ik geen behoefte heb om m'n problemen hier te posten. maar er zullen wel andere mensen zijn zeker?

ps:openmouth:nrechtstreeks post ik mijn probleem hier wel, als je m'n posts leest dan merk je het wel

ben je mooi zielig als je je problemen op internet probeert op te lossen.

anyway ik ben weg hier....stelletje gekken

Neman

Admin
Forumleiding
Beheerder
DF Founder
Dit topic gaat teveel offtopic, daarom een slotje. Tevens een waarschuwing voor pjotr, gedraag je een beetje aub.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan