Ufo piloot

Experimenterende gebruiker
Gegroet beste lezer,

Ik heb 1,4 gram 3-MMC besteld en het zou morgen binnen moeten komen. Ik kan alleen erg weinig informatie vinden over 3-MMC. Ik ben benieuwd of er misschien mensen zijn die er ervaring mee hebben en dat willen delen.

Ik zou graag willen weten wat jullie aanraden qua dosering.
Ook heb ik geen idee hoe het zou moeten voelen. Ik heb XTC, mdma kristalen, 2cb, wiet, kanna, kratom en dexamfetamine gebruikt. Is het met een van deze dingen te vergelijken?
Hoe lang blijft het effect als je het slikt?
Is het verslavend?
Is het erg gevaarlijk? Zolang het niet gevaarlijker als XTC is vind ik het niet erg.

Nou ik zie graag jullie reacties tegemoet.

Groetjes,

Ufo Piloot

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik kan alleen erg weinig informatie vinden over 3-MMC.

Dan zoek je niet goed.

Is het erg gevaarlijk? Zolang het niet gevaarlijker als XTC is vind ik het niet erg.

Alle drugs is potentieel gevaarlijk. Het ligt er geheel aan hoe je er mee omgaat. Altijd eerst laten testen is de belangrijkste regel. Dosering en frequentie komen daarna. Gezond leven in eten, slapen, sporten etc zijn ook belangrijk.

En dan een vraagje aan jou @Ufo piloot , waarom koop je een drug als je niet weet wat de effecten zijn?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Als je even Googled op '3-mmc ervaring' en '3-mmc informatie' worden al je vragen beantwoord.

Het is een zeer verslavend goedje omdat er aardig wat dopamine vrijkomt. Zou het alleen oraal nemen en niet nasaal. Dan is het effect ook leuker.

Ufo piloot

Dan zoek je niet goed.

Alle drugs is potentieel gevaarlijk. Het ligt er geheel aan hoe je er mee omgaat. Altijd eerst laten testen is de belangrijkste regel. Dosering en frequentie komen daarna. Gezond leven in eten, slapen, sporten etc zijn ook belangrijk.

En dan een vraagje aan jou @Ufo piloot , waarom koop je een drug als je niet weet wat de effecten zijn?

Kijk, ik weet er wel het een en het ander over. En ik heb ook zeker op internet gezocht. Alleen dacht ik door een forum op te zetten een hoop gebruiks ervaringen bij elkaar te kunnen zien zodat ik een duidelijker beeld bij het effect kan inschatten. Daarbij heeft iedereen een weer net wat andere uitleg van hoe ze het ervaren.

Ufo piloot

Oke dan heb ik nog een andere vraag. De 3mmc is inmiddels binnen. Ik kom er dus net achter dat mijn nano weegschaal kapot is, hij weegt niet meer accuraat.

Nu weet ik dat je sommige drugs kunt oplossen in water. Kan dat ook met 3MMC?

Er staat wel het een en het ander op forums. Maar hier staan altijd gemixte reacties onder. De een zegt van wel, de ander zegt van niet.

CuriousExplorer

DF-koning
Gewoon een bommetje van 75-100mg zal u opleveren wat je wilt. 🙂

Oplossen in vloeistof heb ik nooit gedaan tbh...

Beter klein beginnen, dan te groot. Je hebt alle tijd van de wereld ...😄

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik heb een keer het laatste wat er in m'n zakje zat in m'n drankje gegooid.

Maar beter maak je er een bommetje van, want die chemische stoffen zijn niet goed voor je tanden.

Bovenaan