Hoe vaak?

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hoe vaak doen jullie "het"?

Ik zit momenteel op een frequentie van iedere ochtend. Ik heb dan ook een (gelukkige) relatie en in de lente/zomer met warmer weer, zijn wij sowieso wat hitsiger en actiever.... :wink:

Hempy

Bewuste gebruiker
Mits ik mijn vriendin bijna nooit zie omdat ze 7000km verder woont,
niet veel :grin:

maar als ze hier is, dan is het wel minimum 3 keer per dag.. veel of niet ? weet ik niet,
maar ik vind het wel leuk.

mocridhe

Bewuste gebruiker
Als we elkaar zien, meestal in het weekend en soms wat vaker, elke ochtend. En soms tussendoor nog. :grin: 6 maanden samen, trouwens.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ochtendseks, dat snap ik nou nooit. Ik heb dan zo'n brak hoofd dat ik er nog niet eens aan moet denken. Tegen 11 uur gaat het wel weer. :grin:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Varry zei:
Wat is het ultieme middel tegen brakheid? :wink:

Een lijntje? :P
Nah, ik ben geen ochtendsekser denk ik. Mijn zin begint pas rond de schemering ongeveer, en dan liefst tot de zon weer opkomt. :tongueout:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
vode zei:
. Mijn zin begint pas rond de schemering ongeveer, en dan liefst tot de zon weer opkomt. :tongueout:

Daar is ook niks mis mee natuurlijk, maar een partij lekkere ochtendgymnastiek is toch altijd een goed begin van mijn dag! :wink:

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Ik heb al weken niks gekregen! :confused: Ze neemt de pil maar de cyclus is wat ontregelt waardoor ze nu 10dagen te vroeg weer haar maandstonden heeft!! Die wel al meer als 5 dagen duren.. Zal wel nog even niks worden denk ik. Hoop dat het niets ernstig is!

Flugeltje

Wijs gebruiker
In het begin van een relatie 3 keer per dag uren aan een stuk
Na een maand 1 keer per dag een half uurtje
Na 3 maand enkele keren per week erop en eraf

3970

Wijs gebruiker
Das hier nogal wisselend, afhankelijk van allerhande dingen, zoals het weer bv :grin: Op het moment een aantal keren per week, varieerend van 2 tot 6-7 keer. Als het aan mijn vrouw ligt, elke ochtend in ieder geval...Wat hebben vrouwen toch met die ochtendsex?? :openmouth:

sky

Belezen gebruiker
3 tot 10 keer of zo

De gemiddelde DF'er is een heel stuk jonger dan ik (39) heb ik in een ander subforum mogen ontdekken. Ik zou aan de jeugdigen onder ons willen verklappen dat hoe ouwer hoe gekker. Sex en aanverwante zaken worden steeds leuker :wink:

cheers

azgaza

Badass junkie
Minstens 3-4 keer per week, en dat is ervanuitgaand dat we elkaar alleen in het weekend en een willekeurige avond zien. In vakanties zo'n 1 of 2 keer per dag, voor het slapen en na het opstaan meestal.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
We zien elkaar ongeveer 3 dagen/nachten per week, en dan hebben we seks, als we de hele dag bij elkaar zijn meestal wel 's avonds en 's ochtends nog een keer, ofzoiets. Voor mij is het op dit moment echt dé perfecte situatie! :hearteyes: Verder zitten we als we met zn tweeen zijn trouwens echt voortduuuurend aan elkaar... met andere mensen erbij houden we wel meer afstand, en vinden we het ook leuk om met andere mensen te kletsen. Meestal is t wel dat hoe dronkener we worden des te lastiger het is om van elkaar af te blijven... :grin:

elstinkydermeister

Belezen gebruiker
gemiddeld 4 keer per week..
elke ochtend of elke dag lijkt mij persoonlijk maar niets (vriendin denkt daar hetzelfde over): de sleur komt er sneller in, het wordt lastiger om klaar te komen (vooral bij vriendin), en er is niets zo goed als een week geen sex hebben en daarna mekaar bespringen als konijnen :)

MiNiMaLiSDope zei:
Ik heb al weken niks gekregen! :confused: Ze neemt de pil maar de cyclus is wat ontregelt waardoor ze nu 10dagen te vroeg weer haar maandstonden heeft!! Die wel al meer als 5 dagen duren.. Zal wel nog even niks worden denk ik. Hoop dat het niets ernstig is!

bummer..
mijn vriendin heeft sinds een maand of 3 gewoon geen maandstonden meer. (nee ze is niet zwanger, bijwerking van de pil blijkbaar).
lucky me :grin:

3970

Wijs gebruiker
sky zei:
3 tot 10 keer of zo

De gemiddelde DF'er is een heel stuk jonger dan ik (39) heb ik in een ander subforum mogen ontdekken. Ik zou aan de jeugdigen onder ons willen verklappen dat hoe ouwer hoe gekker. Sex en aanverwante zaken worden steeds leuker :wink:

cheers

I agree!! :hearteyes: :wave:

Hemi

Cowmando

Experimenterende gebruiker
Met school gewoon, 3x per dag en op ene vrije dag maak ik het weleens wat gekker, 6 keer :P

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Wat een konijnen hier allemaal!! :grin: 3-6 keer per dag, zohee. Wij meestal alleen in de avonden dat we elkaar zien ongeveer, soms ook niet. Soms de hele nacht. Depends :wink:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Twee handen als vriendinnetje? Maak je ze op met een pruikje en make up en heb je ze annemieke en rozemieke genoemt? :tongueout:

Bovenaan