Hoe vaak XTC gebruiken

knarstanden

Newbie
Hi, ik heb nu 4x XTC gebruikt. Nu zijn er de komende weken een paar goede Raves op de data 11 december 18 december 29 december en 29 Januari. Kan ik naar alle 4 gaan of niet. Mensen hoeven me niet te zeggen dat er minimaal 2 maanden tussen moet zitten want die regel houd ik eig altijd aan. Ik vroeg me dus af hoe veel schade dit kan doen als ik daarna gewoon weer 4/5 maanden niks neem.

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Naast dat het schadelijk zal zijn voor je lichaam en geest, zul je er na de eerste keer elke volgende keer minder van merken en/of je zult veel meer moeten nemen voor hetzelfde gevoel. Ik zou er zelf één uitkiezen en op de andere 3 iets gebruiken dat je serotonine met rust laat.

Het verstandigst is wat hierboven al gezegd wordt: op 1 xtc gebruiken en op de rest niet. Maar zelf zou ik anders het op de 1e en de laatste doen, dan zit er iig wel weer ruim 6 weken tussen.
Elke maand xtc is echt schadelijk voor je lichaam en vooral geest.

Vroeger waren de pillen veel lichter dan nu en werd er lukraak gewoon elke week geslikt. Maar veel mensen uit die tijd hebben toch hun hersens daardoor gefrituurd. Met xtc moet je toch gewoon wat extra oppassen omdat het een serotinineslurper is dan met andere drugs.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
ik heb afgelopen 4 maanden 350 pillen gebruikt is dat heel erg?
Ligt eraan waarvoor je ze gebruikt hebt. Als je ze hebt gebruikt om je potgrond te verrijken zou ik zeggen 'bwoah niet zo goed voor je kamerplant man'.

Als je 350 pillen in 4 maanden hebt geslikt en je leeft nog hink ik tussen 2 gedachten:
"Je lult"
"Waren het geen vitamine c tabletjes?"

Als beide gedachten onjuist zijn: krab jezelf even op je achterhoofd en zoek hulp, want what the fuck denk je nou zelf?

Ape

Badass junkie
Nee, het kan wel. Je voelt alleen nog de stimulerende kant nog en de hersenen zullen behoorlijk beschadigd kunnen zijn nu, maar het kan zeker.
Maar denk je dat iemand het zal doen? Nee dat kan ik me niet voorstellen. Is gewoon een gevalletje stoer doen en aandacht trekken

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Nee, het kan wel. Je voelt alleen nog de stimulerende kant nog en de hersenen zullen behoorlijk beschadigd kunnen zijn nu, maar het kan zeker.
Gemiddeld 2,9 pil per dag, ELKE dag dus. Of om de dag 5 tot 6 pillen.

Moet je wel heel achterlijk voor zijn om je af te vragen of dat erg is.

• Like
Waarderingen: ljuv
Bovenaan