hoe vaak kratom?

dogan

Experimenterende gebruiker
hallo ik heb ook begonnen met kratom en zit nu op 4 gram per keer ( witte ) en dat gaat goed
vraagje echter wat is nou een beetje voor regel om niet helemaal verslaafd aan kratom te raken enige wat ik lees is max 2 x per maand als max dat duurt voor mij te lang maar ok wat is jullie ervaring ? ik zelf hoop op ong 2 maal per week ? zou dat moeten kunnen zonder ook hier weer aan verslaafd te raken of kan het iets vaker ?
graag hoor in van jullie!

XMR

Wijs gebruiker
Ik houd voor mijzelf de regel max 1x per week (maar ik neem het niet elke week). Dat houdt de negatieve effecten voor mij grotendeels weg en de positieve effecten blijven redelijk constant. Als ik het vaker neem gaan de positieve effecten weg en nemen de negatieve toe.

Ook merk ik dat minder meer is bij kratom. Als ik te veel neem verander ik in een misselijke zombie. Ik neem max 1.5 gram

Manu76

Badass junkie
dat duurt voor mij te lang
Klinkt alsof je er dan afhankelijk van bent. 2x per week klinkt toch niet zo dramatisch, maar doe je dan 1x 4 gram of hele dag door 4 gram ieder zoveel uur?

Ik vind het zelf totale troep om afhankelijk van te zijn, maar ieder zijn middeltje.

dogan

nee ik doe 1x 4 gram ineens op een dag dan weer een dag niet en dan weer wel en dan wissel ik witte en rode kratom af om gewenning te voorkomen ( las ik hier ergens )
ik vraag ook maar ik slik goddomme al 4 jaar slaappillen en al 30 jaar diverse middelen om geen paniek / angst te hebben ik zat op een geveven moment op 4 x 50 mg oxazepam per dag / orap/ tegratol/ noem het maar op ze hebben het erin gedouwd
nu heb ik allen fluvoxamine ( antidepressiva ) clonazepam ( ook wel bekent als rivotril , is eigenlijk een anti epileptica maar ook tegen angesten ) en als slaap pil krijg ik prometahzine ( is een soort anti histamine ) en men heeft besloten ik ben uitbehandeld ( was ik als 20 jaar geleden maar je geld he ) dus nu loopt alles maar door zolang je zelf niets doet , eigenlijk te gek voor woorden maar ja zo gaat het nu eenmaal ik heb oxazepam voor indien zo nodig 10 mg maar dat doet helemaal niets zelfs als ik 5 x10 mg slik loop ik gewoon door merk niets ( zal wel gewenning zijn na al die jaren )
toen kreeg ik oxycodon voorgeschreven voor een operatie die ik moest ondergaan en toen ging het "mis " man wat een fijn spul maar ja na de operatie stopt het en dan ga je op zoek naar alternatieven vandaar kratom via vragen die ik hier heb gesteld om toch iets te hebben om de pieken eruit te halen zodat het niet zo ver oploopt dat ik zodanig in paniek raak wat weer depressie opleverd na langere tijd en opname voor de zoveelste keer
aldus hij sprak :)

Verschilt ook hele erg waarvoof je het gebruikt! Ik ben cold turkey gestopt van oxycodon van 300mg totaal naar 0mg, in 1 keer en heb de eerste 3 dagen zonder iets te nemen gedaan(pure hel, als je ijzere discipline hebt go for it), en de laatste 2 dagen gebruik ik Kratom. Ik kijk hoe mijn ontwenningsverschijnselen vorderen en als ik teveel last krijg, neem ik 3gram kratom(rode variant). Dit haalt ongeveer al me verschijnselen weg, maar geeft me bij lange na niet het gevoel van oxycodon. Wil ik er verslaafd aan willen raken, zal t euforisch moeten zijn, een roes, warm gevoel etc. Echt een vervanger, en dat is het niet. dus dan raak je er minder snel verslaafd aan.

als je voor recreatief gebruik gaat, zou ik maximaal 1x per week nemen om echt een verslaving te voorkomen. Mijn tip en mijn ervaring!

LAATSTE EN BELANGRIJKSTE TIP!! Minder is beter. Als je t niet voelt, ga niet meer erbij nemen. Heeft 0,00000 zin. Wacht 6 uurtjes en doe er een gram bij. En als laatste, weet waar je t besteld. Sommige bedrijven/winkels verwerken metalen elementen erin om het gewicht zwaarder te maken. We hebben t tenslotte over grammen. Ontzettend schadelijk voor je, een hoop geld en je merkt er niks van! Zoek t dus goed uit voor jezelf

• Like
Waarderingen: XMR

Maatje90

Belezen gebruiker
hallo ik heb ook begonnen met kratom en zit nu op 4 gram per keer ( witte ) en dat gaat goed
vraagje echter wat is nou een beetje voor regel om niet helemaal verslaafd aan kratom te raken enige wat ik lees is max 2 x per maand als max dat duurt voor mij te lang maar ok wat is jullie ervaring ? ik zelf hoop op ong 2 maal per week ? zou dat moeten kunnen zonder ook hier weer aan verslaafd te raken of kan het iets vaker ?
graag hoor in van jullie!
Ik zou uit kijken ik kocht dit altijd in voor onze vrienden groep iedereen een zak van 250 gram maar van de 9 mensen zijn er maar 2 mee gestopt zonder erge problemen alleen slecht slapen en voor de rest en ook voor mij zelf weet ik nog in begin 2 maanden elke dag 8/10 mg en we stopten gewoon zonder problemen en toen hadden we zoiets van dit is niet verslavend en zijn ermee door gegaan en later had ik zoiets van ik vind het nu wel leuk geweest en ineens lukte stoppen niet meer en heb ik echt 3 weken van ellende vrij moeten nemen om in mijn vakantie er van af te komen maar als je andere opiaten gewent bent om cold Turkey te stoppen is kratom niks !! Als ik u was zou ik het echt bij hoog uit 2 x per week houden en dan bijvoorbeeld zaterdag en woensdag maar niet 2 dagen achter elkaar de kans dat je dan de 3de dag ook weer neemt is groot

Hoe gaat het nu ? Neem je dan smorgens de witte en avond de rode voor het slapen ?

Ik kan alleen maar zegge dat ik blij ben dat ik geen kraton meer neem wat was dat zonde van mijn geld het doet namelijk ook heel snel niet echt meer iets wel in het begin, echt zin in de dag krijgt ook al moet je iets doen wat je normaal niks aan vind dan doe je het toch met plezier

dogan

het gaat redelijk ik heb een paar keer 4 gram genomen rode en witte maar mijn ervaring is dat ik zelfs de volgende dag loom en moe slaperig ben gewoon er niet helder ik blijf er toch voorlopig vanaf omdat ik toch bang ben dat het samen met mijn medicatie rommelt ik heb mijn begelijder wel verteld wat ik nam en heb ook een logboekje bij gehouden
bedankt voor de belangstelling

dogan

nou ik heb heb dus paniek pieken dan slaat bijna niets aan 50 mg oxazepam merk ik helemaal niets van ik ben bang voor iets onbekends , angst voor de angst etc het enige wat bleek te helpen het gebeurd altijd s avonds en en weekend als niemand te bereiken is , het enige wat helpt is dan een oxycodon te nemen maar dat is TE goed als je me begrijpt ik zocht / zoek iets wat in nood helpt , lees kratom thats it ( ik ben dan zo bang onvoorstelbaar ) helaas als sind jongs af aan nu al 40 jaar dus, maar voorbereiden /plannen en afleiding zoeken helpt wel en de juiste mensen ook :)

De Schurk

Belezen gebruiker
Ik weeg het niet meer af tegenwoordig, ik doe2 a 3 eetlepels per glas thee en dan 4 a 5 glazen op een avond.
Ik vind de comedown van kratom wel wat naar, zeker met zulke hoge doseringen en gebruik het daarom nog maar 1 keer in de week wanneer ik de volgende dag vrij ben.

En sinds ik het per kilo koop is mijn voorraad nagenoeg oneindig en interesseert de dosering me weing.
De prijs per kilo is echt een stuk voordeliger dan die kleine potjes.

Ik heb voornamelijk rode Kratom geprobeerd, hier en daar wat groene soortjes.
Maar mijn favoriet blijft Meng da Red

XMR

Wijs gebruiker
Aan alle mannen die kratom gebruiken: houd er rekening mee dat kratom prolactine in je lichaam verhoogt. Dit hindert de werking van testosteron in je lichaam.

Maatje90

Belezen gebruiker
Ik nam de eerste keer kratom 12 jaar terug en had daar voor ooit heel even 3 dagen tramadol gehad en dat was heerlijk. dus ik nam de kratom in en ik had zin om de auto te wassen en lekker naar muziek te luisteren!! Echt mega spul toen eigenlijk niet meer genomen, tot 3 jaar later toen bestelde ik een zak van 500 gram, het werkte nog wel maar ik had nergens zin meer in 😓en ik lag maar op me bed dus gestopt denk dat ik 3 x10 mg op dronk, het was zo op en ik weet nog dat ik 1 dag beetje ziek was maar ik wist niks van verslaving dus dacht er ook niet aan en waarschijnlijk daarom ook geen last van gehad toen ik stopte

Nu neem ik het alleen als ik wil stoppen met opiaten en maar 3 a 4 mg daar houd ik het bij

2 tot 3 x perdag, eigenlijk altijd de red ! Maar vergeleken met fentanyl of oxycodon is kratom stoppen echt niks

Ik ben van mening dat kratom je leven niet beter maakt, mensen gaan snel meer nemen en dan gaat het van kwaad tot erger

Ik heb echt alle opiaten geprobeerd om de pijn weg te krijgen maar helaas ! Het werkt allemaal in het begin top maar na jaren opiaten gebruiken komt de pijn toch terug ! En met kratom is het ook dat je heel snel meer gaat gebruiken

Als je geen pijn hebt neem het dan beter niet, ook niet voor meer energie! Je zit er sneller aan vast dan je denkt

Maatje90

Belezen gebruiker
Nee als ik kijk naar mijn eigen gebruik in het verleden dan toen zat ik op 25 a 30 mg per dag en als ik kijk bij mijn vrienden die kwam ook dik ook over de 20 mg perdag en dan doet het niet veel meer dus hebben we besloten teminste ik en een maatje om er mee te stoppen!

Ik vind het netjes 3 x per week 4 gram als je daar aan vast kunt houden lekker doen ! Ga je meer nemen stop. is zonde van je geld en de werking word ook minder plus hoge kans op verslaving dan wil je stoppen en word je echt behoorlijk ziek
ik zit nu op ong 3 keer per week 4 gram rood is dat te veel denk je ?

dogan

dat is de ellende met al dit spul na een paar keer 4 gram merk ik bijna niets meer en krijg je de nijging meer in te nemen maar dat wil ik niet ben behoorlijk aan schommelen heb momenteel alles weggegooid ( 3 dagen gelden , en wil nu al de vuilnisbak in om ze te zoeken , dat klinkt niet goed ) ik weet het gewoon niet meer momenteel ben erg bang vooral om alleen te zijn , ik heb wel begelijding ( en dat op mijn 62e :) ik zal het daar eens met hem over hebben heb kratom verhaal al wel aan hem verteld dat ik dat ging gebruiken ) was laatst ook honds ziek ik gaf het de schuld aan kratom , was van dezelfde batch dus raar GRRRRRRRRRRRR sorry ik ben de weg even kwijt en probeer rust te zoeken heb nog wat "standaard " medicatie van pscugiater liggen diazepam dat helpt ook wel maar dat is natuurlijk een beperkte hoeveel heid keer dubbel bezorgd door apotheek en ik heb het als nood gehouden sorry ben aan het lullen

Maatje90

Belezen gebruiker
Er is voor mij maar een goede site waar te bestellen en de prijs is meestal net onder de 50 euro voor 250 gram als je 25 gram voor 7.50 hebt is het vaak gemixt met zooi ! je hebt ook zakjes van 10 mg voor 7.50 die zijn goed of van 250 mg voor 49 euro alles wat veel goedkoper is is vaak troep

maar wat belangrijk is
ik neem max 15 mg kratom als ik meer neem word ik ziek maar van 10 mg tja ik merk er niet veel van maar lichte roes en helaas omdat 10 nog best veel is na 3 uur krijg ik kopijn dus neem meestal nu gewoon 5 mg en dat werkt het beste geen hoofdpijn helemaal niks

Suc6 en sterkte ik ben zelf wel klaar met de kratom eigenlijk

shakes

Belezen gebruiker
Ik gebruik al vele jaren bijna elke dag kratom. De truuk is kleine dosis nemen (ik neem 1g per dosis). Deze kun je ook meerdere keren per dag nemen met een paar uren er tussen, zolang je je goed voelt geen probleem. Als je teveel hebt genomen en een beetje misselijk bent moet je iets eten, dat helpt meestal wel maar probeer altijd je dosis zo laag mogelijk te houden. Soms lees ik van mensen dat ze tientallen grammen per dosis nemen, ik begrijp daar niks van. Ik zou daar (zelfs naar jaren gebruik) onwijs misselijk van worden. Als je zoveel neemt doe je het echt verkeerd (en kost veel geld).

Als je vaak neemt koop dan in bulk. Ik koop per 2 kilo en scheelt heel veel geld. 1 bestelling doe ik vele maanden mee en als je eerder besteld dan dat het op is, bouw je ook een voorraad op. Ik heb geloof ik nog 4 a 5 kilo in de kast liggen.

Ik heb er persoonlijk nooit problemen mee gehad. Soms vergeet ik het te nemen en verbaasd het me dat er helemaal geen afkick is. Dit verschilt wel per persoon, misschien heb ik gewoon mazzel.

dogan

ik denk dat bij mij probleem is dat is standaard al 2 maal daags rivotril ( clonazepam ) krijg , dat is een benzo , ik hooptje op een alternatief voor de pieken daar nam ik die oxycodon voor ben nu 2 weken van de kratom af heb alles weggegooid ,,,,, vond het vooral geestelijk lastig zien hoe het gaat dank voor je reactie

Bovenaan