Hoe trip jij op LSD?

SyntheticDistortion

Experimenterende gebruiker
Ik blijf altijd het liefste thuis met LSD

Ik doe het ook het liefst met een stel vrienden (ik heb er nogal veel die heel erg grappig gaan doen op acid) en dan in m'n woonkamer zitten, daar staan veel dingen die vreemd kunnen gaan doen. Dan lekker muziek luisteren, heel veel lachkicken en genieten van een topavond!

Tip: speel audiosurf ( een spel voor de pc) verbeterd elke lsd trip! gegarandeerd

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
tegenwoordig trip ik altijd bij een vriend van me thuis op zijn appartement, altijd heel relax... nooit last van ouders enz...
als ik een lichte dosis neem, dus als ik enkel op men eigen ga trippen.. ga ik gewoon de stad in, doe men allerdaagse dingen samen met men vrienden. die dan niet weten dat ik op lsd zit :grin:
soms ga ik de oude bunker bij ons in het dorp in en echt het varken uithangen ! ( leven als beesten )

azgaza

Badass junkie
Grofweg de helft van de tijd trip ik op psy trance feesten die de hele nacht duren, en dan vooral in de zomer met buiten feesten, dan heb je alle ruimte om de dwalen, er is enorm veel te zien (veel ruimte voor unieke visuals), en het dansen en de gezelligheid voegen in mijn ogen zeker wat toe.

In de winter trip ik vooral vaak in mijn eigen huis met vrienden, ik mag hier gewoon trippen dus zie ik weinig rede om het niet thuis te doen. Als ik dat doe ga ik vaak ook uiteindelijk wel door de stad wandelen, niet uit gaan ofzo maar gewoon lekker rondlopen met mensen, wat dingen zien.

Op voorhand genoeg bananen, water, fruitsap of noten inslaan, ook al heb ik nooit echt honger onder acid.
En dan zo vroeg mogelijk opstaan, meestal zo rond de middag. Zegel droppen en dan met een aantal mensen het woud in, waar we de komende acht uur niet meer uitkomen.
Toen ik er pas mee begon bleven we meestal wel dichter bij de bewoonde wereld, maar nog steeds in het groen.
Tegen het einde van de trip vaak een filmpje kijken ofzo, yellow submarine of iets in die aard.
Vroeger zochten we wel eens fear and loathing-toestanden op door winkels binnen te gaan en zo, maar tegenwoordig mediteer ik liever wat onder een boom.
Vroeger vond ik ook muziek het belangrijkste, maar sinds ik het bos in trek heb ik vaak genoeg aan de geluiden van de natuur, en ervaar ik muziek soms zelfs als zijnde hinderlijk of belemmerend.

dingo

Belezen gebruiker
Heb deze dinsdag voor de eerste maal getript op lsd, en toen zijn we ook de stad ingetrokken. Nog nooit heb ik zoveel gelachen, het was echt super :hearteyes: . Daarna hebben we thuis wat rondgezeten, was ook heel erg leuk :grin: thuis vond ik het veel leerzamer.

psych-out

Bewuste gebruiker
Ik trip meestal alleen, dan ben ik meer op mijn gemak.
kan ik doen wat ik wil, is een soort van vrijheid vind ik.
kan ik meer nadenken en genieten over/van de trip.
wat doe ik tijdens mijn trip:
-jointje roken
-gamen
-muziek luisteren :hearteyes:
-tv kijken
-visualisaties op de pc bekijken
-nadenken, en hel
-gewoon chille
-...

dirtbag

Bewuste gebruiker
met veel spacende lichten, een rookmachine en blacklight, en natuurlijk psytrance/goa en wazige films om het wachten een beetje te omzeilen.

ik koop ook meestal bij de Lidl goedkope maar lekkere dingen, veel snoep enzo.

Bijlagen

• space1.jpg
    space1.jpg
    80,4 KB · Weergaven: 1.055
  • space2.jpg
    space2.jpg
    25,9 KB · Weergaven: 1.055

Angramar Temenos

Badass junkie
Locatie: Thuisfeestje bij iemand, of keihard goafeest (met genoeg terein om te lopen en een chillout).

Supplies: bergen ketamine en lachgas mocht het nodig zijn.

Qocaïne

Badass junkie
Onder invloed van LSD wil ik er altijd op uit!
Ik vind het heerlijk om stukken te lopen! :grin:

Of het nou door een drukke stad is, of rustig weiland... buiten vermaak ik me optimaal!
Buiten vind ik specialer en spannender.

Min mooiste trips waren buiten, hieronder de drie meest wazige, maar voor mij wel speciaal:

1. Afspreken met een vriend in texel, en met een maatje tijdens de reis de zegel innemen.
Wat resulteerd in geweldige trip ervaringen in de trein, bus en met boot.

2. Koninginnendag amsterdam, heerlijk rondzwerven door de volle straten, mooi opgedofte mensen en overal muziek. Niemand die je raar aankijkt.

3. Zegeltje pakken met een vriend in vijhuizen, en beslissen om naar Haarlem te lopen.
15.9km naar Haarlem-Noord, en terug naar het centrum (4,3km) om uiteindelijk uit te komen bij mijn huis! 20,3km verder :)

Dan maak je toch echt de mooiste dingen mee!

LSD betekend voor mij; Je voelen als een klein kind, die de wereld opnieuw ontdekt.

ilyas

Bewuste gebruiker
Soma zei:
Ik heb nu al een tijdje niet meer getript, maar vroeger ging ik gewoon met een stel vrienden op straat wat rondtrippen en dan zien we wel op het moment zelf wat we doen.

Dat vind ik ook het leukste, op een mooie avond een tripje nemen, half uurtje blijven chillen en dan wandelen naar waar onze voeten ons brengen.

:wave:

Tool

Experimenterende gebruiker
azgaza zei:
De trips op ruigoord feestjes vind ik altijd erg leuk, verder vind ik ideaal denk ik wel, maar dat heb ik nooit gedaan, met een klein groepje mensen in de namiddag de veluwe op en daar de hele nacht trippen en in de ochtend terug ofzo.
Sorry voor het reageren in een oud topic, maar PRECIES dat ga ik 31 mei doen, 3 dagen na mijn laatste examen. :hearteyes: Kan niet wachten en dat bemoeilijkt het leren wel wat moet ik zeggen.

Buddha Cheese

Belezen gebruiker
Ik wel. Enige wat ik erover kan zeggen is dat het zéér bizar aanvoelt, en moeilijk is om je erop te blijven concentreren, je gedachten springen van hier naar daar. Een orgasme op lsd is waarschijnlijk het raarste gevoel dat ik ooit gehad heb.

KoxBox

Badass junkie
Buddha Cheese zei:
Ik wel. Enige wat ik erover kan zeggen is dat het zéér bizar aanvoelt, en moeilijk is om je erop te blijven concentreren, je gedachten springen van hier naar daar. Een orgasme op lsd is waarschijnlijk het raarste gevoel dat ik ooit gehad heb.
Je moet eens schijten als je op je piek zit. Ik heb een half uur met een belachelijk harde lachkick op het toilet gezeten. :tearsofjoy:

Buddha Cheese

Belezen gebruiker
KoxBox zei:
Buddha Cheese zei:
Je moet eens schijten als je op je piek zit. Ik heb een half uur met een belachelijk harde lachkick op het toilet gezeten. :tearsofjoy:
Haha, mijn vorige trip kreeg ik plots een aanval van acute diarree toen de trip net in alle hevigheid bezig was.. Ik ervaarde het eerder als storend (ook aangezien ik bleef denken dat mijn heel studentenhuis me gehoord moest hebben haha) moet ik zeggen, wel zeer bizar wederom. :tearsofjoy:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
psych-out zei:
Ik trip meestal alleen, dan ben ik meer op mijn gemak.
kan ik doen wat ik wil, is een soort van vrijheid vind ik.
kan ik meer nadenken en genieten over/van de trip.
wat doe ik tijdens mijn trip:
-jointje roken
-gamen
-muziek luisteren :hearteyes:
-tv kijken
-visualisaties op de pc bekijken
-nadenken, en hel
-gewoon chille
-...

Idemdito hier met een volle koelkast, veel fruit , wierook en een flinke berg wiet, thuis alle films vast selecteren pc op xbox aansluiten voor makkelijk films uit te kiezen en dan is het tijd om de lsd te nemen telefoon uit deurbel uit, en zien waar ik terecht kom :hearteyes:

Drientje

DF-koning
KoxBox zei:
Buddha Cheese zei:
Sowieso voelt plassen en poepen in een trip altijd heel raar. Net alsof ik echt afscheid neem van iets wat eerst van mij was en nu niet meer bij me hoort.

En een WC is trippend ook altijd veel viezer dan nuchter.

Chris Pontius

Badass junkie
Ik heb het op veel verschillende manieren geprobeerd, maar vond het eigenlijk altijd kut.

Als ik nog een keertje ga trippen wil ik dat alleen doen op me eigen kamertje; andere mensen zorgen voor veel te veel mindfucks.

Beanhead

Badass junkie
Chris Pontius zei:
Ik heb het op veel verschillende manieren geprobeerd, maar vond het eigenlijk altijd kut.

Als ik nog een keertje ga trippen wil ik dat alleen doen op me eigen kamertje; andere mensen zorgen voor veel te veel mindfucks.

Over het algemeen blijf ik redelijk helder onder LSD maar inderdaad ik heb al wel eens een mindfuck meegemaakt.

Ik denk dat ik daar eens een sleutelpunt speed voor ga gebruiken volgende keer. Just in case.

Chris Pontius

Badass junkie
Beanhead zei:
Ik denk dat ik daar eens een sleutelpunt speed voor ga gebruiken volgende keer. Just in case.

Ik was hetzelfde van plan als het weer vervelend wordt, maar dan met een lijntje pep. Dan maar hopen dat het geen para uitwerkingen heeft :tearsofjoy:

En weleens een mindfuck meegemaakt? Mijn hele trip is 1 dikke mindfuck :openmouth:

Drientje

DF-koning
Chris Pontius zei:
Beanhead zei:

Ik was hetzelfde van plan als het weer vervelend wordt, maar dan met een lijntje pep. Dan maar hopen dat het geen para uitwerkingen heeft :tearsofjoy:

En weleens een mindfuck meegemaakt? Mijn hele trip is 1 dikke mindfuck :openmouth:
Hoe hoog was je dosis? Misschien was die redelijk hoog. Ik trip heel fijn op 50-75 mics, dat is ideaal voor trips met nieuwe mensen/dingen.

Chris Pontius

Badass junkie
Ik zat dus te denken aan LSD & een beetje pep (in me eentje) als het weer dezelfde kant op dreigt te gaan. MDMA zou ook nog kunnen, maar dan heb ik toch liever de helderheid van pep.

Het is ook niet zeker of ik het ooit nog wil proberen, heb het er op het moment een beetje mee gehad :P

Tripper

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Meestal alleen. Laatst besloot ik wat goede vrienden te gaan bezoeken en kwam al snel tot de conclusie dat ze eigenlijk maar een storende factor waren. En dus vervolgde ik mijn reis al snel weer alleen.

In m'n eentje door het centrum van Breda lopen lijkt voor mij het beste scenario.

Klinkt alleen, maar ik weet beter. Met een trip ben je nooit alleen. Ik heb dan ook meer alleen getript dan met vrienden, dit komt wel omdat ik het zeer vaak heb gedaan. Trippen deed ik op zowat iedere gelegenheid, een verjaardag, muziek maken, stappen, een bruiloft of een dagje efteling, maak niet uit, is altijd fun.

tomz0r zei:
Vette tuin :grin:
Setting maakt me niet zoveel uit als ik maar bij mensen ben die ik 100% vertrouw en geen rotzooi aan mijn kop heb.
ik denk dat dit togwel het belangrijkste is oor je aan lsd begint, gewoon relaxed, geen zorgen, met goede vriende!

electergie

Belezen gebruiker
KoxBox zei:

geweetdiestijl

ga vooral niet in 't stad rondlopen of in een onopgeruimde kamer zitten

pak een fleske water, en ga na je ontbijt, naar een bos
alleen is de booschap, eenzaam zal je zeker niet zijn :P

KoxBox

Badass junkie
Al trippend door Gent lopen is best wel vet moet ik zeggen, wel 's avonds dan zijn alle gebouwen zo mooi verlicht. Bv: de 3 torens, het Gravensteen, het Sint-Pietersplein.... Damn. :hearteyes: :hearteyes:

electergie

Belezen gebruiker
sowieso dat ik dat al heb meegemaakt, die St. Pietersplein is enorm :hearteyes:
al die oude gebouwen gewoon weg... weg... onbeschrijfbaar

rot wel als veel volk van of naar de overpoort loopt, en je komt lastigvallen
(gelukkig maaktte ik dit niet mee)

maar doe dit dan enkel 's nachts... zo heb je minder last en val je minder op

KoxBox

Badass junkie
electergie zei:
sowieso dat ik dat al heb meegemaakt, die St. Pietersplein is enorm :hearteyes:
al die oude gebouwen gewoon weg... weg... onbeschrijfbaar

rot wel als veel volk van of naar de overpoort loopt, en je komt lastigvallen
(gelukkig maaktte ik dit niet mee)

maar doe dit dan enkel 's nachts... zo heb je minder last en val je minder op
Of gewoon 's avonds in de week, niet de donderdag natuurlijk.

electergie

Belezen gebruiker
Elke dag dezelfde shit... behalve die donderdag.. en de dinsdag niet te vergeten.

Nu trip ik niet meer... maar lach mij kapot met die scheve mensen :rock:

Jeller

Badass junkie
al op veel manieren, op festivals, feestjes, in de natuur, thuis, bij vrienden
theeft allemaal zijn charme en voor en nadelen

op feestjes is het meestal het grappigst, vooral 's ochtends, maar wel het hectischt en onvoorspelbaarst

thuis en natuur is meer chill en intiem maar meer dode momenten ook

Het liefst in het bos, in de natuur, zo ver mogelijk weg van paden gebouwen en auto's, en dan weer weten wat het mens-zijn eigenlijk is.

Alleen altijd zo'n klap om dan weer terug te moeten.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Zou het niet meer kunnen uitklappen of uitleggen (komt denk ik door de hoge dosissen)
Maar trip 9van de 10x thuis en ben dan ook niet aanspreekbaar voor vele , en genieten van het gevoel; het kan nooit te lang duren voor mij heb al eens 5 dagen ongeveer getript. Geen report die het uit kan leggen / laten zien door welke veranderingen ik ben gegaan :hearteyes:

Drientje

DF-koning
Ik heb ooit eens zijdelings gehoord dat je maximaal maar 72 uur achterelkaar kan trippen op LSD en dat het dan over is. Je kunt toch niet eeuwig door blijven doseren? Hoeveel moet je er dan wel niet instoppen?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
uhm nou zullen veel mensen zullen me gek vinden....
2,5 mg (rectaal) is het hoogste wat ik heb genomen.. een report kan er niet komen want woorden schieten aan alle kanten tekort,en is toch niet uit te leggen. en het waren dagen die voorbij schoten en af en toe stil stonden.
had al veel moeite om het 1mg report te schrijven wat ik niemand kwalijk neem als dat te vaag/wazig was..

dfssdfde

Badass junkie
Chris Pontius zei:
Mijn hele trip is 1 dikke mindfuck :openmouth:
Dat vind ik net leuk... Met een paar vrienden elkaar zo para mogelijk proberen krijgen :grin:
We wisten allemaal wat we van elkaar en van de stof konden verwachten, was echt een leuke avond. Op 1 persoon na, bleek die daar ineens 2 uur compleet in zichzelf gekeerd gezeten te hebben, dacht hij de hele tijd dat we hem aan het uitlachen waren en dat we vonden dat hij teveel drugs deed.
Totaal ongegrond natuurlijk, wij hebben hem de acid gegeven en daarna voorgesteld of hij geen mdma moest hebben om zich beter te voelen :rolleyes:

Bovenaan