Patrick a.k.a Spaceface
Bewuste gebruiker
De laatste twee keer ben ik de stad in geweest LSD op, nu ik genoeg vertrouwen heb in mezelf en de werking is het echt hilarisch 

Soma zei:Ik heb nu al een tijdje niet meer getript, maar vroeger ging ik gewoon met een stel vrienden op straat wat rondtrippen en dan zien we wel op het moment zelf wat we doen.

Sorry voor het reageren in een oud topic, maar PRECIES dat ga ik 31 mei doen, 3 dagen na mijn laatste examen.azgaza zei:De trips op ruigoord feestjes vind ik altijd erg leuk, verder vind ik ideaal denk ik wel, maar dat heb ik nooit gedaan, met een klein groepje mensen in de namiddag de veluwe op en daar de hele nacht trippen en in de ochtend terug ofzo.
Waarschijnlijk wel, nog niet geprobeerd tho.Spookey zei:masturberen op lsd ?? moet toch fantastisch zn?![]()
Je moet eens schijten als je op je piek zit. Ik heb een half uur met een belachelijk harde lachkick op het toilet gezeten.Buddha Cheese zei:Ik wel. Enige wat ik erover kan zeggen is dat het zéér bizar aanvoelt, en moeilijk is om je erop te blijven concentreren, je gedachten springen van hier naar daar. Een orgasme op lsd is waarschijnlijk het raarste gevoel dat ik ooit gehad heb.
Haha, mijn vorige trip kreeg ik plots een aanval van acute diarree toen de trip net in alle hevigheid bezig was.. Ik ervaarde het eerder als storend (ook aangezien ik bleef denken dat mijn heel studentenhuis me gehoord moest hebben haha) moet ik zeggen, wel zeer bizar wederom.KoxBox zei:Je moet eens schijten als je op je piek zit. Ik heb een half uur met een belachelijk harde lachkick op het toilet gezeten.Buddha Cheese zei:Ik wel. Enige wat ik erover kan zeggen is dat het zéér bizar aanvoelt, en moeilijk is om je erop te blijven concentreren, je gedachten springen van hier naar daar. Een orgasme op lsd is waarschijnlijk het raarste gevoel dat ik ooit gehad heb.![]()
psych-out zei:Ik trip meestal alleen, dan ben ik meer op mijn gemak.
kan ik doen wat ik wil, is een soort van vrijheid vind ik.
kan ik meer nadenken en genieten over/van de trip.
wat doe ik tijdens mijn trip:
-jointje roken
-gamen
-muziek luisteren![]()
-tv kijken
-visualisaties op de pc bekijken
-nadenken, en hel
-gewoon chille
-...
Sowieso voelt plassen en poepen in een trip altijd heel raar. Net alsof ik echt afscheid neem van iets wat eerst van mij was en nu niet meer bij me hoort.KoxBox zei:Je moet eens schijten als je op je piek zit. Ik heb een half uur met een belachelijk harde lachkick op het toilet gezeten.Buddha Cheese zei:Ik wel. Enige wat ik erover kan zeggen is dat het zéér bizar aanvoelt, en moeilijk is om je erop te blijven concentreren, je gedachten springen van hier naar daar. Een orgasme op lsd is waarschijnlijk het raarste gevoel dat ik ooit gehad heb.![]()
Chris Pontius zei:Ik heb het op veel verschillende manieren geprobeerd, maar vond het eigenlijk altijd kut.
Als ik nog een keertje ga trippen wil ik dat alleen doen op me eigen kamertje; andere mensen zorgen voor veel te veel mindfucks.
Beanhead zei:Ik denk dat ik daar eens een sleutelpunt speed voor ga gebruiken volgende keer. Just in case.
Hoe hoog was je dosis? Misschien was die redelijk hoog. Ik trip heel fijn op 50-75 mics, dat is ideaal voor trips met nieuwe mensen/dingen.Chris Pontius zei:Beanhead zei:Ik denk dat ik daar eens een sleutelpunt speed voor ga gebruiken volgende keer. Just in case.
Ik was hetzelfde van plan als het weer vervelend wordt, maar dan met een lijntje pep. Dan maar hopen dat het geen para uitwerkingen heeft
En weleens een mindfuck meegemaakt? Mijn hele trip is 1 dikke mindfuck![]()
Ja dan is LSD gewoon niet de stof voor jou. En een combi met een ander middel wat je wel ligt?Chris Pontius zei:van 10 tot 300mics geprobeerd. In alle mogelijke stappen :P
Deranged zei:Meestal alleen. Laatst besloot ik wat goede vrienden te gaan bezoeken en kwam al snel tot de conclusie dat ze eigenlijk maar een storende factor waren. En dus vervolgde ik mijn reis al snel weer alleen.
In m'n eentje door het centrum van Breda lopen lijkt voor mij het beste scenario.
ik denk dat dit togwel het belangrijkste is oor je aan lsd begint, gewoon relaxed, geen zorgen, met goede vriende!tomz0r zei:Vette tuin![]()
Setting maakt me niet zoveel uit als ik maar bij mensen ben die ik 100% vertrouw en geen rotzooi aan mijn kop heb.
KoxBox zei:HARD!![]()
Of gewoon 's avonds in de week, niet de donderdag natuurlijk.electergie zei:sowieso dat ik dat al heb meegemaakt, die St. Pietersplein is enorm![]()
al die oude gebouwen gewoon weg... weg... onbeschrijfbaar
rot wel als veel volk van of naar de overpoort loopt, en je komt lastigvallen
(gelukkig maaktte ik dit niet mee)
maar doe dit dan enkel 's nachts... zo heb je minder last en val je minder op

Dat vind ik net leuk... Met een paar vrienden elkaar zo para mogelijk proberen krijgenChris Pontius zei:Mijn hele trip is 1 dikke mindfuck![]()