Hoe te snuiven

flipke

Newbie
Hallo,
Ik ben al richting de 30 met mijn leeftijd en wil het onderhand wel eens proberen, na lang overwegen is het zo ver..

Ik heb echter alleen ervaring met jointjes roken, xtc en koffie :grin:

Snuiven is voor mij geheel iets nieuws en vroeg me af hoe dat precies gaat..
Het leggen van lijntjes en dergelijke heb ik wel onderzocht op het gehele forum hier, maar hoe snuif ik het naar binnen?
Zodat het in mijn neus hangt of zo hard dat het doortrekt mijn keel door?

Hoe dan ook, ik wil liever niets verspillen en het goed aanpakken..
Zou sonde zijn om iets te verspillen :beer:

Flameon

Badass junkie
Ervan uitgaande dat je nog geen snuifbuisje hebt .... rol een bankbiljet op, zet je neusgat aan de top en de onderkant op het witte poeder. Haal vervolgens je neus flink op, that's it

flipke

Newbie
Snelle reactie :)
Altijd een portemonnee bij, dus dat buisje zit goed..
Tenzij ik alleen kleingeld heb op dat moment dan hehe

Judas

Wijs gebruiker
Of koop een pak rietjes bijde supermarkt, of gebruik de onderste helft van een uiteengedraaide balpen als de winkels dicht zijn. Houdt je snuifattribuut strikt persoonlijk. Het delen van rietjes en zo kan leiden tot besmetting met Hepatitus of ergere shit zoals HIV.

Ben niet zo'n voorstander van opgerolde bankbiljetten. Stikt van de bacterien en bacillen. Zeer onhygeinisch omdat zoveel mensen er met hun vingers aangezeten hebben. Blijft ook teveel coca-poeder aan plakken omdat de menselijke huid vet afscheidt en dat is zonde :grin:

Zou het niet te hard naar binnen snuiven want dan komt een deel misschien in je luchtpijp of nog dieper terecht en dat leidt eerder tot ontstekingsproblemen dan gewoon hoppa relaxed de neus in. Via je neusholte komt de rush echt wel goed binnen als je goede kwaliteit hebt.

Overweeg het echter nog eens opnieuw of het wel een goed idee is. Lees de bad experiences op dit drugsforum eerst nog eens even na.
Je denkt ongetwijfeld dat je alles in de hand gaat houden maar je speelt vanaf je eerste lijn een gevaarlijk spel. Of beter gezegd: jij mag de eerste zet op het witte schaakbord doen maar vanaf dat moment bestaat er een kans dat de cocaine een spel met jou gaat spelen waarin je al snel schaakmat komt te staan.

Het kan een leuke, tydelijke fase van recreatief gebruik in je leven worden, maar je kan er ook door de haast onvermijdelijke honger naar meer die het spul bij je oproept aan onder door gaan.

Ik zal verder geen stichtend betoog ophangen want dat komt toch niet aan bij iemand die de knagende twijfel niet kent, die soms opsteekt NA het stevig poederen van de neus.
En zeggen dat de roes zelf NIET leuk is, zou op liegen neerkomen.

Heb het een paar weken niet gedaan en heb er nog steeds geen trek in. Denk soms dat die ook niet meer terug komt en dan welt er een weemoedig heimwee in me op naar iets dat geweldig was maar nooit meer terug zal keren. :openmouth:

flipke

Newbie
Ik heb er al lang over nagedacht en niet alleen dit forum bekeken naar de avonturen van anderen..
Zelfs op sites waar mensen samenkomen die afkicken en dergelijke, geen leuke verhalen inderdaad..
Maar ik zelf heb geen reden om het vaker te gaan doen, alles gaat goed en niemand in de omgeving van me gebruikt.. Weinig triggers..
Verder haal ik het via via, laat het testen en kan zelfs dus niet direct halen (wat me dus weer een extra barriere geeft)

Toch wel bedankt voor de waarschuwing

Flashh

Newbie
flipke zei:
Ik heb er al lang over nagedacht en niet alleen dit forum bekeken naar de avonturen van anderen..
Zelfs op sites waar mensen samenkomen die afkicken en dergelijke, geen leuke verhalen inderdaad..
Maar ik zelf heb geen reden om het vaker te gaan doen, alles gaat goed en niemand in de omgeving van me gebruikt.. Weinig triggers..
Verder haal ik het via via, laat het testen en kan zelfs dus niet direct halen (wat me dus weer een extra barriere geeft)

Toch wel bedankt voor de waarschuwing

Een extra barriere? Als je echt WIL vinden, dan zal dit ook wel gebeuren :wink:

@Flipke

Ik weet niet of je al hebt gebruikt, maar een advies doe het niet als je helemaal alleen bent. Zorg dat er iemand bij je is en pas op, want het kan je rare dingen laten doen. Vooral als je spul op is komt er een gevoel van verlangen wat je nog nooit hebt meegemaakt. Je gaat hele gekke dingen ervan doen. Ik heb t ook gehad en heb onlangs iets stoms gedaan wat mij een grote ruzie met me meissie opleverde... t is lekker maar doe t alleen als je in gezelschap bent. En nog iets coke roken is ook best lekker.....

Judas

Wijs gebruiker
SquadraBassie zei:
En nog iets coke roken is ook best lekker.....

het in vloeibare vorm in je achterwerk spuiten ook, optimale opname-capiciteit maar Flipke wilde snuiftechnieken weten. Hoop dat Flipke na afloop niet is gaan flippen. Of wel, zodat het bij een eenmalig uitstapje blijft.

Wat dat coke-roken betreft, lijkt me een nog slechter plan dan snuiven. Ten eerste zijn alle verslavingsartsen- en therapeuten het er over eens dat het veel verslavender is .
Ten tweede schijnt het afgrijnselijk slecht voor je luchtwegen te zijn. Erger dan tabak.
Loop zelf al 2 weken met een ernstige longontsteking rond en weet zeker dat het buitensporige gesnuif in de periode daarvoor daar op zijn minst een aanzienlijke rol bij gespeeld heeft. Als het al niet de hoofdoorzaak is. En dan heb ik nog geen eens coca gerookt :(

Of jij, ondanks dat allesbehalve bevredigend en happy gevoel ervan en het dicht plamuren van je luchtpijp, bronchien en longblaasjes door moet gaan hiermee is aan jou.
Het is jou keuze. :wink:

Brakka Mang

Badass junkie
Of koop een pak rietjes bijde supermarkt, of gebruik de onderste helft van een uiteengedraaide balpen als de winkels dicht zijn. Houdt je snuifattribuut strikt persoonlijk. Het delen van rietjes en zo kan leiden tot besmetting met Hepatitus of ergere shit zoals HIV.

Ben niet zo'n voorstander van opgerolde bankbiljetten. Stikt van de bacterien en bacillen. Zeer onhygeinisch omdat zoveel mensen er met hun vingers aangezeten hebben. Blijft ook teveel coca-poeder aan plakken omdat de menselijke huid vet afscheidt en dat is zonde :grin:

Zou het niet te hard naar binnen snuiven want dan komt een deel misschien in je luchtpijp of nog dieper terecht en dat leidt eerder tot ontstekingsproblemen dan gewoon hoppa relaxed de neus in. Via je neusholte komt de rush echt wel goed binnen als je goede kwaliteit hebt.

Overweeg het echter nog eens opnieuw of het wel een goed idee is. Lees de bad experiences op dit drugsforum eerst nog eens even na.
Je denkt ongetwijfeld dat je alles in de hand gaat houden maar je speelt vanaf je eerste lijn een gevaarlijk spel. Of beter gezegd: jij mag de eerste zet op het witte schaakbord doen maar vanaf dat moment bestaat er een kans dat de cocaine een spel met jou gaat spelen waarin je al snel schaakmat komt te staan.

Het kan een leuke, tydelijke fase van recreatief gebruik in je leven worden, maar je kan er ook door de haast onvermijdelijke honger naar meer die het spul bij je oproept aan onder door gaan.

Ik zal verder geen stichtend betoog ophangen want dat komt toch niet aan bij iemand die de knagende twijfel niet kent, die soms opsteekt NA het stevig poederen van de neus.
En zeggen dat de roes zelf NIET leuk is, zou op liegen neerkomen.

Heb het een paar weken niet gedaan en heb er nog steeds geen trek in. Denk soms dat die ook niet meer terug komt en dan welt er een weemoedig heimwee in me op naar iets dat geweldig was maar nooit meer terug zal keren. :openmouth:
Jij maakt er wel een heel moeilijk verhaal van......snuiven doen kinderen van 8 tegenwoordig al hahaha gewoon biljet aan de naus en snauven alsof je leven ervan afhangt. Ook zo een snuifkoker gebruiken

Bovenaan