Hoe overwin ik mezelf ?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
De nachtzuster heeft eieren gekozen voor haar geld, met mij een toekomst opbouwen is zonde van haar kostbare tijd. Ik heb deze maand ontdekt dat ik eigenlijk een lafaard ben, zodra die meid wil samenwonen en me ouders wil ontmoeten worden er op de achtergrond allerlei processen op gestart. Als ik haar neukertje niet meer mag zijn dan dan brand er een oranje licht op.
Ze moet weg, voor ik me hecht, horeveel pijn het ook kost, de pijn die ik zal ontvangen als ze me verlaat is in mijn denkbeeld 10000000 maal groter.
Als ze me gaat dwingen me leven te veranderen pak ik de kans meteen aan:

Doei ... ik bepaal zelf wel hoe hard ik rijd op de snelweg.

Ben er dus goed ziek van dat ik dus helemaal geen uberman ben, maar een klote loser.
Das wel ff slikke, projectie was me hobby vrees ik .

Hoe overwinnnen jullie de verlatingsangsten en bindingsangsten.

:hearteyes:

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
Re: Hoe overwin ik me angsten ?

zit in zelfde schuitje vrouwen je kan beter kippen houden
neuken ookey maar gelijk relatie pfffff :rolleyes:

Drientje

DF-koning

Misschien moet je dat gewoon zeggen? Schat, voorlopig neuk je gewoon lekker en hoef ik niet persé je ouders te zien en jij de mijne oké? Laten we het oppervlakkig en simpel houden want een relatie ben ik niet van gediend.

Lijkt me duidelijk.

Flameon

Badass junkie

Gewoon eerlijk zijn. Ik herken het .... niet van mijn kant, maar pas geleden van de andere kant. En ja das heel erg moeilijk. Sterkte kerel, red het / maak er wat van / doe iets als je van haar houdt

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

Vertel haar eerlijk over je bindingsangst en laat haar daarna beslissen wat ze met die info doet...

Succes!

Oom Klaas

Badass junkie

Drientje zei:
Misschien moet je dat gewoon zeggen? Schat, voorlopig neuk je gewoon lekker en hoef ik niet persé je ouders te zien en jij de mijne oké? Laten we het oppervlakkig en simpel houden want een relatie ben ik niet van gediend.

Lijkt me duidelijk.

Eigenlijk gewoon het bovenstaande, plus het feit dat ik het zelf goed herken.
Twijfel in ieder geval niet te veel aan jezelf, mocht dat lukken.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

Praat er met haar over, niet met DF :wink:

Deranged

Badass junkie

Aan de basis van elke echte overwinning staan gedachten van feilloos zelfgeloof, en dat is eigenlijk het enige dat een mens ooit nodig heeft.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Re: Hoe overwin ik mijn angsten ?

Ik spreek haar liever niet meer eerlijk gezegd, de nachtzuster was een fervent psychisch mind gamer speler.
als je die aan de bar treft vraagt ze als eerste: Geloof je in de ware liefde ?
Als je ja antwoord streep ze dat aan, en gaat ze door naar vraag 2.
Antwoord je nee hebt je waarschijnlijk een stoornis en zoekt ze ff verder.

Ik ben altijd erg duidelijk geweest dat ik niet weet wat er scheelt met me.
Zij niet ...
Ik heb altijd geantwoord naar me hart en gevoel zij naar haar studie.
Misschien had ik het onderschat:

Nooit neuken met psycholoog !!

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

Hahahaha! Nou, tenminste heb je er dan weer een wijze les bijgeleerd! :mrgreen:

Ik vond haar quite a catch (dik 2 jaar geleden ooit eens gezien), jammer dat t zo is gelopen man. Maar jij komt er wel uit ouwe vrijbuiter.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter

Ja ik heb ook hoogte angst ...

hehe

Eind goed al goed, misschien was deze vrouw leuk om mee te neuken maar niet voor echt, iemand die in mij geen goud ziet moet de volgende keer niet eerst gouden bergen beloven en dan afdruipen.

Ik ben begonnen met een nieuwe studie:

How to dominate your bitch and beat her in her own sick mindgames.
Staik in die winkel als een jochie van 10: Heeft u nog goede boeken hoe ik een vrouw moeten leren kennen in haar psyche, hoe haal je haar uitlekaar en weer inelkaar een soort dummies for men?

Mmuuuahhaaaa nu heb ik boeken in me boekenkast !! De kamper word hoogleraar in de vrouwen kennis.

Nu alleen nog me vrouwelijke zijde overontwikkelen.

en dan neuken....

Drientje

DF-koning

lysergine25 zei:

hehe

Eind goed al goed, misschien was deze vrouw leuk om mee te neuken maar niet voor echt, iemand die in mij geen goud ziet moet de volgende keer niet eerst gouden bergen beloven en dan afdruipen.

Staik in die winkel als een jochie van 10: Heeft u nog goede boeken hoe ik een vrouw moeten leren kennen in haar psyche, hoe haal je haar uitlekaar en weer inelkaar een soort dummies for men?

Mmuuuahhaaaa nu heb ik boeken in me boekenkast !! De kamper word hoogleraar in de vrouwen kennis.

en dan neuken....
Een echte man praat niet over zulke dingen. Die leert gaande weg en heeft geen boeken nodig. Een echte man doet en houdt zijn smoel op een forum.

Flameon

Badass junkie

lysergine25 zei:
Ik spreek haar liever niet meer eerlijk gezegd, de nachtzuster was een fervent psychisch mind gamer speler.
als je die aan de bar treft vraagt ze als eerste: Geloof je in de ware liefde ?
Als je ja antwoord streep ze dat aan, en gaat ze door naar vraag 2.
Antwoord je nee hebt je waarschijnlijk een stoornis en zoekt ze ff verder.

Ik ben altijd erg duidelijk geweest dat ik niet weet wat er scheelt met me.
Zij niet ...
Ik heb altijd geantwoord naar me hart en gevoel zij naar haar studie.
Misschien had ik het onderschat:

Nooit neuken met psycholoog !!

Je hebt hierin best wel gelijk :wink:
Maar hoe is het nu verder met je?

Drientje

DF-koning

Aan de andere kant, als jij na twee jaar een beetje neuken nog steeds niet haar het idee geeft dat een verbintenis aan wilt gaan zou ik ook weggegaan zijn.
Vrouwen willen op een gegeven moment toch settelen en kindjes.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter

@ Drientje, ..

Terwijl ik genoot op de Boom op 1 Hartje aan het water, lekker trippend vraag ik haar:
Ik weet nu waarom je psychologie studeert, omdat je niet wilt gaan en denkt zelf alles op te lossen, door zelf analyses en testjes te doen uit een Psycho Magazine of de UvA..

Trok ze ineens een mes uit dat bestek laadje in een caravan van 4x2 meter, sindsdien neukte ik alleen nog me eigen hand.

@ Flameon,

Voel me een beetje voorgelogen misbruikt, en achter gelaten met me eigen shit terwijl zij mij heeft gebruikt als oefenobject om haar eigen angsten te overwinnen.

Als ik dit vraag ontkent ze alles, misschien om zichzelf of mij te beschermen.

Gelukkig zijn er zo veel eenzame droogstaande vrouwen die hunkeren naar een foute cock zoals ik.
De zomer komt eraan, en dan valt er vanzelf wel eentje in me mailbox.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter

Drientje zei:
Een echte man praat niet over zulke dingen. Die leert gaande weg en heeft geen boeken nodig. Een echte man doet en houdt zijn smoel op een forum.

Een echte man ontwikkelt zich en denkt verder dan voetbal en auto. Hij moet leren te begrijpen dat vrouwen ook goed zijn voor andere dingen.
Een echte man praat wel over angst en gevoel waar zijn maten bij zijn.
De meeste mannen leren niets gaande weg Drientje, het zijn hulploze nietswetende rukkers.
zoals mijn vader ...

Want wij stoere echte mannen mogen niet praten over deze shit !!
Anders krijgen we klappen en kunnen we oprotten uit de gang.

Andrew

Badass junkie

Drientje zei:
lysergine25 zei:

hehe

en dan neuken....

Word.

Drientje

DF-koning

lysergine25 zei:
Een echte vrouw kan zelf haar stop vervangen ...
Lol broek.

Ik heb een grote en uitgebreidere gereedschapskist dan jij denk ik. Mijn hobby is nog steeds alles zelf doen.

W.F.L.

Badass junkie

Allolalie

Bewuste gebruiker

bindingsangst is kut, maar als je niet jezelf de kans laat lopen pijn te krijgen, zal je ook niet gelukkig worden met vrouw. Het is jouw keuze, of proberen en mogelijk falen, of nooit proberen en nooit, NOOIT verder komen. Het is jouw geluk.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter

ik vind het een holbewoners reactie dat een man zelf kan uitvinden hoe een vrouw precies werkt en denkt.Of als je je vinger op steekt in de kas dat Andrew je ff voor lul zet.
90% van de mannen en de vrouwen hebben geen idee wat hun partner nou echt gelukkig maakt.
90% van de stellen is diep ongelukkig.

de meeste mensen wonen alleen, en wist jij dat een man een vrouw niet gelukkig kan maken ?

Drientje

DF-koning

lysergine25 zei:
ik vind het een holbewoners reactie dat een man zelf kan uitvinden hoe een vrouw precies werkt en denkt.Of als je je vinger op steekt in de kas dat Andrew je ff voor lul zet.
90% van de mannen en de vrouwen hebben geen idee wat hun partner nou echt gelukkig maakt.
90% van de stellen is diep ongelukkig.

de meeste mensen wonen alleen, en wist jij dat een man een vrouw niet gelukkig kan maken ?

Niemand kan een ander gelukkig maken. Dat geluk is dan afhankelijk van een externe factor en dat is altijd een tijdelijke afmeting. Het moet niet je doel zijn iemand gelukkig te maken, eerder iemand te complemeteren, dat is anders.
En als je nou eens begint met logische gevolgtrekkingen en niet gelijk boeken koopt om iemand te gaan begrijpen maar echt luistert en de gave ontwikkeld om tussen de regels door te lezen, dan zul je ontdekken dat de vrouw heel simpel in elkaar steekt. Luisteren naar hints, kijken naar non verbale communicatie en vraag desnoods wat ze wil. Waar denkt ze aan? Wat wil ze als ze een tijdje een relatie heeft? Wil ze kindjes? Wil ze emigreren? Wat zijn haar diepste wensen en verlangens?

Mannen vinden altijd maar dat alles vanzelf gaat en denken niet zoals een vrouw.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter

Ja drientje,

je praat over de ideale partner, die je zelden tegenkomt.

Wat nou als dat al een probleem is ... en je komt uit een gezin waar dat allemaal al een probleem is.
En je kent dus niets anders dan wat je meekreeg, na iedere relatie merk je dat je tekort komt.
Wat leid tot frustraties, wat leid tot stress, stress is slecht voor je relatie.

als ik zeg: Ik ga ff een paar uur alleen op me zolder zitten moet zij dat compleet begrijpen.
Onzekere vrouwen worden hiervan nog onzekerder.

zij moet lekker gaan shoppen, das goed voor haar gevoel.
En ik lekker op plekkie wat niksen.

ach je bent nooit uitgeleerd.

Oom Klaas

Badass junkie

Wijsheid vergaren over de dagelijkse spanningen tussen de verschillende sekse is verdomd moeilijk, en die zoektocht eindigt ook niet zomaar denk ik.

Drientje

DF-koning

Oom Klaas zei:
Wijsheid vergaren over de dagelijkse spanningen tussen de verschillende sekse is verdomd moeilijk, en die zoektocht eindigt ook niet zomaar denk ik.
Een zoektocht die eindigt is een tocht voor niets. It is the journey that matters.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Re: Hoe overwin iik mijn mezelf ?

lysergine25 zei:
De nachtzuster heeft eieren gekozen voor haar geld, met mij een toekomst opbouwen is zonde van haar kostbare tijd. Ik heb deze maand ontdekt dat ik eigenlijk een lafaard ben, zodra die meid wil samenwonen en me ouders wil ontmoeten worden er op de achtergrond allerlei processen op gestart. Als ik haar neukertje niet meer mag zijn dan dan brand er een oranje licht op.
Ze moet weg, voor ik me hecht, hoeveel pijn het ook kost, de pijn die ik zal ontvangen als ze me verlaat is in mijn denkbeeld 10000000 maal groter.
Als ze me gaat dwingen me leven te veranderen pak ik de kans meteen aan:

Doei ... ik bepaal zelf wel hoe hard ik rijd op de snelweg.

Ben er dus goed ziek van dat ik dus helemaal geen uberman ben, maar een klote loser.
Das wel ff slikke, projectie was me hobby vrees ik .

Hoe overwinnnen jullie de verlatingsangsten en bindingsangsten.

whyme

Belezen gebruiker
Eigenlijk maar een simpel antwoord.. Knokken tegen jezelf.
Je loopt inderdaad het risico als je een relatie aangaat dat ze weggaat en dat het stuk loopt. Maar als je het nooit probeert kom je ook nergens.

Vroeger was ik heel verlegen. Werd al gek en onzeker als iemand naar me keek. Gewoon in kleine stapjes beginnen.. Inmiddels bezit ik een uitgebreide vriendenkring en maak ik makkelijk een praatje met het meisje achter de toonbank :)

Als je enige hoop hebt dat het wat wordt. ga dan verder, neem het risico.. Stap in de achtbaan en kijk eens hoe je er uit komt :tearsofjoy:

Supervlieg

Wijs gebruiker

Drientje zei:
Niemand kan een ander gelukkig maken. Dat geluk is dan afhankelijk van een externe factor en dat is altijd een tijdelijke afmeting. Het moet niet je doel zijn iemand gelukkig te maken, eerder iemand te complemeteren, dat is anders.

Hier ben ik het zo niet mee eens.. Naar mijn mening staat liefde boven alles. Het leven kan nog zo compleet naar de tering zijn, dan is er altijd nog liefde die je gelukkig maakt en ervoor zorgt dat het draagbaar is.. Voor mij is het de ultieme drijfveer.

En @ Lysergine

Wat er ook gezegd wordt, het is goed dat je je ermee bezig houdt. De één doet het met persoonlijke ervaring, de ander leest zich in. Hoe dan ook houdt het in dat je werkt aan jezelf en op zoek bent naar verbetering. En dat is goed..

Op het moment struggle ik zelf ook enorm met mezelf. Ik weet niet meer wat ik wel en niet wil. Liefde is zo gecompliceerd. Ik weet namelijk wel wat goed voor me is, maar telkens wordt dat weer overschaduwt door hetgeen waar ik naar verlang. Klinkt vrij zweverig en zo voelt t ook, tot t frustrerende aan toe. En net als stonie ben ik op zoek naar de oplossing, echter weet ik niet hoe. En telkens als ik die denk te hebben glipt ie weer tussen me vingers door. Alsof er helemaal geen oplossing is, en t de bedoeling is dat ik hier eeuwig mee zal dwalen..

God, waarom wordt ik altijd verliefd op die femme fatale, waarom hou ik verdomme van alles wat niet goed voor me is.. Misschien toch maar eens wat literatuur raadplegen

Drientje

DF-koning

Supervlieg zei:
Drientje zei:

Hier ben ik het zo niet mee eens.. Naar mijn mening staat liefde boven alles. Het leven kan nog zo compleet naar de tering zijn, dan is er altijd nog liefde die je gelukkig maakt en ervoor zorgt dat het draagbaar is.. Voor mij is het de ultieme drijfveer.
Als je het zo uitlegd ben ik het absoluut met je eens. Liefde als drijfveer is goed en dan heb ik het over alles verslindende vuur in je hart. Alles over hebben voor een ander zonder er ooit iets voor terug te verlangen. Geheel onbevooroordeeld van een ander houden is zeker een goede drijfveer. Maar wat ik bedoelde in mijn stukje is eerder de egoïstische kant van de liefde. 'Alleen ik en ik alleen kan jou gelukkig maken' gedachten, boosheid voelen en wraak willen als de persoon van wie jij houdt jou verlaat of een ander mening heeft dan jij. Dat is geen liefde, dat is ego.

Het moet niet je doel zijn om iemand gelukkig te willen maken, dat is gedoemd te falen.

Bovenaan