Hoe neem ik de helft?

Winehouse

Badass junkie
Hoii
ik heb een erg sterk pilletje hij is ook heel erg klein
nu wil ik eerst de helft nemen
maar hoe krijg ik dat voor elkaar?
met een mes doormidden hakken lijkt me niks dan vliegt alles in het rond.
en de helft eraf bijten zal ook moeilijk gaan omdat ie zo klein is,dan zal ik snel teveel nemen.
iemand tips?

Winehouse

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
of neem gewoon een hele....

beter goed vaag als half vaag :grin:

:tearsofjoy: maar lieverd het word m'n eerste keer
hij is getest op 180 mg mdma
en ik ben heel klein en dun en gevoellig
ziekelijk toch?
en ik wil niet dood.

SperSIZEboon

Badass junkie
dood ga je heus niet zomaar...

en 180mg lijkt me een beetje overdreven, heb je ze zelf laten testen of zegt je dealer dat

Winehouse

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
dood ga je heus niet zomaar...

en 180mg lijkt me een beetje overdreven, heb je ze zelf laten testen of zegt je dealer dat

zelf laten testen ik ben heel lang opzoek geweest omdat ik mijn eerste ervaring niet wil laten verpesten door een kt pil.

Winehouse

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
180 is wel veel, maar niet dodelijk. Ik zou wel iets meer dan de helft nemen, 90 is niet bepaald je van het.

oke bedankt. maar hoe moet ie dan doormidden
hij is heel klein en hard.
met nagels gaat niet lukken
moet ik hem dan fijnstampen en dan de helft in zo'n capsule doen?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Winehouse zei:
oke bedankt. maar hoe moet ie dan doormidden
hij is heel klein en hard.
met nagels gaat niet lukken
moet ik hem dan fijnstampen en dan de helft in zo'n capsule doen?
Bijvoorbeeld. Of in een vloeitje, of gewoon in je mond en snel wegspoelen.

Wacky

Badass junkie
Pil in zakje
Hard voorwerp op pil slaan
ietsjes meer dan de helft (10/1:sunglasses: van poeder in water gooien
Opdrinken
Vieze smaak wegspoelen

optioneel:
1,5 uur later, de helft van wat je over hebt in water doen
Opdrinken
Vieze smaak wegspoelen

nog optioneler:
nog eens 1,5 uur later, laatste wat je over hebt in water doen
Opdrinken
Vieze smaak wegspoelen

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Als je het door drinken heen doet, zou ik daar wel 1 slok van maken. Anders zit je extra lang met die gore smaak. Een bommetje of gelijk in je mond en dan wegspoelen is het best denk ik.

Winehouse

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
Als je het door drinken heen doet, zou ik daar wel 1 slok van maken. Anders zit je extra lang met die gore smaak. Een bommetje of gelijk in je mond en dan wegspoelen is het best denk ik.

dat is slim inderdaad.
komt ie dan ineenkeer aan of komt ie langzaam op zeg maar.. ?
:rockband:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Winehouse zei:
dat is slim inderdaad.
komt ie dan ineenkeer aan of komt ie langzaam op zeg maar.. ?
:rockband:
Dat maakt allemaal niet zo gek veel uit volgens mij. Wegspoelen met iets warms, thee ofzo, zorgt ervoor dat het wat sneller opkomt.

Wacky

Badass junkie
Ik zal er ook nog een beetje uitleg bij geven over het optionele gedeelte. Misschien vat je dat op als "bijnemen als het niet genoeg doet". Dat is niet wat ik bedoelde. Het is om de duur van het effect te verlengen. En om dat duidelijk te maken heb ik mijn copy paste skills ook nog eens op paint losgelaten voor een leuk plaatje :)

Als je een paar uur voor inname niets eet zal het binnen een half uur werken (en toch nooit bijnemen "omdat het niets doet" binnen een uur ofzo, en als je wel gegeten hebt 2 uur, dan kun je pas zeggen dat het niets doet, bij gebruik van capsules nog langer)
Na een uur space je waarschijnlijk behoorlijk, en als het goed gaat dan lijkt het onnodig om bij te nemen (tenzij je iemand bent die denkt dat het niet hard genoeg kan gaan).

Wat je bij neemt is echter maar 1/3 van de begin dosis, en het duurt ook weer een tijdje voor dat begint op te komen. De bedoeling is dus dat je op je piek wat bijneemt waarmee je eigenlijk de afname van de eerste dosis opvangt, en dat kun je zo nog een tweede keer doen ook. zie plaatje voor het effect van de dosissen afzonderlijk en opgeteld. Dit is natuurlijk maar een ruwe weergave, en die anderhalf uur kan wat varieren, maar het idee is dus dat je bijneemt als je nog op de piek zit ipv wacht tot het bijna is uitgewerkt.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
En? Ben eigenlijk wel benieuwd hoe ie bij je gevallen is! De eerste keer is meestal :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: !!!

peach

Experimenterende gebruiker
Ga anders ff naar de apotheek en vraag om een pillensnijder.........super handig.....gebruiken em zelf ook.

Ps en meestal kun je die pillensnijder ook gebruiken om pil fijn te malen......heeft dus twee functies.

silk_flower

Experimenterende gebruiker
Wacky zei:
Als je een paar uur voor inname niets eet zal het binnen een half uur werken (en toch nooit bijnemen "omdat het niets doet" binnen een uur ofzo, en als je wel gegeten hebt 2 uur, dan kun je pas zeggen dat het niets doet, bij gebruik van capsules nog langer)

Bij deze pillen is het iets anders, althans als het dezelfde zijn die ik heb, zo klinkt het wel. Heb zelf ervaren en van 4 mensen in omgeving gehoord dat hij pas na anderhalf uur insloeg. Ik had net als anders even lang niets gegeten. Pas dus een beetje op met bijnemen!

Zo'n pillensnijder klinkt handig, nooit aan gedacht. Wat ben je ongeveer kwijt voor zoiets?

MIA-1985

Wijs gebruiker
Zoekendezoeker zei:
Gewoon lekker n halfje afbijten en wegspoelen...

:rock:

Bijten? Hmmm niet echt goed voor je tanden he? Lijkt me niet verstandig met chemische rotzooi :wink: (afgezien dat het in je lichaam natuurlijk ook niet goed is...).

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Fresh zei:
Bijten? Hmmm niet echt goed voor je tanden he? Lijkt me niet verstandig met chemische rotzooi :wink: (afgezien dat het in je lichaam natuurlijk ook niet goed is...).
Dit doet ze maar 1 keer omdat ze daarna erachter zal komen dat een hele toch beter was en in het vervolg zal ze hele pillen nemen. 1 keer kan niet zo veel kwaad.

Winehouse

Badass junkie
nou ik heb dus 2x (binnen 1 uur) een halve genomen, kreeg hem toch wel doormidden met me vingers.
het enigste wat ik na een uur kon kon zeggen was:
wauw wauw wauw. :hearteyes: :hearteyes:
het voelde zoo lekker.
twas wel wat teveel, ik kon gewoon niet meer lopen zooo veeel prikkels.
echt leuke ervaring.
alleen toen ie uit begon te werken kreeg ik koorts (!?)
en er zat ook iets van een amfetamine in, heb 15uur wakker gelegen.
misschien ook iets van mcpP geval, want werd soms misselijk, had niet veel extra energie en was er nog lang beroerd van.
was de moeite waard maar volgende keer wil ik er een met alleen mdma.

Wacky

Badass junkie
Hij was toch getest zei je ?

Dat je lang wakker bent is op MDMA ook normaal hoor. Het is immers ook een soort amfetamine he.

Misselijk heb je gewoonlijk alleen wanneer ie opkomt en soms in combinatie met alcohol. Energie hangt helemaal af van wat je doet, als ik op een feestje op mdma staat de dansen loop ik over van de energie en kan ik niet stoppen met dansen, zodra ik ga hangen in de chillout ben ik te lam en kom ik niet meer overeind. Zoals je het verteld klinkt het mij dus nog wel in de oren alsof het een goeie pil geweest kan zijn.

gelukkig iig dat het wauw wauw wauw. :hearteyes: :hearteyes: was

MIA-1985

Wijs gebruiker
Op het eerste gezicht klinkt het niet alsof er mCPP inzat, maar dat is vanuit hier natuurlijk alleen maar gissen :wink: mCPP staat namelijk niet altijd in verband met o.a. een misselijk gevoel hebben, dat je aangeeft gehad te hebben. Ook het niet kunnen slapen kan goed kloppen met een échte xtc pil.
Wat hierboven door Wacky ook al aangegeven was; als je eenmaal gaat dansen lukt dat prima op een xtc pil, en hou je ook lang vol (ik tenminste wel en wil gewoon niet stoppen), maar zodra ik ga zitten....haha. Kan dat beter niet doen, want dat wil ik bijna niet meer opstaan.

We beter dat je zo'n lekkere pil hebt gehad voor je 1ste keer :hearteyes:

Winehouse

Badass junkie
ja heb hem wel laten testen, maar alleen geluisterd naar de mdma, omdat ik van die andere stoffen toen niks afwist dus ik weet niet meer wat dat vrouwtje aan de telefoon allemaal zei.
ik was inderdaad thuis en beetje op de bank aan het liggen. heb nog 1 zo'n zelfde, kan een keer 2maal kwart nemen (binnen een uur). misschien is dat beter.
ben licht en klein (50kg)
dus 180mg mdma, is dus meer dan 3mg mdma per kg.
dat is wel veel dus. :stoned: :stoned:
toch weet ik niet zeker wat er allemaal inzat, hier wat ik ervaren heb:

-wauw wauw wauw gevoel, je voelt alle prikkels helemaal naar je hersenen gaan echt superlekker. (volgens mij is dat echt mdma :hearteyes: )
-love feeling ( ik ging met al mijn honden en katten een groepsknuffel houden)
-geen energie (had ik op het moment sowieso al niet)
-misselijk (was wel aan de antibiotica. oops, was het eigenlijk vergeten)
-heel strak staan, klappertanden. (misschien door de hoge dosis)
-koorts (ook door de hoge dosis, heb wel veeel water en sapjes gedronken)
-misselijk (misschien ook door de antibiotica)
-warm/koud/warm/koud (hoort erbij toch?)
-lang niet kunnen slapen en perse iets van je lichaam moeten bewegen,onrust.

dat was het wel zo'n beetje:wink:
de volgende dag was ik flink brak
nu de tweede dag chagerijnig.

MIA-1985

Wijs gebruiker
Klinkt gewoon als een "goeie" pil die heeft gedaan wat je zo'n beetje wilde :)

Ik heb meestal dezelfde (bij) werkingen, maar voel me erna nooit rot! :) gelukkig maar! Ben er niet gevoelig voor denk ik.

Winehouse

Badass junkie
cool:wink:
was ook wel zenuwachtig omdat het eerste keer was,
dan dat het de volgende keer rustiger gaat verlopen. :wave:

MIA-1985

Wijs gebruiker
Nu wil ik je eigenlijk niet de les gaan lezen, maar ik maak niet uit je verhaal op dat je samen met anderen was (behalve je 4 potige vriendjes :wink: ). Voor een eerste keer vond je het niet wat onverstandig/eng om zo'n pilletje helemaal alleen te nemen? Je weet namelijk nooit 100% of je niet ergens overgevoelig op reageert om maar iets te noemen.

Toen ik voor het eerst een pilletje nam heb ik dat thuis (net als jij) op de bank gedaan, maar dan samen met mijn vriendin. Was wel helemaal te gek van wat ik er nog van weet!

Memmûm

Belezen gebruiker
laten testen, niet goed luisteren naar wat de uitslag te vertellen heeft, aan de antibiotica ... tsjong dat je zoveel mis kan laten gaan. toch mooi dat het leuk was :)

Winehouse

Badass junkie
ja inderdaad was alleen,
achteraf gezien ook dom.
wist niet dat het zo heftig kon zijn.maar wou het zo graag proberen,
en ik ken mezelf,
als ik eenmaal zoiets in huis heb, kan ik het niet laten liggen.
gelukkig is het goed gegaan:wink:
bedankt voor jullie reacties allemaal.

Bovenaan