Hoe lang nasleep XTC?

Demy1993

Newbie
Hoi,

Ik heb afgelopen vrijdagnacht voor het eerst XTC gebruikt.

Nu heb ik het gevoel dat het nog steeds niet helemaal uit mijn lichaam is, kan dat? Ik heb vrij veel gebruikt. Ik voel me nog 'licht' en afwezig, en soms echt gewoon een slappe vaatdoek. Alsof ik er niet helemaal bij ben. Inmiddels heb ik al wel 3 nachten goed geslapen en eten gaat wel redelijk.

Ik heb verder niet echt het depri gevoel, zoals ik verwachtte.

Kan iemand me vertellen hoe lang het ongeveer duurt voordat ik echt weer een beetje mezelf ben? Of verschilt dat echt heel erg per persoon?

Alvast bedankt voor het lezen :)

Wawa

Belezen gebruiker
t zou nou wel weer oké moeten zijn, gewoon goed en veel eten en veel drinken. Als het je eerste keer was en echt veel hebt gebruikt (lees 400mg+ over de avond ofzo) dan kan het idd zijn dat de nasleep wat langer duurt.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Kan best, ik ben ook altijd wel meerdere dagen van slag, maar dat komt ook doordat je de hele nacht door hebt staan dansen en nauwelijks slaapt. Ik slaap de opeenvolgende nachten meestal ook niet/nauwelijks, dus dat heeft wel effect op je gezondheid I guess :') Heb nu, na zaterdagnacht, ook ineens weer opgezwollen klieren en keelpijn dus ja...
Heb nog niet echt een emotionele dip gehad, voel me alleen lichamelijk echt kut en motivatie voor studie is erg ver te zoeken. Zo maar weer op tijd naar bed.

Demy1993

Newbie
Bedankt voor de reacties! Wawa, ik heb zo rond de 400mg op in een tijdsbestek van zes uur. Ik hou er dan ook rekening mee dat ik er nog iets langer last van zal hebben. Zero, ook hier keel pijn, maar kan misschien ook van de droge mond komen? Ik heb nog last van tintelingen in handen en voeten, en ervaar de wereld buiten als een beetje vreemd. Komt vast goed, maar bij een volgende keer toch maar iets minder doseren.. :wink:

Joopiejo

Bewuste gebruiker
400mg is wel wat ik te veel zou noemen voor een avond. En ik ben een man van 80kg. Voor een vrouw is 400mg echt mega veel, dan ben je vast flink verward geweest. Geen wonder dat je een flinke kater had.

Ik weet niet wat je weegt, maar hoogstwaarschijnlijk is 80 mg genoeg voor je, dan kun je eventueel nog een paar keer bijdoseren met 40mg. om te verlengen. Ik zou de totale dosering voor een hele avond beneden de 160mg proberen te houden. Met 160mg op een avond kun je namelijk al rekenen op een aardige kater, maar het zal allicht schelen met 400mg. Maar goed, het is maar wat ik zou doen. :)

Anyway, het zal wel weer goed met je komen, na een week zal het ergste voorbij zijn gok ik. Beterschap!

Demy1993

Newbie
Joopiejo, bedankt voor de uitleg omtrent de dosering. Ik was al van plan om, wanneer ik weer xtc zou nemen, een stuk lager te doseren. Ik was inderdaad flink in de war, maar ben gelukkig niet verkeerd gegaan. Ik vond het een bijzondere ervaring. Weet nu in ieder geval wel waarom het zo lang duurt voordat ik opgeknapt ben. Ik ben klein en weeg ook niet veel...

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Oké kijk als je net als ik ziek word en griep krijgt door zo'n avondje dan is de nasleep best lang.

Demy1993

Newbie
De nasleep is inmiddels weg gelukkig. Maar ben wel echt verkouden nu, dus dat zal zeker meegespeeld hebben ja. Ik sluit een volgende keer zeker niet uit, maar dan wel over een paar maanden :grin:

Bovenaan