Dag! Dit is mijn eerst bericht naar jullie forum. Ik woon in Rusland. Ik spreek een beetje Nederlands, daarom zal ik fouten maken, pardon van tevoren. Ik hoop dat jullie zullen me corrigeren.
Ik zal in de Amsterdam begin mei. In de Rusland gebruik ik ook heroine. Methadon programms we hebben niet. Ik wil het vervangingsmiddel in de Nederland proberen krijgen. Is dit realiteit?
Ik heb de volgend informatie. In de Nederland en Belgie kan ieder gebruiker methadon krijgen, waarbij zelfs zonder documenten. Drugusers-buitenlanders kunnen ook methadon krijgen. Je komt de kliniek voor druggebruikers en je pist in de pot. Ingeval zullen doktoren de opiaat in de urine vinden, ze voorschrijven jou methadon. Voor het eerst moet je daar drinken, daarna ze zullen jou bij zich geven. Is het heus waar?
De friend gaf mij twee adressen:
Amsterdam
AC-Company
STADHOUDERSKADE 159
1074 BC AMSTERDAM
TEL. ++31-20-672 11 92
FAX. ++31-20-671-96-94
Antwerpen
Free Clinic
Van Arteveldestraat 64
2060 Antwerpen
TEL. ++32 3 2011260
FAX. ++3232011299
Zijn er adressen correct?
Welke kninieken voor drugusers hebben nog in de Amsterdam?
Met respect,
Vita
Ik zal in de Amsterdam begin mei. In de Rusland gebruik ik ook heroine. Methadon programms we hebben niet. Ik wil het vervangingsmiddel in de Nederland proberen krijgen. Is dit realiteit?
Ik heb de volgend informatie. In de Nederland en Belgie kan ieder gebruiker methadon krijgen, waarbij zelfs zonder documenten. Drugusers-buitenlanders kunnen ook methadon krijgen. Je komt de kliniek voor druggebruikers en je pist in de pot. Ingeval zullen doktoren de opiaat in de urine vinden, ze voorschrijven jou methadon. Voor het eerst moet je daar drinken, daarna ze zullen jou bij zich geven. Is het heus waar?
De friend gaf mij twee adressen:
Amsterdam
AC-Company
STADHOUDERSKADE 159
1074 BC AMSTERDAM
TEL. ++31-20-672 11 92
FAX. ++31-20-671-96-94
Antwerpen
Free Clinic
Van Arteveldestraat 64
2060 Antwerpen
TEL. ++32 3 2011260
FAX. ++3232011299
Zijn er adressen correct?
Welke kninieken voor drugusers hebben nog in de Amsterdam?
Met respect,
Vita