Hoe is de combinatie speed/coke?

JoshPit

Newbie
Beste mensen..

De laatste tijd gebruik ik steeds vaker combinaties van drugs ipv een enkele soort met wat wiet of alcohol. Bij de juiste combinatie en dosering kan het gebruik veel leuker en beter worden. Mdma/ghb vind ik bijvooprbeeld fantastisch.

Nu heb ik een vraag over de combinatie coke/speed. Dat is namelijk wat ik nog in huis heb en donderdag is het koninginnedag. Koninginnedag in Eindhoven is een groot feest en met dope op is het natuurlijk nog meer feest. Is een combinatie speed met coke aan te raden en hoe zal ik het dan doen? Eerst wat speed snuiven en wat later op de dag overstappen op coke? Of andersom? Of kan ik het gewoon steeds door elkaar doen?
Of zal ik het enkel bij speed of enkel bij coke laten? (en mss tegen het einde een pilletje die ik wsl wel ergens kan kopen). Ondertussen zuip ik gewoon de hele dag alcohol en rook ik wat jointjes.

Thanks!

-Josh

Immo

Badass junkie
Deze combo is best zonde van je geld, omdat je door de speed het effect van coke niet helemaal tot zijn recht komt. En dat wil je niet neem ik aan met dat dure spul. Als je het na elkaar gaat nemen zou ik eerst met de coke beginnen en de speed gaan nemen wanneer de coke is uitgewerkt.

Fluffy

Newbie
Ja goed idee alles door elkaar nemen speed coke drank wiet waarom niet meteen wat LSD paddo's en valium erbij vooral doen als je levensmoe bent.

Oom Klaas

Badass junkie
Fluffy zei:
Ja goed idee alles door elkaar nemen speed coke drank wiet waarom niet meteen wat LSD paddo's en valium erbij vooral doen als je levensmoe bent.

We hebben weer een moraalridder die onze tere kinderzieltjes wilt redden,

RED ONS!!!

aaddrum

Experimenterende gebruiker
hahahaha klaas , dat heb ik al geprobeerd maar jij bent toch ook niet te redden he, deed nog zo mn best haha, snap je nu wat ik hier bedoel,? , jaja moet het toch nog f kwijt hoor ,, zo n halve zool die totaal geen kennis van zaken heeft , vraagt zo lullig iets over mixie speed met coke en ja ,ook nog , ondertussen zuip ik gewoon toch lekkel door ?, nounounou tegenwoordig schijnbaar ook nog veel alcohol bij dope gebruik in tegen stelling tot vroeger , nounou ,, dat is olie opt vuur gooien ga je nog wat sneller gauw dood ,als je beetje minder luckie bent , het is echt niet te fillumuhn broeders pfffff en nu benk dus echt voor goed weg hier ,,,ik wor nie goeeeeehhhhhhoedddd, groet weer van Aaddrum ,,maar Ik ga gauw weer f trommelen mamamia :rockband: trouwens de enigste die iets zinnigs zeiden hier waren 2 keer eerder ariekanarie / Bolea en nu dus Fluffy hier boven , die gaan hopelijk wel bitijds nog het licht zien , hoop ik echt zo ,,

Oom Klaas zei:
Fluffy zei:

We hebben weer een moraalridder die onze tere kinderzieltjes wilt redden,

RED ONS!!!

Fluffy

Newbie
Best oom Klaas,

Ik ben absoluut GEEN moraalridder, integendeel!!! En ik probeer niemand te redden, en zo wil ik ook helemaal niet overkomen. Ik heb jarenlange ervaring met allerlei drugs, de leuke en niet leuke kanten ervan. Maar juist door mijn eigen ervaring ga ik mensen niet aanmoedigen die alles door elkaar willen gebruiken. Dat heb ik ook gedaan en het levert je niks op behalve heel veel ellende. Niet op korte termijn, dan lijkt het allemaal leuk en een groot feest, maar op lange termijn maakt het meer kapot dan je lief is. Ik veroordeel NIEMAND en wil echt niet de wijsneus uithangen, maar ik ga het ook niet aan zitten moedigen of zeggen dat het allemaal fantastisch is want helaas is dat niet zo. En als iemand alles door elkaar wil gaan gebruiken kan dat nog gevaarlijk zijn ook. Dus wat moet ik dan zeggen: tuurlijk joh vooral doen!!! Als iemand van een flat wil springen probeer je hem toch ook tegen te houden?? Iedereen moet lekker doen wat ie zelf wil, maar ik heb genoeg ervaring met drugs om het niet aan te moedigen en als ik dan een moraalridder ben so be it. :wave:

cropp

Badass junkie
naar mijn idee is dat geen zinnige combinatie, ik vind dat coke de werking van speed wat tegen werkt, dan heb ik liever een joint. verneuk ik in plaats van 30 euro maar 3 piek

maar ik vind coke toch al niet echt gezellig...

raging_bull

Bewuste gebruiker
er lopen hier vast wat mensen rond die dit weten, en weten hoe amfetaminen in de hersenen werken, misschien kan iemand een mooie vraag beantwoorden.

Amfetamine zorgt oa dat dopamine wordt losgelaten en de receptoren dus zal prikkelen. daarnaast doet het ook nog eens de afbraak van die dopamine remmen.
Coke maakt alleen de dopamine los komen en ook weer de receptoren prikkelen uiteraard.
Werkt de dopamine die je losmaakt met de Coke zeg maar ook weer langer door omdat je speed op hebt, door de MAO remmende werken, correct me if i''m wrong please :stoned:

nice dreams

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik heb geen idee omdat ik geen ervaring heb met coke, maar ik schat dat het door elkaar heen gaat werken, zoals de meeste drugs van dezelfde soort (Upper/downer/hallucinogen). Denk benzo's en alcohol, lsd en ketamine. Wel ga je wss tussen beide drugs "hangen", wat afhankelijk van je leuk vindt kut of niet leuk is.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Het is echt een fucked up combinatie, geloof mij maar. Verder is dat kutgevoel, van als je coke is uitgewerkt, ook nog eens veeeeel langer aanwezig, omdat de speed je wakker houdt.

raging_bull

Bewuste gebruiker
das te merken ja, laatste dosis 12 uur geleden gehad meer liggen zweten in bed dan een oog gesloten.. had dikke hartkloppingen dacht ff da de kans er in zat da ik t niet zou overleven deze zaterdag..

mijn pupillen zijn weer een uurtje normaal, die waren echt huge.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
raging_bull zei:
das te merken ja, laatste dosis 12 uur geleden gehad meer liggen zweten in bed dan een oog gesloten.. had dikke hartkloppingen dacht ff da de kans er in zat da ik t niet zou overleven deze zaterdag..

mijn pupillen zijn weer een uurtje normaal, die waren echt huge.

Heel herkenbaar idd. Ik heb deze combi een keer of drie keer geprobeerd, maar alle keren vond ik het echt niet lekker! Drie keer is scheepsrecht, voor mij was het bij die derde mislukte actie, ook gelijk echt de allerlaatste keer, dat ik ooit nog die twee soorten drugs door elkaar heen heb genomen.

Sowieso ben ik inmiddels met coke echt helemaal klaar! :kots: Dure zooi en je hebt er maar weinig plezier mee. Geef mij maar gewoon een beetje goede pep en ik ben helemaal in mijn nopjes daarmee voor de rest v/h weekend!

zjamiee01

Newbie
haha ik heb de combi zojuist gebruikt..
niet met opzet want ik dacht dat het alleen coke was...
maar heb dus eerst speed gesnoven en daarna coke gedaan.
wat mij betreft is het een prima combi!

laat snel weer wat van me horen.

W.F.L.

Badass junkie
Immo zei:
Deze combo is best zonde van je geld, omdat je door de speed het effect van coke niet helemaal tot zijn recht komt. En dat wil je niet neem ik aan met dat dure spul. Als je het na elkaar gaat nemen zou ik eerst met de coke beginnen en de speed gaan nemen wanneer de coke is uitgewerkt.

Dit dus.

UnknownLeprechaun

Belezen gebruiker
W.F.L. zei:
Immo zei:

Dit dus.

Had ik ook toen ik eerst speed en dan XTC had genomen.
Had ik achteraf spijt van.
Niet omdat ik me slecht voelde, maar omdat de speed de XTC overheerste en het effect veel korter deed duren

Bovenaan