Hoe hoog doseren van 1p-lsd

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Ik had al een topic hierover geopend maar in de LSD categorie geplaatst. Weinig reacties dus beter in de algemene drugscategorie. Ik heb zeer maar dan ook zeer veel onderzoek lopen doen op verschillende fora( drugsforum en reddit o.a) als op ChatGPT dezelfde vraag gesteld met een stuk of 10 verschillende prompts die allemaal anders waren verwoord maar toch dezelfde vraag stelden en uiteraard psychonautwiki. Toch ben ik er nog niet helemaal overuit.

Zeer vaak getript op 2cb op hoge dosis, ook vaak truffels en lsd nu 5X waarvan 125mic de hoogste dosis. Was wel oke maar viel wat tegen. Vooral objecten die gingen wat meer ademen en kleuren waren wat mooier. Niet echt "indrukwekkende" visuals. Ik zit eraan te denken om 175 of 200 te doen eerstvolgende trip. Ga ik verschil merken op 175 vergeleken met 125 of is dat t net niet waard? Dan kan ik beter 200 doen. Ik sta ervoor open om diep te gaan reizen op het LSD-Molecuul in zowel visueel/audio als mentaal.

Kortom: wat raden jullie me aan? En hoe zouden jullie 125 beschrijven ten opzichte van 175 en ten opzichte 200?

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Btw: ik ben alleen thuis en ga ergens rond de avond beginnen dus ik krijg geen random belletjes/berichtjes en mensen aan de deur. Ik kan ongestoord zonder enige zorgen gaan trippen wat gelijk staat aan me helemaal kunnen overgeven aan de trip. Dit is een belangrijk detail wat ik denk dat wel vermeld moet worden.

Innerscoop

Bewuste gebruiker
Als ik het zo lees wat je trip ervaring is, denk ik dat 200 wel ok is.
Ikzelf heb de volgende doseringen gedaan:100, 150, 300 en 200 (in deze volgorde)
100: voor mij underdosed, trip duurde 3 uurtjes en was licht.
150: best aardig getript, piek in de eerste 2 uur, daarna met een blowtje nog wel een uurtje of 4 verder getript
300: ervaarde ik toen als mijn sweet spot, uurtje of 8 goed getript.
200: was een prima trip, tussen deze en de vorige heb ik een moeilijke trip gehad op een ferme dosis paddo's, ik heb het idee dat ik sindsdien wat gevoeliger ben voor psychedelica, ik ervaarde 200 dan ook als een goede trip.

Luister vooral naar je eigen gevoel, denk dat 175 ook wel een leuke trip kan geven.
Wat is je setting? Blijf je thuis of ga je wat ondernemen? In een thuissetting waar je je lekker comfortabel voelt kan je wellicht makkelijker voor 200 gaan.
Succes iig, ik hoop stiekem op een reportje😉

Innerscoop

Bewuste gebruiker
Was die 125 trouwens gewone lsd? Want er zit wel verschil in sterkte tussen gewone lsd en 1p-lsd, 1p is iets minder potent dacht ik, maarja dan heb je ook nog factoren of de dosering ook echt klopt en in welke omstandigheden het bewaard is. Dusja, ik kan ook niet met zekerheid zeggen of mijn doseringen kloppen, als dat wel is, is het verschil van 50 ųg wel merkbaar

Bovenaan