Wij hebben pillen van 150mg, maar ik betwijfel of er echt 150mg werkende stof in zit. We beginnen altijd met 1,5 pil en dan na twee uur 1, dan na anderhalf uur 1,5 en na twee uur opnieuw 1. Alles wat we daarna gebruiken is zonde want dan wegen de pro's niet meer op tegen de con's.
En natuurlijk niet vaker dan eens in de 2 maanden. Alhoewel het soms voor komt dat we na 6 weken alweer gebruiken, maar dat is eerder uitzondering dan regel.
Je hoort op het nieuws wel eens verhalen van mensen die zeggen 5 dagen non stop door te gaan op dit spul, maar dat lijkt mij lichamelijk onmogelijk.
Ik vind het overigens de leukste en meest chille drug die er is. Gebruik eigenlijk niks anders meer. Coke heb ik nooit leuk gevonden en X doe ik alleen nog maar met mooi weer op een festival, maximaal 2 keer per jaar. 4FA ook top maar daar kreeg ik dusdanige hartkloppingen van dat ik dacht laat maar. Pep is ook leuk maar daar slaap ik 2 dagen niet van dus gebruik ik ook al jaren niet meer. Hopelijk blijft 3mmc nog lange tijd op de markt want het maakt alle andere middelen (voor mij) overbodig. Enige nadeel is de drang om door te gaan, want het blijft niet altijd bij 4 keer nemen. Op de een of andere manier gaat dat soms best goed maar meestal is het zonde zoals ik hierboven ook al aanhaalde. Na 6 keer nemen is de tank echt leeg, letterlijk en figuurlijk. Maar mijn advies zou zijn het niet zover te laten komen.
Echte nadelige effecten (op de vermoeidheid na) heb ik nog nooit gemerkt. De zondag vind ik altijd prima te doen, maar de maandagochtend en middag zijn wel vermoeiend. In de avond op maandag lacht het leven me alweer tegemoet, maar ik zou er dan niet aan moeten denken om het weekend daarop alweer aan dat spul te gaan. Die drang ontbreekt mij volledig maar heb ik nog nooit gehad, ook niet bij andere middelen.