hoe coke smoren

ik heb gehoord dat je je coke moet verwarmen met ammoniac en dan de ammoniac laten verdampen en wat je overhoud opsmoren is dat wel de juiste manier?? :smoke:

Lana

Wijs gebruiker
Met maagzout en ammoniac kun je dat doen.
En gooi je er iets meer water bij, dan wordt het basecoke.
Gooi je er zomaar een minidruppeltje bij, dan wordt het crack.

Basecoke is zuiverder omdat alle stoffen buiten de coke, in het water achterblijven.
Crack is vuiler.

De werking is hetzelfde.

moet je dat water bijdoen nadat je het met ammoniac verwarmt hebt of moet het water tegelijkertijd met de ammoniac er in??

en is het best met waterpijp of gewone pijp smoren.

Lana

Wijs gebruiker
not an addict zei:
moet je dat water bijdoen nadat je het met ammoniac verwarmt hebt of moet het water tegelijkertijd met de ammoniac er in??

en is het best met waterpijp of gewone pijp smoren.

Ik deed die druppeltjes water er altijd tijdens het verwarmen in. Maar dan moet je er wel een beetje handig in zijn. Is zonde als de boel uit je lepeltje kletst. Kun je het beste boven het gasfornuis gaan staan en al een bakje water klaarzetten.

Gewoon met een basepijpje. Of een weedpijpje, hoe je 't wil noemen. Gewoon te koop bij de smartshop.

suske

Newbie
Lana zei:
Basecoke is zuiverder omdat alle stoffen buiten de coke, in het water achterblijven.
Crack is vuiler.

De werking is hetzelfde.

crack = idd vuiler, alle versnijding blijft erin zitten
bij basen blijft het lekker liggen en rook je 't nie mee op

basen

heb het dit weekend gedaan gewoon super

nooit gedacht dat het zou verschillen met snuiven!!

voor herhaling vatbaar

thx voor alle info.

Kim

Wijs gebruiker
Ja maa rik zou eht niet nog een X doen als ik jou was en ik spreek uit ervaring

Kim

Wijs gebruiker
ik kan r meeleven voorals nog

daarom neem ik zo nog een lekekr pijpje
nee ik bene r niet trots op maar anders voel ik me zo kut na zon harde dag werken

A

Anonymous

Gast
Saivy zei:
je verlies al een groot deel voor je er aan begint

Neehoor, als je je crack 'met liefde' kookt zul er weinig verloren gaan, dit zei een of andere junk tegen mij. Hij komt regelmatig in mijn winkel shoppen, en af en toe praat ik met em als we elkaar tegenkomen op straat.

Imke

Badass junkie
BobG zei:
Saivy zei:
je verlies al een groot deel voor je er aan begint

Neehoor, als je je crack 'met liefde' kookt zul er weinig verloren gaan, dit zei een of andere junk tegen mij. Hij komt regelmatig in mijn winkel shoppen, en af en toe praat ik met em als we elkaar tegenkomen op straat.

Whoahahaa 'met liefde' :P wat moet je er dan mee doen? Er tegen praten ofzo? :mrgreen:

skunky

Newbie
als je snuifcoke in water verwarmd verdwijnt hij bijna volledig naart schijnt, gewoon amonia gebruiken om te koken en heel nauwkeurig de ammonia eruit trekke met wc papier, als je nie zeker bent dat alles eruit is gewoon een kwartiertje late ligge, alles vervloge, als je coke knetterd, zit er ook nog amonia in, en moet spierwit zien, mag nie gelig zijn na het koken

Bovenaan