Hoe bouw je trip ervaring op (psychedelica)

Bobsacamano

Badass junkie
Hallo Allemaal,

Ik ben redelijk nieuw in de hele drugs wereld maar erg nieuwschierig en ben zon type wat dan ook alles wilt weten en uitzoekt. Hoe vaak mag je dit doen hoe vaak mag je dat doen. Wat moet je doen als het mis gaat. De hele mikmak ik zoek het uit dan voel ik me er ook lekker bij en goed bij als ik het doe.

Tot nu toe heb ik alleen ervaring met XTC en GHB. Ik heb zelfs niet eens geblowd (ik kan niet zo makkelijk inhaleren)

Nu heb ik heel veel zin in hallucinerende drugs. Ik en een vriendin van me gebruiken soms samen en ze heeft ook wel interesse. We hebben allebei nul ervaring en weten niet goed waar te beginnen.

Ik heb twee dingetjes op mijn lijstje staan.

1. 2C-B (lijkt me leuk en niet te heavy)
2. LSD (lijkt me heel bizar en een geweldige ervaring maar ook wel heftig.

Kunnen de wat ervaren trippers mij wat advies geven over welke middelen ik hier het beste nog voor of tussen kan gebruiken.

Uiteraard heb ik alle tijd van de wereld ik hoef niet volgende week aan de LSD te zitten.

Ik hoor het graag :)
bij voorbaat dank.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
bobsacamano zei:
Ik ben redelijk nieuw in de hele drugs wereld maar erg nieuwschierig en ben zon type wat dan ook alles wilt weten en uitzoekt. Hoe vaak mag je dit doen hoe vaak mag je dat doen. Wat moet je doen als het mis gaat. De hele mikmak ik zoek het uit dan voel ik me er ook lekker bij en goed bij als ik het doe.
Dit vind ik goed om te horen! Teveel mensen die iets gebruiken zonder dat ze er ook maar iets van af weten. Binnen mijn vriendengroep zie ik dat helaas ook veel. Ik ben inmiddels voor mijn vrienden groep zo'n beetje een wandelende drugs wiki geworden :wink:. Dus besluit je te gaan trippen dan staan er heel veel handige en goede handboeken hier op dit forum, met alle basis info erin. Lees die zeker eens door. Kijk daarbij ook eens op erowid, dat is ook een schat aan informatie omtrent drugs. Mocht je specifieke linkjes willen, dan hoor ik het wel!

Maar even iets meer on topic. 2C-B ben ik helaas nog nooit tegengekomen, maar wat ik erover lees is dat het behoorlijk goed te sturen is en daarom misschien wel goed te doen als eerste trip ervaring. Laat het dan wel testen en begin niet meteen met een hoge dosis. Beter valt je eerste keer wat tegen dan dat het veels te overweldigend wordt.

LSD heb ik wel ervaring mee, en zolang je bijvoorbeeld onder de 100mics blijft valt de heftigheid enorm mee. Heel erg spannend is het dan ook niet naar mijn mening. Maar hierbij geldt weer, beter laag beginnen en kijken of trippen wel iets voor jou is. Nadeel van LSD is wel dat het lang duurt. Is trippen niet je ding, dan zit je er behoorlijk lang aan vast. Ik zelf vind trippen echt helemaal geweldig, maar heb na een uur of 10 aan de LSD ook vaak wel zoiets van nu weet ik het wel weer.

Een andere optie ter kennismaking zijn truffels. Dit vind ik zelf de milde variant van paddo's. In mijn ervaring is het niet extreem heftig, lekker speels en duurt niet super lang. Ideaal om eens kennis te maken met trippen. Neem dan niet meteen de sterkste truffels en een hele hoge dosis. Maar met 10g mexicana zou je op een speelse manier met trippen kunnen kennis maken.

Mocht je meer info willen, laat maar weten!

Bobsacamano

Badass junkie
Ik zal die linkjes wel even opzoeken en erowid even doorspitten. Op het moment is bij mij de 2C-B in bestelling en hopelijk heb ik het snel. Ik wou dan beginnen met 15mg en zien hoe het valt. De trip lijkt niet te heftig te zijn hoor vooral veel goede verhalen over de stuurbaarheid van de drug.

Als dat bevalt dan ga ik wel een keer 30mg doen ofzo of niet als 15 gewoon heel leuk was.

Hoe zit dat dan met LSD maakt het bijvoorbeeld niet uit of je bijv 100mics of 150 mics neemt voor de lengte van je trip. Duurt het bijvoorbeeld bij 80mics ook al 8-10 uur? Of is het gewoon puur de heftigheid van de trip die dan mee varieert?

Het gebied van pado's en truffels enzo vind ik lastig ik begrijp dus uit jou verhaal dat truffels lichter zijn dan paddo's?

En dan gewoon puur uit nieuwschierigheid maar wat wordt gezien als de heftigste trip ervaring?

Psychedelibee zei:
Dit vind ik goed om te horen! Teveel mensen die iets gebruiken zonder dat ze er ook maar iets van af weten. Binnen mijn vriendengroep zie ik dat helaas ook veel. Ik ben inmiddels voor mijn vrienden groep zo'n beetje een wandelende drugs wiki geworden :wink:. Dus besluit je te gaan trippen dan staan er heel veel handige en goede handboeken hier op dit forum, met alle basis info erin. Lees die zeker eens door. Kijk daarbij ook eens op erowid, dat is ook een schat aan informatie omtrent drugs. Mocht je specifieke linkjes willen, dan hoor ik het wel!

Maar even iets meer on topic. 2C-B ben ik helaas nog nooit tegengekomen, maar wat ik erover lees is dat het behoorlijk goed te sturen is en daarom misschien wel goed te doen als eerste trip ervaring. Laat het dan wel testen en begin niet meteen met een hoge dosis. Beter valt je eerste keer wat tegen dan dat het veels te overweldigend wordt.

LSD heb ik wel ervaring mee, en zolang je bijvoorbeeld onder de 100mics blijft valt de heftigheid enorm mee. Heel erg spannend is het dan ook niet naar mijn mening. Maar hierbij geldt weer, beter laag beginnen en kijken of trippen wel iets voor jou is. Nadeel van LSD is wel dat het lang duurt. Is trippen niet je ding, dan zit je er behoorlijk lang aan vast. Ik zelf vind trippen echt helemaal geweldig, maar heb na een uur of 10 aan de LSD ook vaak wel zoiets van nu weet ik het wel weer.

Een andere optie ter kennismaking zijn truffels. Dit vind ik zelf de milde variant van paddo's. In mijn ervaring is het niet extreem heftig, lekker speels en duurt niet super lang. Ideaal om eens kennis te maken met trippen. Neem dan niet meteen de sterkste truffels en een hele hoge dosis. Maar met 10g mexicana zou je op een speelse manier met trippen kunnen kennis maken.

Mocht je meer info willen, laat maar weten!

MusicIsLife

Wijs gebruiker
2c-b is een prima tripmiddel om mee te beginnen, heel goed te sturen en ontzettend grappig. Je bent ook constant volledig bij bewustzijn dus je weet ook dat wat je ziet, niet echt is. Was mijn eerste en tot nu toe ook enige tripmiddel dus ik kan je uit ervaring vertellen dat dit prima is om mee te beginnen. Ik zou een dosis van ongeveer 20mg pakken om lee te beginnen.

Ook al is het niet heftig, wil ik je toch aanraden het voor de eerste keer met een wat meer ervaren persoon te doen. Dit is gewoon een erg fijn geruststellend gevoel voor jezelf.

Lsd heb ik geen ervaring mee maar blijkt idd erg heftig te zijn

Fool

Badass junkie
Truffels bevatten dezelfde stoffen als Paddo's en zijn precies even sterk, enige verschil is dat een gemiddelde portie paddos wat meer inhoud bevat dan een portie truffels. Truffels kunnen mentaal behoorlijk zwaar zijn en minder 'speels' dan LSD, is de algemene consensus. Vaak wordt van truffels echter een wat kleinere dosering genomen en kan het een prima introductie zijn. :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
bobsacamano zei:
Als dat bevalt dan ga ik wel een keer 30mg doen ofzo of niet als 15 gewoon heel leuk was.

Zoals gezegd zelf geen ervaring met 2C-B, maar wat ik wel weet is dat een extra mg een enorm verschil kan maken, dus meteen het dubbele lijkt mij niet verstandig. Maar op erowid kun je goed de doseringen vinden.

bobsacamano zei:
Hoe zit dat dan met LSD maakt het bijvoorbeeld niet uit of je bijv 100mics of 150 mics neemt voor de lengte van je trip. Duurt het bijvoorbeeld bij 80mics ook al 8-10 uur? Of is het gewoon puur de heftigheid van de trip die dan mee varieert?

Het gebied van pado's en truffels enzo vind ik lastig ik begrijp dus uit jou verhaal dat truffels lichter zijn dan paddo's?

En dan gewoon puur uit nieuwschierigheid maar wat wordt gezien als de heftigste trip ervaring

Voor LSD geldt zeker dat als je meer neemt het ook langer zal duren. Je moet het ook zo zien, gemiddeld duurt een trip zo'n 10 tot 12 uur (of langer als je echt bizar veel neemt). De piek duurt zo'n 4 a 5 uur, waarna je weer heel langzaam terug op aarde komt. Een uur of 10 na inname lijk je dan zo goed als geland, maar dan komt de venijnige staart nog... Dat zijn twee tot vier uur waarin je denkt weer helemaal terug te zijn en dan af en toe nog een golf van visuals en wausheid over je heen krijgt. Dit is voor mij meestal het moment waarop ik er eigenlijk wel klaar mee ben, maar die zul je toch uit moeten zitten aangezien slapen dan meestal ook geen optie is. Mijn laatste keer had ik 140mics genomen en toen was ik pas na een uur of 15 er helemaal uit en in staat om te slapen... Maar zoals gezegd het echte trippen duurt vaak niet langer dan een uur of 8.

Wat betreft truffels en paddo's, het klopt wat fool zegt. Meestal neem je minder truffels waardoor het een redelijk speelse ervaring blijft die niet bijzonder visueel is. Maar neem je wat meer dan wordt de mindfuck ook aanzienlijk hoger. LSD is wat dat betreft wel beter te sturen. Alhoewel ik inmiddels het idee heb dat de mindfuck van LSD is dat je denkt dat er geen mindfuck is... Maar die is er wel degelijk. Klinkt vast heel vaag zo, maar kan het niet anders omschrijven.

Het heftigste tripmiddel? Visueel zeker DMT! Daar kan echt niks tegenop. Alleen het bijzondere aan DMT is dat je er voor tripmiddelen bijna geen geestelijke effecten ervaart. Je kunt nog behoorlijk normaal nadenken. Wat dan allround het heftigste tripmiddel is durf ik niet te zeggen. Het hardst dat ik ook ben gegaan was op 20g truffels lemon tek (dit maakt het ongeveer 2x zo sterk). Op de piek wist ik niet meer dat ik uberhaupt truffels op had en lag ik verstijfd op bed, terwijl mijn geest door de kamer aan het zweven was. Mijn vrienden lagen er ook zo bij en ervaarden precies hetzelfde. Het meest bijzondere aan het geheel was, is dat wij elkaars geest af en toe tegenkwamen al zwevend door de kamer... Super vet achteraf, maar op dat moment snapte ik er echt helemaal niks meer van.

Bobsacamano

Badass junkie
Psychedelibee zei:
Zoals gezegd zelf geen ervaring met 2C-B, maar wat ik wel weet is dat een extra mg een enorm verschil kan maken, dus meteen het dubbele lijkt mij niet verstandig. Maar op erowid kun je goed de doseringen vinden.

Waarschijnlijk verstandig idd.

Psychedelibee zei:
Voor LSD geldt zeker dat als je meer neemt het ook langer zal duren. Je moet het ook zo zien, gemiddeld duurt een trip zo'n 10 tot 12 uur (of langer als je echt bizar veel neemt). De piek duurt zo'n 4 a 5 uur, waarna je weer heel langzaam terug op aarde komt. Een uur of 10 na inname lijk je dan zo goed als geland, maar dan komt de venijnige staart nog... Dat zijn twee tot vier uur waarin je denkt weer helemaal terug te zijn en dan af en toe nog een golf van visuals en wausheid over je heen krijgt. Dit is voor mij meestal het moment waarop ik er eigenlijk wel klaar mee ben, maar die zul je toch uit moeten zitten aangezien slapen dan meestal ook geen optie is. Mijn laatste keer had ik 140mics genomen en toen was ik pas na een uur of 15 er helemaal uit en in staat om te slapen... Maar zoals gezegd het echte trippen duurt vaak niet langer dan een uur of 8.

Lijkt me we duidelijk eigenlijk. Ik moet eerst nog maar even zien of ik er ook aan kan komen. Heel veel van mijn vrienden zijn echt bang voor LSD maar kunnen niet wachten om truffels of paddo's te gebruiken. Voor mijn gevoel komt het allemaal op dosis aan. Kun je LSD ook laten testen?

In ieder geval er voor zorgen dat ik de dagen erna niks te doen heb.

Psychedelibee zei:
Wat betreft truffels en paddo's, het klopt wat fool zegt. Meestal neem je minder truffels waardoor het een redelijk speelse ervaring blijft die niet bijzonder visueel is. Maar neem je wat meer dan wordt de mindfuck ook aanzienlijk hoger. LSD is wat dat betreft wel beter te sturen. Alhoewel ik inmiddels het idee heb dat de mindfuck van LSD is dat je denkt dat er geen mindfuck is... Maar die is er wel degelijk. Klinkt vast heel vaag zo, maar kan het niet anders omschrijven.

Ok ik ben benieuwd ik kan ook wat makkelijker aan truffels en paddo's komen natuurlijk gezien die gewoon te koop zijn op zon beetje iedere hoek van de straat hier in ams. Maar kan ik wel iets van visuals verwachten bij een niet te hoge dosering?

Psychedelibee zei:
Het heftigste tripmiddel? Visueel zeker DMT! Daar kan echt niks tegenop. Alleen het bijzondere aan DMT is dat je er voor tripmiddelen bijna geen geestelijke effecten ervaart. Je kunt nog behoorlijk normaal nadenken. Wat dan allround het heftigste tripmiddel is durf ik niet te zeggen. Het hardst dat ik ook ben gegaan was op 20g truffels lemon tek (dit maakt het ongeveer 2x zo sterk). Op de piek wist ik niet meer dat ik uberhaupt truffels op had en lag ik verstijfd op bed, terwijl mijn geest door de kamer aan het zweven was. Mijn vrienden lagen er ook zo bij en ervaarden precies hetzelfde. Het meest bijzondere aan het geheel was, is dat wij elkaars geest af en toe tegenkwamen al zwevend door de kamer... Super vet achteraf, maar op dat moment snapte ik er echt helemaal niks meer van.

Nou ik ga langzaam oefenen haha :)

Ik hoor ook veel 2C-B in combinatie met Pep als partydrug. Alle andere trip middelen lijken me toch niet echt partydrugs.

Fool

Badass junkie
Op truffels krijg je zeker wel visuele vervormingen hoor, daar hoef je niet bang voor te zijn. :wink:

En LSD kun je inderdaad laten testen bij het testcentrum. :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
bobsacamano zei:
Heel veel van mijn vrienden zijn echt bang voor LSD maar kunnen niet wachten om truffels of paddo's te gebruiken. Voor mijn gevoel komt het allemaal op dosis aan. Kun je LSD ook laten testen?
Ik vind zelf LSD niet perse heftiger dan paddo's of truffels, het duurt alleen 2 keer zo lang. LSD lijkt zelfs iets makkelijker te sturen en heeft iets meer een positieve push. Je kunt het zeker laten testen, en dat moet je ook echt doen. Op die manier weet je of het uberhaupt LSD is en ook precies de dosering. Ik heb recent 3 keer LSD aangeboden gekregen, waarvan er maar 1 keer LSD op zat. Die andere keren waren DOC en 25I-Nbome...

bobsacamano zei:
Nou ik ga langzaam oefenen haha :)

Ik hoor ook veel 2C-B in combinatie met Pep als partydrug. Alle andere trip middelen lijken me toch niet echt partydrugs.

Neem de tijd inderdaad! Als het bevalt kun je langzaam aan de grenzen van je eigen geest en werkelijkheid gaan opzoeken. En psychedelica zijn niet echt partydrugs inderdaad. Alhoewel ik nog wel een keer aan de LSD naar Psytrance feest zou willen, maar dan met een lagere dosering en wat meer ervaring. Thuis of in de natuur heb je al genoeg visuele invloeden namelijk.

Bobsacamano

Badass junkie
Psychedelibee zei:
Ik heb recent 3 keer LSD aangeboden gekregen, waarvan er maar 1 keer LSD op zat. Die andere keren waren DOC en 25I-Nbome...

En hoe zouden die stoffen zich gedragen in verhouding tot lsd

Fool

Badass junkie
Nou, DOC kan rustig 20 uur duren (+12 uur nastimulatie), waar je met 25I erg moet oppassen, als je daar teveel van neemt lig je namelijk met stuiptrekkingen op de grond. :wink:

DOC is relatief sterk en 25I kan een behoorlijk visueel spektakel opwekken.

(Al heb ik 25I wel thuis liggen en wacht ik op een goed moment xD)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Geen idee nog niet geprobeerd. Heb ze bij de dealer sowieso afgeslagen, maar heb het wel besteld bij een vertrouwde RC vendor. Ik weet in ieder geval dat doc extreem lang duurt, 20uur plus... Dus daar moet ik eerst tijd en zin voor vinden. Maar ben wel nieuwsgierig natuurlijk. En die 25i weet ik eigenlijk bijzonder weinig van op het moment, dus die heeft ook geen haast.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Nou, DOC kan rustig 20 uur duren (+12 uur nastimulatie), waar je met 25I erg moet oppassen, als je daar teveel van neemt lig je namelijk met stuiptrekkingen op de grond. :wink:

DOC is relatief sterk en 25I kan een behoorlijk visueel spektakel opwekken.
Met die RCs moet je enorm met dosering oppassen inderdaad, teveel en je belandt misschien in het ziekenhuis. Teveel LSD kan je lichaam prima hebben een resulteert misschien alleen in een zware geestelijke trip

Bobsacamano

Badass junkie
Mijn god 20 uur haha doe normaal. De RC's weet ik niet zo goed wat ik daar van moet vinden alles is troep natuurlijk MDMA en Cocaine bijvoorbeeld maar daar weten we inmiddels al wel iets meer langer termijn zaken over heb ik het idee.

Super bedankt ben echt veel wijzer geworden en ga binnenkort een goed moment zoeken om mijn eerste tripje te doen. Het word dan of 2C-B of een milde truffel.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Geniet ervan! En die RC tripmidellen zijn ook alleen voor gevorderden, dus goed dat je daar niks mee wilt.

Fool

Badass junkie
Haha, 20 uur is inderdaad een behoorlijke tijd. :P

Veel plezier in ieder geval, ben benieuwd hoe je het vond! :)

(En stiekem is 2C-B nog steeds een beetje RC :P)

Helenas

Bewuste gebruiker
Ik heb wel veel ervaring met 2cb, denk tot nu toe wel mijn lievelingsdrugs! 15 mg is prima. Laatst 2cb met 4fmp genomen en dat was ook super. Ik zou voor de eerste keer het wel houden bij 2cb en de keren daarna misschien ook om het te leren kennen. Veel plezier!!!

Bobsacamano

Badass junkie
ik kan niet wachten helaas duurt het al een dikke maand dat ik het in bestelling heb staan bij mijn dealer maar duurt maar en duurt maar haha. Je kan moeilijk de klachtenlijn bellen he haha.

Helenas zei:
Ik heb wel veel ervaring met 2cb, denk tot nu toe wel mijn lievelingsdrugs! 15 mg is prima. Laatst 2cb met 4fmp genomen en dat was ook super. Ik zou voor de eerste keer het wel houden bij 2cb en de keren daarna misschien ook om het te leren kennen. Veel plezier!!!

Bobsacamano

Badass junkie
Ok ik heb Magic Truffles Atlantis gekocht 25 gram bij elkaar voor 2 personen. Ik plan om zelf 10 gram te doen en voor mijn female buddy 8 gram.

Toch truffles als eerste trip. Nog tips wat leuks is om te doen tijdens de trip?

Fool

Badass junkie
Filosoferen, kijken naar leuke kleurtjes, muziek draaien, ik vond zelfs naar de WC gaan een heel avontuur. :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
ik vond zelfs naar de WC gaan een heel avontuur.
Haha ja vooral de eerste keer trippen is dat echt een bijzondere ervaring. Ga sowieso je huis of kamer ontdekken als een klein kind dat voor het eerst alles mee maakt. Naar buiten de natuur in is erg bijzonder, maar wacht er mee tot je minstens de piek ervaren hebt en je er ook behoefte aan hebt. Naar buiten kun je ook altijd nog in latere trips. De buitenwereld kan erg spannend zijn namelijk, vermijd dan sowieso drukte van mensen en verkeer. Zorg sowieso dat je in de buurt bekend ben en neem je telefoon mee voor navigatie. De weg kwijt raken is zo gebeurt en zelfs navigeren met google maps wordt lastig maar niet onmogelijk.

Ik weet niet of je trip buddy je meisje of scharrel is, maar dan zou ik zeker ook elkaar gaan ontdekken :wink:.

Zoek lekkere muziek uit van te voren en zorg dat je het makkelijk klaar zet. Dingen kunnen namelijk bijzonder lastig worden als je tript. Gamen kan erg lachen zijn, als je er van houd uiteraard. Een leuke visuele film (animatie bijvoorbeeld) kan erg leuk zijn. Niks spannends of naars, dat zou de stemming nogal ten slechte kunnen komen. Voor alle elektronica geldt, zet het klaar! Ik heb ooit eens een uur van mijn trip verpest aan de playstation aanzetten, wat niet lukte uiteindelijk...

Een echte must zijn glowsticks! Het breken ervan is super mooi en daarna kun je er mee gaan zwaaien om de traces te bekijken.

Bobsacamano

Badass junkie
We gaan lekker binnen blijven we gaan het wel overdag doen omdat de dag erna weer gewerkt moet worden door mijn maatje. Ik denk dat we lekker binnen blijven die dag dan heb ik er alle vertrouwen in. Beide geen ervaring namelijk. Dat ontdekken klinkt ook super leuk en ja ze is een friend with benefit dus ook dat zal weer leuk zijn. GHB samen was te gek zoveel liefde. Ik ga me er goed op voorbereiden qua muziek en visuals.

Omdat we het overdag doen dacht ik misschien fijn om de ramen af te plakken zodat het donker is. Ik kan niet wachten haha

Psychedelibee zei:
Haha ja vooral de eerste keer trippen is dat echt een bijzondere ervaring. Ga sowieso je huis of kamer ontdekken als een klein kind dat voor het eerst alles mee maakt. Naar buiten de natuur in is erg bijzonder, maar wacht er mee tot je minstens de piek ervaren hebt en je er ook behoefte aan hebt. Naar buiten kun je ook altijd nog in latere trips. De buitenwereld kan erg spannend zijn namelijk, vermijd dan sowieso drukte van mensen en verkeer. Zorg sowieso dat je in de buurt bekend ben en neem je telefoon mee voor navigatie. De weg kwijt raken is zo gebeurt en zelfs navigeren met google maps wordt lastig maar niet onmogelijk.

Ik weet niet of je trip buddy je meisje of scharrel is, maar dan zou ik zeker ook elkaar gaan ontdekken :wink:.

Zoek lekkere muziek uit van te voren en zorg dat je het makkelijk klaar zet. Dingen kunnen namelijk bijzonder lastig worden als je tript. Gamen kan erg lachen zijn, als je er van houd uiteraard. Een leuke visuele film (animatie bijvoorbeeld) kan erg leuk zijn. Niks spannends of naars, dat zou de stemming nogal ten slechte kunnen komen. Voor alle elektronica geldt, zet het klaar! Ik heb ooit eens een uur van mijn trip verpest aan de playstation aanzetten, wat niet lukte uiteindelijk...

Een echte must zijn glowsticks! Het breken ervan is super mooi en daarna kun je er mee gaan zwaaien om de traces te bekijken.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat wordt dan lekker genieten samen! Overdag trippen is prima trouwens, je kan het ook nog rond einde van de middag doen. Heb je zowel licht als donker. Beide is leuk namelijk en geeft weer andere visuele invloeden. Ik zelf vind gewoon naar buiten staren ook altijd leuk en dan is raam afplakken zonde. Maar goed het belangrijkste is dat je doet waar jullie zin in hebben en goed bij voelen.

straatmadelief

Belezen gebruiker
Mijn ideale volgorde zou zijn:
- Blowen
- xtc
- 2cb (vind ik erg visueel en mentaal blijf je wel vrij helder)
- truffels (beginnen met een erg lage dosis, ik ben erg gevoelig voor tripmiddelen en heb weinig nodig voor een heftige trip).
- daarna heftigere dingen

Bobsacamano

Badass junkie
Blowen spreekt me dus echt helemaal niet aan. Eerlijk zelfs nog nooit gedaan. XTC wel en ook al veel ervaring mee hou er van en ga er voorlopig niet mee stoppen.

2cb wil ik heel graag maar goed kan er moeilijk aan komen.

truffels liggen nu in de koelkast en gaat het eerste trip middel worden. Daarna zien we wel haha

straatmadelief zei:
Mijn ideale volgorde zou zijn:
- Blowen
- xtc
- 2cb (vind ik erg visueel en mentaal blijf je wel vrij helder)
- truffels (beginnen met een erg lage dosis, ik ben erg gevoelig voor tripmiddelen en heb weinig nodig voor een heftige trip).
- daarna heftigere dingen

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
bobsacamano zei:
truffels liggen nu in de koelkast en gaat het eerste trip middel worden. Daarna zien we wel haha

Wanneer staat je eerste trip eigenlijk gepland bobsacamano? Verwacht natuurlijk wel een reportje na alle hulp :wink:

Bobsacamano

Badass junkie
28e December :) kan niet wachten. Enige wat we hebben besloten vooral omdat we geen tripsitter kunnen vinden. We het alleen doen als we beide echt gewoon een hele lekkere dag hebben :)

Bobsacamano

Badass junkie
Nou was me een openbaring :) verhaal komt nog al is het niet heel boeiend denk ik maar ik weet wel zeker dat het veel vaker gaat gebeuren. De deur naar psychedelica is geopend :)

Bovenaan