Hiya (Hasj)

Cocodill

Newbie
Hey hallo! Ik had een vraag, ik rook om te tijd wel eens Polm, nu heb ik daar is genoeg van en wil ik wel eens Hiya gaan proberen, toch zou ik willen weten "Wat kan ik daar nou van verwachten?" Graag hoor ik jullie ervaringen met Hiya.

PS: ik heb al wel een x hiya gerookt volgens mij (weet het niet zeker) toen werd alles wazig en kreeg ik een klap van hier tot Tokyo.

Ik zeg antwoorden maar !!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
nu heb ik daar is genoeg van en wil ik wel eens Hiya gaan proberen, toch zou ik willen weten "Wat kan ik daar nou van verwachten?" Graag hoor ik jullie ervaringen met Hiya.
Hetzelfde effect, maar dan sterker.

Hiya is best goede hasj vaak, maar het blijft geïmporteerde Hasj uit Marokko gemaakt van inferieure planten. Als je echt sterke Hasj wilt kun je beter voor Hasj gaan die van Nederlandse planten of genetica komen, dat is echt van totaal andere orde dan traditionele Marokkaanse Hasj.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Voor echt goede hasj, Nederhasj bij een bepaalde coffeshop in Amsterdam, * modknip, geen prijzen * inmiddels maar daar ga je echt van vliegen lol :)

Laatst bewerkt door een moderator:

Cocodill

Newbie
Ik heb gehoord dat Ice'olator ook een best goed moet zijn, maar best duur is, toch denk ik dat ik die ook maar eens ga zoeken in een shop, ik heb inmiddels Hiya gehaald en al een beetje van gerookt, het is redelijk maar kan sterker hihi, iemand nog goede ervaringen met bepaalde hasj?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Iceolator is erg sterk maar ook duur inderdaad.

Ik weet niet of je in de buurt van Amsterdam woont? Maar anders zou je eens bij de boerejongens langs moeten gaan. Die laten in Marokko hasj van nederlandse genetica maken, waardoor de hasj ruim 2 keer zo sterk is als de tradtionele Marokkaanse hasj. Ze hebben er meerdere soorten van, allemaal eindigend op block. White choco block is wel een mooie om mee te beginnen dan, goed betaalbaar ook.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@ moderators:

Geen prijzen mogen noemen van hasj? We mogen toch stellen dat hasj niet illegaal is? En het noemen van een coffeeshop mag dan weer wel?

Ik zal mijn post eens aanpassen aan deze voor mij nieuwe info.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
edit;

Kan die niet meer aanpassen.

maar goed, dan wordt het:

Voor echt goede nederhasj moet je bij coffeeshop de tweede kamer zijn in Amsterdam. De hasj die je moet hebben kan niet missen, is vele malen per duurder per gram dan al het andere spul dat op de menu lijst staat.

Cocodill

Newbie
Ahw oké, ik heb nu Besaha gehaald ben benieuwd, ga inderdaad is een keer kijken bij boerenjongens dan.

Bovenaan