HHC vapes?

blobnik

Experimenterende gebruiker
Ik hoop dat deze post geen regels verbreekt.

ik ben momenteel in Spanje en heb hier voor het eerst gehoord van HHC, en men verkoopt hier in shops producten daarmee, inclusief vapes.

Een HHC vape, als de effecten dan ook gelijkaardig zijn, klinkt wel als een prima manier om sneaky high te worden. Zou wel degelijk minder aandacht naar je brengen.

Over HHC en HHC vapes vind ik allerlei tegenstrijdige info rond werking, veiligheid… wat weten jullie daar rond?

De enige plek hier in Malaga waar ze zulke verkopen heeft niets onder 45 euro (beetje duur als je 0 idee hebt van wat te verwachten), beginnend met een 95% vape van de merk ACAN. Ze hebben wel test results op hun site zitten, niet gelijk andere merken. Maar toch wil ik eerst horen van mensen die zulke dingen hebben gebruikt/erover wat weten, om niet compleet in het onbekende te duiken.

OunbuRaL

Bewuste gebruiker

ik ben momenteel in Spanje en heb hier voor het eerst gehoord van HHC, en men verkoopt hier in shops producten daarmee, inclusief vapes.

Een HHC vape, als de effecten dan ook gelijkaardig zijn, klinkt wel als een prima manier om sneaky high te worden. Zou wel degelijk minder aandacht naar je brengen.

Over HHC en HHC vapes vind ik allerlei tegenstrijdige info rond werking, veiligheid… wat weten jullie daar rond?

De enige plek hier in Malaga waar ze zulke verkopen heeft niets onder 45 euro (beetje duur als je 0 idee hebt van wat te verwachten), beginnend met een 95% vape van de merk ACAN. Ze hebben wel test results op hun site zitten, niet gelijk andere merken. Maar toch wil ik eerst horen van mensen die zulke dingen hebben gebruikt/erover wat weten, om niet compleet in het onbekende te duiken.
Ik heb een acan vape gehad, geen aanrader. Heel scherp op de keel en de vloeistof lekt uit de pen. De high is daarintegen wel prettig

Snuifbeertje

Belezen gebruiker

Jaa had ze gezien ben benieuwd naar de werking

Gebruik zelf altijd thc vape maar is lastig aan te komen en duur

Woezoe

Bewuste gebruiker
Ik heb er nu eentje van het merk ccel. Niet echt nice, spul brand over m'n longen en word stoneder van m'n assietje

blobnik

Een jaar later ben ik weer in Spanje. Weet er nog meer volk wat over HHC vapes (in het algemeen)? Ondertussen schijnen ze illegaal te zijn geworden in België.

blobnik

Dus was het al sinds 2017 verboden? Damn. Nochtans ken ik plekken in Gent die het verkopen (alhoewel begrijpbaar genoeg ze dat niet adverteren op hun sites)

Bovenaan