hey

Supervlieg

Wijs gebruiker
Als je nou van je topicinhoud je titel maakt, en er iets interessants in schrijft kunnen we er misschien iets mee.

jasper

Wijs gebruiker
waat is er nu in godsnaam fout aan dit topic.
ik word echt gek van dit forum tegenwoordig.
hoopje zielige kutmensen

en on topic

heb het een paar keer gebruikt over een tijdspanne van 3 maanden
de eerste keer ben ik nok gegaan door foute dosering en alcohol.
daarna nog een 2-3 tal keer maar dat kwam door de dosering
het is niet echt mijn ding maar binnekort ga ik een flugeltje doen met deranged :9

Armani7

Bewuste gebruiker
ik doe het een keer om de 2 maand ofzo, niet echt mn ding. ga het wel eens in combinatie met speed probere binnekort mss dat dat beter uitpakt :)

Flugeltje

Wijs gebruiker
Totaal 3 jaar ghb gebruik
Eerste jaar vooral in het weekend

Tweede jaar in combi met speed
Vooral in het weekend 2 flugels per dag...
Ontelbare keren nok..

Het laatste jaar enkel en uitsluitend gecontroleerd ghb gebruik
Om de maand misschien nog eens nok, als ik uit een nieuwe fles drink en hij is straffer als verwacht :grin:

Op de weekdagen: Elke dag een potje, soms 2
Vrijdag: +-flugel
Zaterdag: +-flugel
Zondag: +-flugel

Goed topic trouwens :grin:

Ellesdee

Badass junkie
barry zei:
hoopje zielige kutmensen

en on topic
wat er fout aan is?
geen duidelijke topictitel
gebruikt geen leestekens

...

dank je flugeltje hehe dit is nu eens een mooi replyke ze :)
en geen nadelige effecten er van gehad ofzo ? ik probeer altijd goed te doseren maar is f ing moeilijk vind ik hehe ik grijp zowizo altijd naar meer tot omdat het gevoel voor nock gaan vind ik echt geweldig dit is voor iedereen natuurlijk anders e maar ik vind dat stuke echt geweldig dat je met moeite nog iets kan zegge hehe is gwn geweldig gevoel veel mensen gaan mss nu denken wat een sukkel maarja iedereen heeft zijn eige gevoeltje vind het wel jammer dat je echt nock ga als je 1 x dat gevoel hebt maar dan moet je er maar beetje tege vechten e hehe maakt het nog leuker hehe flugeltje dank u voor je mooie reply !

Flugeltje zei:
Totaal 3 jaar ghb gebruik
Eerste jaar vooral in het weekend

Tweede jaar in combi met speed
Vooral in het weekend 2 flugels per dag...
Ontelbare keren nok..

Het laatste jaar enkel en uitsluitend gecontroleerd ghb gebruik
Om de maand misschien nog eens nok, als ik uit een nieuwe fles drink en hij is straffer als verwacht :grin:

Op de weekdagen: Elke dag een potje, soms 2
Vrijdag: +-flugel
Zaterdag: +-flugel
Zondag: +-flugel

Goed topic trouwens :grin:

hey rare pop ga anders op een forum voor universiteit mensjes e daar kan je krijgen wat je wil perfectionist je hangt veel mensen hun kloot uit

alot of love ***

Ellesdee zei:
barry zei:
hoopje zielige kutmensen

en on topic
wat er fout aan is?
gebruikt geen leestekens

deadlock

Badass junkie
Maak normale topics aan.

Voor hetzelfde geld stond er hier een foto van een geslachte moslim. Aan de topictitel had je het niet kunnen aflezen.

Ellesdee

Badass junkie
illusion2006 zei:
hey rare pop ga anders op een forum voor universiteit mensjes e daar kan je krijgen wat je wil perfectionist je hangt veel mensen hun kloot uit

alot of love ***

Ellesdee zei:
barry zei:
hoopje zielige kutmensen

en on topic
wat er fout aan is?
gebruikt geen leestekens

rofl

tuuuuuuuurlijk jongen

Danja

Experimenterende gebruiker
mensen maken hier zich wel heel erg snel druk over een topic zeg jezus
dit is een drugsforum, je kan niet verwachten van de mensen dat iedereen perfect AN typt. daarvoor zit je gewoon niet in de juiste doelgroep

het is soms irritant, maar zo moeilijk is het toch niet om zo'n bericht te lezen?

ontopic nu:

elk weekend standaard 1-2 flugelflesjes
soms door de week ook als ik over een halve liter beschik kan ik me dat nog wel permitteren
ga de laatste tijd ook zelden nok, mis het wel eigenlijk...geef toe het heeft wat :mrgreen: het vechten tegen het nok gaan vind ik ook tof :)

..

oo dank je eerst laat je me de indruk krijgen dat ik een sukkel ben en nu zeg je dt ik slim ben dank u echt waar je bent een schatje xxx

Robdebob

Bewuste gebruiker
Ik heb t 2 weken geleden ontdekt maar ik moet zeggen dat ik er nog wel aan moet wennen... :rolleyes:
Ik gebruik t nu af en toe savons, want je slaapt er wel erg lekker van :beer:

dank voor je reply intressant zie dit bedoel ik dus hier komt veel los over GHb het gevoel enz hoeveelheid enz maarja die andere snappen het niet die mensen dat op mijn topic reageren van leer type enz weet je sluit gwn hou het voor je zelf meestal zijn dit nederlanders die zien dat ik belg ben en willen eigelijk zeggen domme belgen :)

Danja zei:
mensen maken hier zich wel heel erg snel druk over een topic zeg jezus
dit is een drugsforum, je kan niet verwachten van de mensen dat iedereen perfect AN typt. daarvoor zit je gewoon niet in de juiste doelgroep

het is soms irritant, maar zo moeilijk is het toch niet om zo'n bericht te lezen?

ontopic nu:

elk weekend standaard 1-2 flugelflesjes
soms door de week ook als ik over een halve liter beschik kan ik me dat nog wel permitteren
ga de laatste tijd ook zelden nok, mis het wel eigenlijk...geef toe het heeft wat :mrgreen: het vechten tegen het nok gaan vind ik ook tof :)

:)

inderdaar maar zou er niet elke keer van drinke voor je slaapt of je graakt er aan gewoon en voor je het weet kan je niet meer zonder slape :wink: klein tipje die ik je mee wil geven TNX voor reply !

Robdebob zei:
Ik heb t 2 weken geleden ontdekt maar ik moet zeggen dat ik er nog wel aan moet wennen... :rolleyes:

Robdebob

Bewuste gebruiker
Re: :)

illusion2006 zei:
inderdaar maar zou er niet elke keer van drinke voor je slaapt of je graakt er aan gewoon en voor je het weet kan je niet meer zonder slape :wink: klein tipje die ik je mee wil geven TNX voor reply !

Robdebob zei:

Jep daar heb je wel gelijk in. Ik ga t wel wat vaker gebruiken op feestjes enzo. Het kutte vind ik alleen dat je dan niet "gezellig" mee kan drinken met de rest...

Re: :)

kan je wel maar gwn niet overdrijven soms doe ik zelf ook maak ik ..bommetje zeg ik er tegen doe ik half flugeltje in een glas wodka van ongeveer 33 cl komt lekker aan en je doet rustig aan met die wodka ga je wel lekker op :) daarom bommetje :tongueout: kmt snel hard aan hehe maar overdrijf er gwn niet in je drinkt er heel rustig van anders ga je zo nockie

Robdebob zei:
illusion2006 zei:

Robdebob zei:

Jep daar heb je wel gelijk in. Ik ga t wel wat vaker gebruiken op feestjes enzo. Het kutte vind ik alleen dat je dan niet "gezellig" mee kan drinken met de rest...

Bovenaan