illusion2006
Newbie
hoeveel x per dag week maand jaar gebruik je GHB en hoelang al en al veel nock gegaan ?

illusion2006 zei:hier ben je iets mee leer je over gebruik van andere mensen kenne maar als je niet kan volgen ga dan weg ?![]()
wat er fout aan is?barry zei:waat is er nu in godsnaam fout aan dit topic.
ik word echt gek van dit forum tegenwoordig.
hoopje zielige kutmensen
en on topic
Flugeltje zei:Totaal 3 jaar ghb gebruik
Eerste jaar vooral in het weekend
Tweede jaar in combi met speed
Vooral in het weekend 2 flugels per dag...
Ontelbare keren nok..
Het laatste jaar enkel en uitsluitend gecontroleerd ghb gebruik
Om de maand misschien nog eens nok, als ik uit een nieuwe fles drink en hij is straffer als verwacht
Op de weekdagen: Elke dag een potje, soms 2
Vrijdag: +-flugel
Zaterdag: +-flugel
Zondag: +-flugel
Goed topic trouwens![]()
Ellesdee zei:wat er fout aan is?barry zei:waat is er nu in godsnaam fout aan dit topic.
hoopje zielige kutmensen
en on topic
geen duidelijke topictitel
gebruikt geen leestekens
illusion2006 zei:hey rare pop ga anders op een forum voor universiteit mensjes e daar kan je krijgen wat je wil perfectionist je hangt veel mensen hun kloot uit
alot of love ***
Ellesdee zei:wat er fout aan is?barry zei:waat is er nu in godsnaam fout aan dit topic.
hoopje zielige kutmensen
en on topic
geen duidelijke topictitel
gebruikt geen leestekens
het vechten tegen het nok gaan vind ik ook tof Danja zei:mensen maken hier zich wel heel erg snel druk over een topic zeg jezus
dit is een drugsforum, je kan niet verwachten van de mensen dat iedereen perfect AN typt. daarvoor zit je gewoon niet in de juiste doelgroep
het is soms irritant, maar zo moeilijk is het toch niet om zo'n bericht te lezen?
ontopic nu:
elk weekend standaard 1-2 flugelflesjes
soms door de week ook als ik over een halve liter beschik kan ik me dat nog wel permitteren
ga de laatste tijd ook zelden nok, mis het wel eigenlijk...geef toe het heeft wathet vechten tegen het nok gaan vind ik ook tof
![]()
Robdebob zei:Ik heb t 2 weken geleden ontdekt maar ik moet zeggen dat ik er nog wel aan moet wennen...![]()
Ik gebruik t nu af en toe savons, want je slaapt er wel erg lekker van![]()
illusion2006 zei:inderdaar maar zou er niet elke keer van drinke voor je slaapt of je graakt er aan gewoon en voor je het weet kan je niet meer zonder slapeklein tipje die ik je mee wil geven TNX voor reply !
Robdebob zei:Ik heb t 2 weken geleden ontdekt maar ik moet zeggen dat ik er nog wel aan moet wennen...![]()
Robdebob zei:illusion2006 zei:inderdaar maar zou er niet elke keer van drinke voor je slaapt of je graakt er aan gewoon en voor je het weet kan je niet meer zonder slapeklein tipje die ik je mee wil geven TNX voor reply !
Jep daar heb je wel gelijk in. Ik ga t wel wat vaker gebruiken op feestjes enzo. Het kutte vind ik alleen dat je dan niet "gezellig" mee kan drinken met de rest...
Robdebob zei:Heb je het nou tegen mij? Hoeveel leestekens moet je gebruiken voordat je hier geaccepteerd word?![]()
Robdebob zei:JES, gelukkig maar![]()