Het stomste/onaangenaamste effect

Welke drug heeft het stomste/onaangenaamste effect?

• wiet

Stemmen: 0 0,0%
  • lsd

• poppers

Stemmen: 1 100,0%
  • coke

• speed

• lachgas

• paddo's

• mdma

• salvia

• andere....welke?

• Totaal aantal stemmers
    1

cobhc

Belezen gebruiker
de kutste drug : wiet
wat is stoned zijn nutteloos ..
je beleefd alles zo vaag je hebt zo'n dorst en weet ik veel
lekker slapen op wiet ofzo is wel lekker en als ik blow weet ik mijn grens ik blow en als ik lach kick voel dan stop ik want daarna ben ik vrijwel meteen stoned

Funky Monkey

Badass junkie
Wat ook wel een onaangenaam gevoel is, is een temperatuurs verhoging hebben wat niet word veroorzaakt door een verhoogde dopamine of serotenine afgift :beer:

Robdebob

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
Wat ook wel een onaangenaam gevoel is, is een temperatuurs verhoging hebben wat niet word veroorzaakt door een verhoogde dopamine of serotenine afgift :beer:

allez, hadde gij nu al last van opvliegers? :beer:

Hasjmir

Newbie
kheb zelf 1x paddo's gehad en dat vond ik toen wel leuk, maar het duurde zo fucking lang en wilde op het laatst van et gevoel af.. volgens mij waren het niet de beste en denk dat ik gewoon niet in de mood was..
binnenkort maar tijd voor een second opinion :grin:

Snuifdoos

Belezen gebruiker
poppers, caffeïne, nicotine.

nootmuskaat schijnt ook echt wel kut te zijn als je genoeg neemt, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

Soma

Bewuste gebruiker
Vooral wiet om dezelfde redenen als de topicstarter en Forrest. Vroeger heb ik ook redelijk veel geblowd en dat heeft me niet veel goeds gedaan. Denk dat ik nu wel een andere persoon zou geweest zijn moest ik niet zoveel geblowd hebben.

Met McPP heb ik maar een enkele ervaring gehad en die was echt super, maar dan ook superslecht. Ik ben nog nooit zo slecht gegaan op iets. Het heeft zo'n drie dagen geduurd voor ik me weer wat normaal voelde. En sinds die ervaring geniet ik precies ook niet zoveel meer van XTC :(. Dealers die aan onwetende mensen McPP verkopen, mogen ze voor mijn part ophangen :angry:.

jasper

Wijs gebruiker
hersenspinsel zei:
barry zei:
wat ik haat is alcohol. probeer er maar eens een week mee te stoppen mensen valt je zwaarder tegen dan nicotine hoor!!

Wat een onzin :beer:

je begrijpt me verkeerd denk ik of ik druk me verkeerd uit, wat ik bedoel is als je uitgaat hoort er gewoon een biertje, bij het eten een flesje wijn, ...
net zoals een sigaret na het eten, als je opstaat,...

het stoppen voor "pubers" en "studenten" met alcohol (en daarbij bedoel ik geen druppel meer) gaat helemaal niet gemakkelijk en je zal snel merken dat alcohol toch een beetje de sfeer en de gezelligheid in een kroeg ofzo maakt.
Dit is iets dat ik bij veel mensen merk!!
en dan natuurlijk zoals acidboy zegt is het voor de ene moeilijker om te stoppen met blowen en voor de andere moeilijker met alcohol.

jcutter

Badass junkie
Cannabis. Iets wat ik niet meer ga doen wegens de paranoia die regelmatig optreed op verkeerde momenten.

geox

Bewuste gebruiker
mocridhe zei:
Alcohol, ook al staat die er niet tussen. Ik vind een drankkater na een avondje flink drinken echt véél erger dan bv een XTC-"kater" ofzo.
Nja, je kan het zo bekijken, drink je 1l bier gaat die "kater" meevallen, neem je 1 pilletje, gaat de kater ook meevallen, drink je 6 liter dan is de kater erger, en ook met 6 pillen is dat ook zo :wink:

Bovenaan