• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Het prachtige AL-LAD

Flippo

Belezen gebruiker
Ik heb gisteren voor de tweede maal AL-LAD getest en wat was me dat allemaal!

Enkele weken geleden had ik 225ug genomen en voelde wel iets, maar kon ik niet tot trippen komen. Dus het was tijd voor al lad nog een kans te geven.

Setting: thuis, alleen, Boiler room Bonobo op repeat.
Hoeveelheid: 300ug AL-LAD + joint.

Deel 1:
Inname blotters: 11u smorgens:
Ik neem 2 blotters en waar de 225ug na 2u weinig deed merkte ik met 300ug na 40min al een lichte vervorming in waarnemenig. Objecten beginnen te ademen, kleuren veranderen langzaam. Dit alles bouwt heel langzaam op zonder zich op te dringen. Na 2u merk ik dat ik in de piek kom en vind het allemaal nog iets te braaf.. Tijd voor een joint.
Half opgerookt begint de trip een nieuwe vorm aan te nemen. Ik leg me in de zetel waar de muziek mee mn trip zal sturen. Alles rondom mij vervormt en kleuren veranderen en lichten op. Bloemen op tafel vervormen mee op de muziek die overheerst. Alles leeft en alles beweegt, danst, glijd, vervormt. Ik kan blijven kijken vol bewondering naar de dingen die rondom mij gebeuren. Het was genieten van begin tot einde.

Rond 16:30 was de trip zo goed als gedaan en werd ik snel terug nuchter.

Wat het mooie is aan AL-LAD, is dat het heel vriendelijk met je omgaat. Het omarmt je bij de trip door niets op te dringen en je blijft in staat om de trip op een vrij heldere manier waar te nemen. Magisch..

Dus ik wou meer... de trip mocht nog niet stoppen. Omdat ik hier al gelezen heb dat lsd zeer weinig doet met bijnemen, en ik nog 3 blotter liggen had, dacht ik om dit alles nog te nemen zonder er veel van te voelen, maar wel genoeg om nog na te genieten. Kleine missing...

Deel 2:
Inname blotters: 450ug om 21u met joint en paar glaasjes wijn.
Ik ga hier niet te veel over reporten, dit was trippen als een speer waar ik geen besef meer had van realiteit. Ik zat in de verschillende dimensies/ lagen van realiteiten waar ik oncontroleerbaar doorging. Het was heftig, gestoord en complete waanzin. Deze ervaring blijft nog lang bij en heb het gevoel om nog eens terug te gaan. Er zaken zijn die ik nog niet kan plaatsen en deze moeten nog uitgeklaard worden. So i'll be back mf.

Het gaat jullie verder goed medetrippers! 😉

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Mooi report en bedankt voor de reminder. Ik heb ook nog 3 zegels van 150 ug bewaard. Donker en in lichtdicht houten doosje in gripzakje opgeborgen in de kast. Denk je dat ze nog werkzaam zijn? Ik heb ze in november 2020 gekocht. Toen eentje genomen maar niet echt veel van gemerkt alleen de muur en de TV begon een beetje te 'ademen'. Visueel deed het wel iets maar mentaal weinig stimulatie en geen ingewikkeld gedoe of wat dan ook.

Ik had er 5 gekocht en heb geen idee waar die ene blotter is gebleven trouwens... mmmmm

De blotters zijn wat vergeeld trouwens. Dus kwaliteit van het papier is niet echt super geweest. Ik heb dit ook wel eens met een batch 1cP-LSD gehad maar de werking t.o.v. nieuwere wittere blotters was hetzelfde.

Flippo

Belezen gebruiker
Ik heb ook nog 3 zegels van 150 ug bewaard. Donker en in lichtdicht houten doosje in gripzakje opgeborgen in de kast. Denk je dat ze nog werkzaam zijn?
Ze zullen nog wel werkzaam zijn. Moest je willen testen beginnen met 2 want van zoals je aanhaalt voel je niets van 1 (is persoonlijk en van persoon tot persoon). Je kan die dingen ook niet x2 rekenen. 200ug is niet het dubbele van 100ug qua trip. Het verschil tussen 225 en 300 is eerder x3

Laatst bewerkt:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Wat het mooie is aan AL-LAD, is dat het heel vriendelijk met je omgaat. Het omarmt je bij de trip door niets op te dringen en je blijft in staat om de trip op een vrij heldere manier waar te nemen. Magisch..
Grappig dat jij dit als magisch ervaart.
Ik vond AL-LAD juist saai omdat het niet zoveel deed in de bovenkamer. Ook de visuals vond ik niet echt beter dan die van LSD. Dus ik vond het een slap aftreksel van LSD.
Maar goed, ik ben ook wel fan van LSD dus misschien komt het daardoor.

Casrus

DF-koning
Ik vond AL-LAD juist saai omdat het niet zoveel deed in de bovenkamer. Ook de visuals vond ik niet echt beter dan die van LSD. Dus ik vond het een slap aftreksel van LSD.

Vond het oppervlakkige van AL-LAD juist het aantrekkelijke ervan.

Heb er reuze chemsex lol mee gehad.

Soms wil je gewoon niet geloven dat de wereld vergaat en dat je dat iedereen moet vertellen.

Wat ik had op P-LSD. Was wel gaver, maar niet zo handig.

Flippo

Belezen gebruiker
Dat bedoelde is met "magisch". 300 was voor mij perfect om een trip te hebben zonder alle wereldproblemen te willen oplossen. Het was eerder recreatief trippen. LSD dringt zich meer op om na te denken over...

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Heb hetzelfde.

Het hele geestelijke en emotionele was er niet bij mij op AL-LAD. Dus geen als vanzelf dieper stilstaan bij dingen, geen verbondenheid gevoel. Alleen maar (complexe en interessante maar kille) visuals die ik ook nog moest triggeren door wiet te nemen (wat ik nu niet meer zou combineren met wat voor tripmiddel ook). En dat met 150 mcg, wat toch een voldoende dosering zou moeten zijn voor een trip. Ben normaliter ook nog best gevoelig voor tripmiddelen.

En omdat het een lysergamide betreft ga ik toch vergelijken met LSD-25, 1P-LSD en ALD-52, die het mentale en emotionele wel hebben.

Flippo

Belezen gebruiker
Heb hetzelfde.

Het hele geestelijke en emotionele was er niet bij mij op AL-LAD. Dus geen als vanzelf dieper stilstaan bij dingen, geen verbondenheid gevoel. Alleen maar (complexe en interessante maar kille) visuals die ik ook nog moest triggeren door wiet te nemen (wat ik nu niet meer zou combineren met wat voor tripmiddel ook). En dat met 150 mcg, wat toch een voldoende dosering zou moeten zijn voor een trip. Ben normaliter ook nog best gevoelig voor tripmiddelen.
Daar volg ik je in. Maar geestelijk en emotioneel hoeft niet altijd, ik vind het ook leuk om minder geestelijk te trippen. Ik krijg van al lad meer een xtc gevoel maar dan nog een extase hoger (neem wel altijd 300ug).
LSD heb ik mezelf niet altijd onder controle (laatste keer was nu wel 600ug, mss wat veel) Al lad heeft dat niet, en dat maakt het juist voor mij zo perfect. Muziekje op en genieten van alles rond je. Ook perfect voor op uit te gaan!

Btw 600ug lsd heeft mij 14u doen trippen (8u in de piek), was me iets teveel van het goede.. 😄
Maar achteraf zoveel voldoening van gehad.

knikkeboller

Belezen gebruiker
Mooi rapport. Geeft een beetje een beeld van wat deze research chemical is. Ik heb het niet zo op research chemicals omdat het steeds vaak het net niet is qua effect, maar deze staat toch op mijn to-do lijstje. Want ik ben nieuwsgierig.

Metalcored00d

Bewuste gebruiker
Moest je willen testen beginnen met 2 want van zoals je aanhaalt voel je niets van 1 (is persoonlijk en van persoon tot persoon). Je kan die dingen ook niet x2 rekenen.
We hebben dit goedje gisteren getest, ergens mede door deze lovende post. Ineens voor 2 blotters gegaan. Ik zou er willen bij vermelden dat de body load van dit goedje niet opweegt ten opzichte van het "resultaat". Ja, er waren visuals. Ja, het gaf ons energie. Er was enthousiasme en lachkicks, maar aan zo'n aanwezige bodily discomfort hadden we ons niet verwacht. Alleen zou ik er denk ik minder last van hebben gehad, maar bij liefje sloeg het echt op haar darmen en dan schoot ze hierdoor in een halve paniekaanval en was het een opgave om de rest van de trip te ondergaan. Maar eens in de piek was ze dieper in hyperspace dan ik.

Heb er reuze chemsex lol mee gehad.

Soms wil je gewoon niet geloven dat de wereld vergaat en dat je dat iedereen moet vertellen.
Ja, dat dus!
Ik wou dat ik er wiet had bij genomen want bij liefje was het volle bak hyperspace en lichtshow in het hoofd. Bij mij voelde het alsof het een duwtje in de rug nodig had. Wel kwamen er opnieuw Hierogliefen en Egyptische thema's naar boven. En de serie Pantheon checken op deze stuff is een absolute aanrader!!
Maar geestelijk en emotioneel hoeft niet altijd, ik vind het ook leuk om minder geestelijk te trippen. Ik krijg van al lad meer een xtc gevoel maar dan nog een extase hoger (neem wel altijd 300ug).
Liefje en ik waren / zijn op zoek naar een middel zoals de Borax combo zonder te neurotoxisch te werken. Helaas was "LSD-light" geen waardige vervanger; Het heeft zeker bestaansrecht als puur recreatief tripmiddel voor een avondje, maar extase en lichaamsgenot - daar waren we (nog) niet. Ik sluit niet uit om dit experiment te herhalen met 3 zegels.

Bovenaan