Het oog!

Mayan

Bewuste gebruiker
Bij de meeste trips bots ik op meerdere ogen, ze bekijken mij even verbaasd als ik hen.
Is it me or another consciousness looking at me?

Wordt U ook bekeken? En wat denkt U ervan? Is het Uzelf of iets van een andere dimensie?

Mayan

Bewuste gebruiker
Baby I was born this way.

Ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben dat ogen ziet tijdens trips.
Ik vraag me dus af, waarom? Dat het oog "bewustzijn" weerspiegelt is me intussen wel duidelijk.
Maar wiens bewustzijn?

(Ik ben me ervan bewust dat er een nieuwe locatie is, maar het is blijkbaar nog hier te doen :))

Ik zie ogen in bomen. Ze kijken we aan. Toen ik met een vriend tripte zagen we allebei de gemoedstoestanden van bomen; sommigen waren droef, of heel erg moe, of juist springlevend.

Psilocybine vergroot alles uit; dus ook de stemmingen van alles wat een bewustzijn heeft.

Honderden sluiers van ogen aan elkander geregen..
het " alziend oog "
Interpertaties hierover kunnen verschillend zijn, als je goed naar de ogen kijkt zie je dat er wel degelijk verschil zit in de ogenvelden. Vaak zijn ze zacht en liefelijk uitgedrukt, prachtig getekend om te zien ..pastel oliekleurig en warm. Dit zijn de engelen ogen van pastel.
Arendsogenvelden, dit zijn ogen ziend vanuit de adelaar die je begeleid tijdens je reis.
Vossenogen, deze ogen zijn diep oranje en je herkend het, weet meteen heey dit zijn vossenogen overal...Afhankelijk van het type oog en van welk dier of engelwezen draagt verschillende betekenissen. Omdat je in een super-bewustzijn verkeerd en "ziet " vanuit je innerlijk oog (pineal gland) kan het mogelijk zijn dat je je eigen ogenvelden ziet.
Engelen ogenvelden zijn anders, zo netwerken van dierenogen ook, zijn weer van andere betekenis, en die ga je " voelen "
Het boze oog-------> ook goed te zien in de hellewerelden. Hier kan je mee communiceren etc.
Pauweveerogen honderden van overal, zijn ogen van de Cherubijnen, en hebben met aartsengel Michael te maken, zijn krachten en engelen-->en de strijd, maar laten vooral de hoeveelheid lichtwezens zien en de dans naar harmonie.---> indrukwekkend!

edwin__

Belezen gebruiker
Ken die ogen, voelt je dan bekeken?
Laat de ogen lekker kijken, het is inderdaad een weerspiegeling.

Bovenaan