• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Het ogenparadijs in de supermarkt

MindSplosion

Experimenterende gebruiker
Het was de eerste keer dat ik overdag tripte, al de andere keren was het door de nacht heen. Laat me zeggen dat het een heel groot verschil voor me is om overdag te trippen in plaats van snachts.

8:00
Ik ben rond 8:00 ongeveer opgestaan. Ben even op de forum geweest en heb een topic geplaatst (zegeltje vlak na het opstaan). Ben even buiten een sigaretje gaan roken

9:20
goed, rond 9:20 heb ik dan 2 zegels genomen. 1 daarvan was niet volledig dus heb die er maar bijgenomen. Dan was ik op de computer een spelletje aan het spelen tot ik het voelde inkicken

10:00
Ik zag toch al wat patroontjes rondvliegen in mijn zicht op dit moment. Ik voelde me geweldig, gefascineerd door het houten dak rechts van me (schuin dak), dat ineens op een gezicht leek. Het oog in het hout keek me aan, dat gevoel had ik toch. Ik voelde me ineens ook bekeken. Ik heb de muziek die ik in de tussentijd aan het luisteren was (crocoloko) op pauze gezet om even te kalmeren. Ik heb besloten om een douche te nemen want dat moest toch gebeuren deze dag.
De douche was een paradijs voor mijn lichaam. Gemindblowed van het gevoel ik wist absoluut niet wat me overkwam. De patronen die ik zag werden sterker en schommelde, de damp op de glazen douchedeur was ineens een regenboog van kleuren en vormen. Ik vond het geweldig en werd er helemaal gelukkig van. Dankzij de muziek die opstond onder de douche heb ik kunnen inschatten dat ik ondertussen al 30 minuten onder de douche sta. Oeps. Ik kleed me snel aan en ga naar beneden.

11:00
ik kwam beneden aan, toch wel een beetje gestressed dat men ouders iets zouden merken heb ik besloten om pannenkoeken te bakken. Wat een uitdaging! Ik dacht ik ga alles hier overhoop halen, fuck. Alle grondstoffen genomen voor het deeg te maken bij elkaar gedaan, begin ik dan te mengen. Het was weer een festijn voor mijn ogen. Gefascineerd door hoe het deeg van kleur verandert en vanzelf beweegt komt me moeder de keuken binnen en zegt "ga je nu die pannenkoeken bakken, je staat er al 10 minuten naar te kijken" ik dacht oh shit ik sta er gewoon ql 10 minuten naar te kijken, leek maar 10 seconden nou, ben maar beginnen bakken. Elke nieuwe pannekoek was weer een heel mysterie voor hoe het eruit zou gaan zien. Met mijn visuals ondertussen op hun piek was elke pannenkoek natuurlijk een kunstwerk dat ik niet wou opeten. Ik vond het zo triest voor die prachtige pannenkoek om te gaan. Ondertussen ben ik met mijn broer en zus aan de tafel van die pannenkoeken aan het eten, voel ik me weer bekeken, en denk plots terug aan dat hout in men kamer en ik barst uit in het lachen, geen idee waarom, me broer en zus dachten dat ik gek was om zolang te lachen. Maar goed. Me broer en ik hebben dan beslist om een road trip (😉) te doen. (Ik reed niet)

12:00
we zijn vertrokken vanuit putte naar bergen op zoom. De zon die op de omgeving viel was fantastisch. De takken waren aan het dansen in een mooie harmonie. De weg voor me blinkt en toont weer fascinerende patronen. Ik praat met me broer over waar we eigenlijk heen gaan en ik stel voor de auto te gaan wassen. Bij de carwash (self car wash) dat was pas een hemel voor mijn ogen! Ik dacht nu hebben we het toppunt behaald, beter kan niet) Elke bubbel van het schuim danste in het rond. De melodie in mijn hoofd veranderde het ritme van de bewegingen van de bubbels. Ik zag overal regenbogen, maar ook van die rare oogjes, ineens overal. Ik dacht eerst dat het beestjes waren die overal overkropen en wilde heel snel daar weg. We waren net klaar met kuisen dus dat kwam goed uit.

13:30
de auto, gewassen en blinkend weerspiegelde alles dat we voorbijkwamen. Ik keek naar mezelf in de zijspiegel en ik zag, jawel, een paradijs voor het oog. Mijn haar zag er zo gedetailleerd uit maar toch had het patronen erin, veranderde van wit naar blauw en rood, dan groen. Ik word blij en moet lachen want het is grappig om je eigen haar te zien veranderen van kleur. Me broer stelt voor naar een winkel te gaan voor drinken en ik stem mee in.

14:00
bij de supermarkt aangekomen zegt me broer dat ik alleen de winkel binnen moet gaan omdat hij mijn monster zou betalen. Goed, ik alleen die supermarkt in. Een beetje in paniek niet wetende of ik ooit wel uit die supermarkt ga komen en niet wetende wat me wachtende staat. Als ik binnen kom dan denk ik, jawel... wat een ogen paradijs! Alle kleuren waren feller dan de andere. Elk klein flesje, of doos die er stond gaf een ander patroon. Een andere kleur, dit is het ultieme ogen paradijs dacht ik en schoot in de lag. Geweldig, goed ik uitzoeken waar de monster staat en door elke gang wandelend elk dingetje te bekijken alsof ik het nooit eerder heb gezien. Wauw. Ik besef ineens, ik heb gewoon die 2 blikjes monster vast gepakt. Helemaal tot het besef komende dat ik dit moest komen halen. Ik dacht weer fuck, hoelang is me broer al aan het wachten
en ga zo snel mogelijk naar buiten, toch genietende van die producten die aan het ronddansen waren op de beat van de melodie in mijn hoofd. Buiten gekomen, toch opgelucht om uiteindelijk uit die winkel te komen xp. Stap ik weer in de auto en geef mijn broer zijn monster. We krijgen en bericht van mijn moeder die zegt dat we al lang weg zijn. Dus we gaan naar huis, maar toch even gestopt voor een hamburger. Was dat een geweldige smaak! De kaas van die hamburger explodeerde in smaak uit in mijn mond, het vlees sprong ertussenuit en het broodje was verloren tussen de smaken.

16:30
thuis gekomen, zie ik dat we mijn lievelingseten eten. Spagethi met op voorhand gebakken gehaktballetjes. Maar ik had niet zoveel honger.. heb toch wat gegeten, begon mevolgepropt te voelen. Werd zelfs een beetje misselijk. had plots het inmense gevoel dat ik moest plassen. Wat een opluchting zo even plassen. Naar buiten gegaan, een sigaretje gerookt en gamen met mijn broer. De grapichs in dat spel was een festijn voor mijn ogen. Het had ook weer patronen, maar niet zo hard als eerst. Mijn trip is tot zijn einde gekomen. Of toch zo goed als.

19:50
tripreportje schrijven.

Zeehond

Badass junkie
Grappig om je report te lezen.
Staat op mijn verlanglijstje, wachten op een goed moment.
Ook de wens om in de ochtend te beginnen.
Ik ga geen pannenkoeken bakken, maar wat een geweldig stukje is dat 😂
Weet je welke dosering de zegels hadden?
Oftewel, hoeveel heb je ingenomen.

MindSplosion

Experimenterende gebruiker
Grappig om je report te lezen.
Staat op mijn verlanglijstje, wachten op een goed moment.
Ook de wens om in de ochtend te beginnen.
Ik ga geen pannenkoeken bakken, maar wat een geweldig stukje is dat 😂
Weet je welke dosering de zegels hadden?
Oftewel, hoeveel heb je ingenomen.
Goh.. de dossering zelf weet ik niet maar heb er 2 ingenomen

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Haha jij gaat gewoon lekker even op twee zegels trippen bij je familie thuis en ze merken niks? Had je geen schotels?

Leuk reportje! Kan prima hè, overdag LSD.

Bovenaan