flash kieke
Wijs gebruiker
http://www.druglijn.be/info_drugs/drugs ... index.html
Hiere
En omdat het in zoon drug site stond,dacht ik dat het een drug is
Hiere
En omdat het in zoon drug site stond,dacht ik dat het een drug is

Obsessed zei:Er zitten een paar irritante ****** op dit forum.
Slunse, ga je de puntjes op de i zetten ? Dit is geen school, maar een forum en zolang de boodschap duidelijk overkomt moet je niet lopen zeiken over schrijf fouten ! Ga naar school en hang daar de wijsneus wat uit hé.

Psychonaut1976 zei:flash kieke zei:Psychonaut1976 zei:slunse zei:waarom ik je een hersenloze idioot noem?
daarom:
omdat je gewoon de zoveelste idioot bent die alles pakt wat hij maar kan om van de kaart te zijn. dat verklaart de idioot. waarom ga je nog geen lijm snuiven?flash kieke zei:Je wordt er dom van ja,en schadelijk is het ook,maar welke drug niet?
ingredienten staan er niet op
Maar het is wel super lekker qwa effect
en het is gezegD, niet gezegT, slimme jongen. dat verklaart de hersenloze.
@ deranged, waarom balOn hierin betrekken? problemen met terechte kritiek ?
Ik sluit me aan bij slunse om de volgende dood eenvoudige reden,
Iemand geeft aan.. ja je wordt er dom van en het is schadelijk,wat natuurlijk logisch is.En niet zomaar schadelijk heel erg schadelijk en heel erg dom.
Waarom van die rare fratsen uithalen die de gezondheid echt direct schade aanbrengen terwijl er genoeg middelen zijn waarvan je echt space wordt en niet zo schadelijk zijn?We leven toch niet niet in de favelas in brazilie?
Dat was zijn boodschap volgens mij...en die van mij ook eigenlijk.
Natuurlijk blijft dit een *drug* forum waar we ervaringen met elkaar delen
maar het mag idd wel gezegd worden dat het stom is sommige middelen/stoffen *niet eens drugs* te gebruiken voor een high toch?
Straks komt de volgende om boven een liter blik asseton te gaan hangen wel een leuke high geeft..snappie..asseton is ook geen drug...en dit is een drugsforum toch?
Multigaz hoort bij drugs hoor(vluchtige snuif middelen)![]()
Ow ok dan ga ik ff me aansteker bijvullen met drugs..![]()
Alles kan je drugs noemen meissie,maar kom op hee je weet toch...![]()
flash kieke zei:http://www.druglijn.be/info_drugs/drugsABC/vluchtige%20snuifmiddelen/index.html
Hiere
En omdat het in zoon drug site stond,dacht ik dat het een drug is![]()
spacekonijn zei:gewoon gas voor een aansteker?
gebruiken mensen dat?
of alleen jij kieke haha klinkt wel leuk hoe je t verteld , hoe kom je erop om het te proberen?
schranziewanzie zei:Obsessed zei:Er zitten een paar irritante ****** op dit forum.
Slunse, ga je de puntjes op de i zetten ? Dit is geen school, maar een forum en zolang de boodschap duidelijk overkomt moet je niet lopen zeiken over schrijf fouten ! Ga naar school en hang daar de wijsneus wat uit hé.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
komaan he
ge zou het juist goed moeten vinden.
je leert hier eerst en vooral over drugs + je leert hier foutloos schrijven.
wa moet ne mens nog meer hebben.![]()
![]()
![]()
![]()

flash kieke zei:schranziewanzie zei:Obsessed zei:Er zitten een paar irritante ****** op dit forum.
Slunse, ga je de puntjes op de i zetten ? Dit is geen school, maar een forum en zolang de boodschap duidelijk overkomt moet je niet lopen zeiken over schrijf fouten ! Ga naar school en hang daar de wijsneus wat uit hé.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
komaan he
![]()
![]()
![]()
Maar waarom begint hij dan alleen tegen mij te zeiken?Omdat ik een idioot ben?Whahahaha(wat een reden dan)
Ik begin hier toch ook geen mensen af te zeiken,of wel?
Maar ja,als hij trots is proberen om Ballon te zijn,mij ni gelaten hoor
![]()
Psychonaut1976 zei:flash kieke zei:schranziewanzie zei:Obsessed zei:Er zitten een paar irritante ****** op dit forum.
![]()
![]()
![]()
![]()
komaan he
![]()
![]()
![]()
Maar waarom begint hij dan alleen tegen mij te zeiken?Omdat ik een idioot ben?Whahahaha(wat een reden dan)
![]()
Was gewoon zijn eerste reactie,trek het je niet aan,waarom weet je inmiddels toch?
No hard feelings girlie![]()

Jeller zei:hmmm kzou er toch mee oppassen hoor, de 1ste keer dat ik het deed dacht ik dat ik dood ging gaan, kwerd duizelig en alles werd zwart.. maar tis echt wel verslavend want het werkt kort en tis nog lekker ook![]()
voor zo hele af en toe te doen (lees 1 keer per jaar) kan het wss niet veel kwaad, maar kdenk toch dat je vlug permanente hesensschade krijgt
flash kieke zei:Psychonaut1976 zei:flash kieke zei:schranziewanzie zei:Obsessed zei:Er zitten een paar irritante ****** op dit forum.
![]()
![]()
![]()
![]()
komaan he
![]()
![]()
![]()
![]()
Was gewoon zijn eerste reactie,trek het je niet aan,waarom weet je inmiddels toch?
Nu doe je het weer he :P
Ik ben wel iemand van het mannelijk geslacht![]()

Psychonaut1976 zei:flash kieke zei:Psychonaut1976 zei:flash kieke zei:schranziewanzie zei:Obsessed zei:Er zitten een paar irritante ****** op dit forum.
![]()
![]()
![]()
![]()
komaan he
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu doe je het weer he :P
Ik ben wel iemand van het mannelijk geslacht![]()
Ow meen je dat nou,ik zou zweren dat ik een keer een soort gabberwijfie foto bij je naam zag staan..Vergis ik me ff...![]()

Ik had er ook veel zin in maar he is zijn schade nie waardflash kieke zei:Jeller zei:hmmm kzou er toch mee oppassen hoor, de 1ste keer dat ik het deed dacht ik dat ik dood ging gaan, kwerd duizelig en alles werd zwart.. maar tis echt wel verslavend want het werkt kort en tis nog lekker ook![]()
voor zo hele af en toe te doen (lees 1 keer per jaar) kan het wss niet veel kwaad, maar kdenk toch dat je vlug permanente hesensschade krijgt
idd,het is zwaar verslavend,heb daar nu elke dag goesting in + het is goedkoop.
qlo zei:what about ether?
qlo zei:what about ether?
jawelDeranged zei:Mij niet gezieb, doe mij maar officieel erkende chemische troep.

flash kieke zei:schranziewanzie zei:Obsessed zei:Er zitten een paar irritante ****** op dit forum.
![]()
![]()
![]()
![]()
komaan he
![]()
![]()
![]()
![]()
slunse zei:flash kieke zei:schranziewanzie zei:Obsessed zei:Er zitten een paar irritante ****** op dit forum.
![]()
![]()
![]()
![]()
komaan he
![]()
![]()
![]()
![]()
ik begin jou af te zeiken omdat je de enigste bent die trots verklaart dat hij graag solventen inademt, omdat je ermee koketteert hoe ongezond het wel niet is maar toch zo lekker, en omdat je hiermee het prototypische clichébeeld van een domme junk neerzet wat niemand van ons ten goede komt. als ze op een site zeggen dat je van stront snuiven een kick krijgt, ga je het dan ook doen?
en als je dan spelfouten maakt die getuigen van rasechte idiotie, dan kan ik het idd niet laten om je daarop te wijzen. ik hoef helemaal niet aan BalOn te denken om geirriteerd te raken door je pubergedrag
en zeer raarMr.jiho zei:klinkt wel redelijk vuil![]()
spaciemen zei:ik heb een vraag.
kan je vn dit gas een bad trip krijgen.
en hoe lang duurt een trip met dit gas.
zo ja hoe groot is het effecht.
enz enz...
dopetester zei:spaciemen zei:ik heb een vraag.
enz enz...
Euhm,trippen kun je het niet echt noemen,dus "bad" gaan is daardoor ook praktisch onmogelijk.(denk ik).Je moet al een paar minuten aan die bus gezeten hebben vooraleer je er iets van voelt en als je dan stopt is het na 10 min zeker weg.Hoofdpijn kan je er wel van krijgen,was bij mij zo na halve bus.
![]()
Meer dan wat draaiingen en dergelijke krijg je hiervan niet,dus zeker NIET de moeite om dit te proberen als je het mij vraagt.![]()
Greetz...
echt slecht gaan zal je niet doen, want tduurt maar 5 minuten.. maar tzou wel lichamelijk even mottig kunnne zijn.. ik had de eerste keer echt veel te veel binnen en kzag volledig zwart.. kdacht ja nu ist gedaan me mijspaciemen zei:ik heb een vraag.
enz enz...