het "love" gevoel

matthijs

Badass junkie
Ik vind dat persoonlijk een vervelend aspect van de XTC. De partydrang, de strakheid en de vaagheid kan ik wel om lachen. Maar dat love gevoel...Ik ga als ik goed high ben wel eens geld weggeven, mezelf totaal wegcijferen, met wildvreemden belachelijke gesprekken voeren. Ik weet op dat moment ook wel dat het dom is maar heb op de een of andere manier een drang om het toch te doen. Ik moet het doen. Ben niet van plan elke week te gaan slikken zodat het love gevoel weggaat, is er een andere manier om dat minder te hebben? Heb ontdekt dat het, als je goed dronken bent wat minder is maar dat geeft zo'n vieze high.

Mindless1985

Badass junkie
Ik niet, ik heb er nauwelijks "last" van.. ik krijg gewoon een heel lekker gevoel door me heen, muziek klinkt echt ge-wel-dig, en voel me wel wat meer aangetrokken tot andere mensen maar niet heel erg. Gebruik het ook niet vaak, maximaal 1x per maand meestal per 2 maanden. Misschien gewoon een lagere dosis nemene of duidelijk met jezelf afspreken jezelf in de hand te houden Matthijs?

spacekonijn

Badass junkie
matthijs zei:
Ik vind dat persoonlijk een vervelend aspect van de XTC. De partydrang, de strakheid en de vaagheid kan ik wel om lachen. Maar dat love gevoel...Ik ga als ik goed high ben wel eens geld weggeven, mezelf totaal wegcijferen, met wildvreemden belachelijke gesprekken voeren. Ik weet op dat moment ook wel dat het dom is maar heb op de een of andere manier een drang om het toch te doen. Ik moet het doen. Ben niet van plan elke week te gaan slikken zodat het love gevoel weggaat, is er een andere manier om dat minder te hebben? Heb ontdekt dat het, als je goed dronken bent wat minder is maar dat geeft zo'n vieze high.

hehe je hebt zojuist ontdekt dat mdma helemaal niet zo leuk is :P

Mindless1985

Badass junkie
Ik vind het ook niet zo geweldig maar niet om de redenen die hij geeft :P Bij mij is het echt puur om van de kaart te zijn en echt intens te genieten van de muziek, verder vind ik het niet veel aan.

flashkop

Bewuste gebruiker
Maar dat love gevoel voel je dan toch dzy, je hebt het juist aangekaart, en jij zou het zeker moeten voelen als je het zoweinig neemt :)
In combinatie met lsd is de body high trouwens abnormaal hoog, zelfs naar het irritante toe omdat je in je borstkast een gevoel heeft dat precies gaat exploderen echt gek

Mindless1985

Badass junkie
Maar ik hoor van iedereen dat ze superveel zin hebben om te knuffelen, verliefd zijn op alle mensen, mensen op wie ze boos waren vergeven.. daar heb ik geen last van. Als ik normaal een schijthekel heb aan iemand heb ik dat onder invloed van MDMA ook, maakt niet uit op wat voor dosis.

Qocaïne

Badass junkie
Ik gebruik inderdaad juist XTC voor het love gevoel!

Ik voer zinloze gesprekken...
Ik begin tegen iedereen aan te lullen...
Ik voel me heerlijk...

helemaal niets mis mee, naar mijn mening.
vooral wanneer de andere ook hebben gebruikt.. dan mag alles toch!

Ik begrijp wel wat je zegt over té lief zijn.
Ik wil ook té snel, té lief zijn... geld/drugs/drankjes weggeven, maar wanneer het van twee kanten komt is dat helemaal niet erg :)

saamhorigheid :hearteyes:

RaDa

Newbie
Ik loop constant iedereen te trakteren en saffen uit te delen :P

Maar ze trakteren ook terug, dus das niet erg :)

Qocaïne

Badass junkie
RaDa zei:
Ik loop constant iedereen te trakteren en saffen uit te delen :angry:

Wanneer alleen JIJ dat doet... dan is het inderdaad minder.
Maar wanneer iedereen in die status is van weggeven en samen delen, dan is het toch hartstikke mooi?

Geven en Nemen... Delen... Peace :grin:

matthijs

Badass junkie
Dzy zei:
Ik niet, ik heb er nauwelijks "last" van.. ik krijg gewoon een heel lekker gevoel door me heen, muziek klinkt echt ge-wel-dig, en voel me wel wat meer aangetrokken tot andere mensen maar niet heel erg. Gebruik het ook niet vaak, maximaal 1x per maand meestal per 2 maanden. Misschien gewoon een lagere dosis nemene of duidelijk met jezelf afspreken jezelf in de hand te houden Matthijs?

Ja ik zou het graag willen, maar ik móét dan echt sigaretten weggeven als men vraagt...dat soort dingen. Kan er niet tegen vechten :P

dallandra

Wijs gebruiker
Dzy zei:
Maar ik hoor van iedereen dat ze superveel zin hebben om te knuffelen, verliefd zijn op alle mensen, mensen op wie ze boos waren vergeven.. daar heb ik geen last van. Als ik normaal een schijthekel heb aan iemand heb ik dat onder invloed van MDMA ook, maakt niet uit op wat voor dosis.

als je een keer per mand xtc neemt,heb je dat gevoel ook niet..ik spreek uit ervaring
je moet er denk ik dan meer tijd tussen laten

Mindless1985

Badass junkie
Meestal 1x per 2 maand, maar ik heb het ook nog nooit gehad. Ook niet bij m'n eerste paar keer (heb het sowieso nog geen eens 10x gedaan)

disaster

Bewuste gebruiker
dallandra zei:
Dzy zei:

als je een keer per mand xtc neemt,heb je dat gevoel ook niet..ik spreek uit ervaring
je moet er denk ik dan meer tijd tussen laten

Ik denk dat dit verschilt van persoon tot persoon.
Ik heb ook wekelijks XTC gebruikt zonder dat het love gevoel minder werd. Maar toen ik 2 maanden was gestopt was het heel anders. Het love gevoel kwam niet meer terug. Maar ik ging meer strak staan, ook heel relax.

needlefreak

Bewuste gebruiker
Qocaïne zei:
Maar wanneer iedereen in die status is van weggeven en samen delen, dan is het toch hartstikke mooi?

In mijn dichte vriendenkring is het altijd zo. Iedereen helpt elkaar.
Niet alleen onder invloed van xtc. Das een gewoonte. Als er iemand zonder geld/dope zit, dan mag die van mij meegebruiken. Als die persoon dan zelf iets heeft, komt hij het met mij delen. Das meestal onverwacht en das leuk. Zolang het van 2 kanten komt, blijft het duren.

disaster

Bewuste gebruiker
needlefreak zei:
Qocaïne zei:

In mijn dichte vriendenkring is het altijd zo. Iedereen helpt elkaar.
Niet alleen onder invloed van xtc. Das een gewoonte. Als er iemand zonder geld/dope zit, dan mag die van mij meegebruiken. Als die persoon dan zelf iets heeft, komt hij het met mij delen. Das meestal onverwacht en das leuk. Zolang het van 2 kanten komt, blijft het duren.

Helemaal mee eens! :grin:

Jeller

Badass junkie
ik heb het echte love gevoel ook nog nooit gehad hoor.. gewoon softie zijn dat wel

daarom vind ik het ook niet zo leuk meer, ik wil geen softie zijn :grin:

teebo

Bewuste gebruiker
ik neem ook nooit meer mdma op een feestje
gewoon drie uur in een zetel liggen naar muziek luisteren...
aldoende in een staat van verlichting geraken spreekt me toch meer aan dan met iedereen zitten lullen en roepen hoe goed ik me wel niet voel

nutsss

Wijs gebruiker
Bij mensen die van nature wat introvert en/of verlegen en/of onzeker zijn geeft XTC de grootste verandering. Dan gaan ze ineens wel dansen en wel praten en wel lachen en gek doen.

Ik kan me indenken als je die remmingen sowieso niet hebt dat je ook veel minder van dat soort voordelen ervaart.

matthijs

Badass junkie
nutsss zei:
Bij mensen die van nature wat introvert en/of verlegen en/of onzeker zijn geeft XTC de grootste verandering. Dan gaan ze ineens wel dansen en wel praten en wel lachen en gek doen.

Ik kan me indenken als je die remmingen sowieso niet hebt dat je ook veel minder van dat soort voordelen ervaart.

Hmm. Het danse en gek doen vind ik leuk. maar je wordt er, zoals jeller al zei, zo'n softie van. Iedereen moet het naar zijn/haar zin hebben enz...dat soort ongein.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Heb het ook eens gehad. En vind het zeker om aan te raden.
Kben sindsdien altijd rond aan het vragen geweest, maar nooit iets gevonden... :(

Jeller

Badass junkie
matthijs zei:
nutsss zei:

Hmm. Het danse en gek doen vind ik leuk. maar je wordt er, zoals jeller al zei, zo'n softie van. Iedereen moet het naar zijn/haar zin hebben enz...dat soort ongein.
uhu dansen op xtc is wel leuk, maar na 3 uur wordt je er zo loom van :(
daarom vind ik lsd leuker voor feestjes, dansen op lsd is echt veel leuekr dan op xtc imo.
en van acid wordt je geen softie, maar psycho :smoke:

El Retro

Wijs gebruiker
Ik knuffel altijd met een meisje waar ik op dat moment mee aan het praten ben, god seg ik kan lullen dan :rolleyes:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
vroeger had ik dat love-effect nog wel heeeeeeeeeeeeel sterk
nu heb ik het nogsteeds wel degelijk maar in mindere maten, maar dat vind ik alleen maar beter want in t begin bleef ik maar knuffele etc, té irritant ik zit liever gewoon lkr te space en van t' trillende beeld te genieten en te luisteren naar muziek dan dat ik om iedereen heen hang :rolleyes:

Alhoewel had ik de laatste keer dat we een vriendin tegen kwamen die fout aan t gaan was op een cokeplofje, (kotsen en misselijk zijn) ook viel ze steeds weg en zag ze lijkbleek. Toen ik haar zag ligge op de stoep met een paar knikkers op besprong ik haar natuurlijk meteen :P Voor hulp dan hé :wink: .

Bovenaan