Het grote HPPD TOPIC (oogruis,bewegend beeld etc)

Truffelboy

Experimenterende gebruiker
Meestal had ik last van floaters als ik lange dagen maakte achter de computer. Maar dat was zeg maar vroeger, en hoe meer ik nu met truffels aan het experimenteren ben, hoe mee ik van die floaters ga zien. Je wordt er echt zo schijtziek van, en als je dan wat heb gedronken dan komt die snow ook nog eens even gezellig meedoen. Nu ik dit zo heb gelezen, denk ik toch dat die truffels (mdma zou ook nog wel kunnen) mijn HDDP "niveau" hebben beïnvloed.

In ieder geval, leerzame topic maar weer :grin:

whyme

Belezen gebruiker
PsykoR zei:
whyme zei:
Ik ben benieuwd, PsyKor, hoe gaat ie? :stoned:

Heb er nog steeds last van, wel minder als eerst en overdag valt het allemaal wel mee.
Maar in het donker is het nog steeds erg vervelend.
Gaat al de goede kant op dus.. Als je gewoon rustig aan doet komt het wel oké^^ Teveel slaap schijnt btw ook niet goed te zijn, merkte ik afgelopen week ook toen ik nauwelijks een fatsoenlijke nacht rust had, bijna geen last van ofzo :confused:

W.F.L.

Badass junkie
Dat slaat ook nergens op, HPPD verergert bij bijna iedereen met slaaptekort. Zowiezo krijgen mensen vaak van slaaptekort al iets wat op HPPD lijkt. Mij is het trouwens een raadsel hoe je teveel kan slapen maar goed :grin:

Tomaat

Bewuste gebruiker
Ik heb mijn hele leven al die 'floaters' en ook lichte ruis, en ik heb wel het gevoel dat het slechter is de dag na een zwaar nachtje, maar daarna betert dat terug... Ik heb dat al van kinds af aan, en mijn ogen zijn sowiso bagger, dus je leert er wel mee leven, het is ook niet echt super storend...

Is de sneeuw geen PRANA, wat bedoeld wordt? ik zie de hele dag prana fonken en kleurbollen.
Als je in het donker kijkt wat zie je dan?:wink:

EzraGonzo

Experimenterende gebruiker
Ik vind het fijn dit te lezen, ik heb nooit geweten wat het was. Al zo lang ik het vermogen heb te zien, heb ik floaters. Ik heb het vaak proberen verwoorden maar het was zo vaag dat niemand het ooit echt begreep, omdat ik het ook nooit echt kon verklaren. Ook de ruis en de "migraine"-flitsen heb ik occasioneel maar niet in diezelfde frequentie als de floaters. Sinds mijn vijftien experimenteer ik met "soft-drugs" en krijg ik allerhande medicatie en sinds kort probeer ik ook wat andere zaken maar dit lijkt het niet erger te maken. Niet dat ik het ooit als ergerlijk zag, eerder als een vorm van vermaak. Maar goed, waarschijnlijk zijn er mensen die het in die mate hebben dat het hun leven verziekt dus ik wil deze kwaal zeker niet afdoen voor een futiliteit. Mij heeft het gewoon nooit gestoord.

Bovenaan