1) Welke drugs heb je gebruikt voordat je HPPD begon?
hasj, wiet, speed, coke, mdma, heroine, paddos, lsd, 2cb, opium, crack, ketamine, mescaline, truffels, poppers, GHB, salvia
2) Hoelang loopje al met je klachten rond?
1,5 jaar
3) Wat heb je er al aangedaan om je klachten te verminderen?
niks, wil eventueel melatonine gaan gebruiken
4) Gebruik je nog steeds drugs/worden je klachten erger?
Ik gebruik nog steeds drugs, vooral speed, en daar worden mijn klachten erger van echter wanneer ik weer een week niks gebruik verdwijnen de klachten weervoor 60%.
5) Hebje enig idee wat de HPPD getriggerd kan hebben?
2cb en een psychose
Ik ben dus 1,5 jaar geleden bolletjes en draadjes gaan zien. Ze zitten vooral in me linkerbeeld en het lijkt net of me linkerhand eraan vast zit. Echt SUPER wazig. soms zijn ze zwart (als ik blow of speed ofzo gebruik) en als ik clean ben zijn ze doorzichtig of wit en meestal niet zwart.
Me beeld flitst wel eens uit of aan en me beeld beweegt ook, zeg maar me plaatje in me hoofd. En soms beweegt mijn omgeving ook weleens (me bureau bijvoorbeeld). Alsof ik trip zonder tripmiddel op te hebben soms wel leuk maar soms ook heel vermoeiend en irritant.
Verder gebruik ik haldol peridol in depot vorm (spuit) als anti psychotica voor mijn psycose voor een jaar nu. Maar t leek er alleen maar erger van te worden ik hoop dat als ik over een jaar stop met de haldol ook minder halucineer.
Stoffel