Ja, inmiddels besloten dat ik niet bij dezelfde kroeg ga lunchen om te kijken of ze weer werkt🙈Even wat post-nut clarity anders? Dan boeit het allemaal niet meer zo.
^Boioioioink^!
Je staat nog steeds te steigeren zo te lezenGeniet
Volgens mij is deze volgorde van woorden nog nooit voorgekomen
Random phonebone met stranger klsarkomen en weg dont look back but make it eet snd nasty of heb ik weer te veel speed in de freezer? Als er mededaders hier schuilen meld ff samen een nasty random cluster fuck zou wel Space zijn
Volgens mij is deze volgorde van woorden nog nooit voorgekomen
Nee, die konden spellen en zinnen vormen, dit was gewoon een random rij letters volgens mijhetdoetmijsterkdenkenaandestreamofconciousnessschrijfselsvandiverseschrijversindetwintigsteeeuw
Haha en nu al het natte de wasmachine in zodat je weer in een vers bedje kan slapenIk moet dit even èrgens kwijt:
Tegelijk klaarkomen met je vrouw?
Fantastisch!
Tegelijk squirten met je vrouw?
Echt ffing next level!!!
Giga veel vocht maar totally worth it.
Wat een nacht!
Dijen kletsen zeker?Wie wil er kletsen ?😇
hahahah na kletsen komt dijen ketsenDijen kletsen zeker?
Heel evenWie wil er kletsen ?😇
SmashWie wil er kletsen ?😇
Wie wil er kletsen ?😇
volgens mij lees jij het verkeerdIk las tot drie keer toe ketsen.
Jij gaat wel los joh ... vergeet je stokkie niet extra in te smeren met niveau.
het enige nadeel is. die 48 uur zijn zomaar voorbijDamn, dat was 48 uur genieten......
het enige nadeel is. die 48 uur zijn zomaar voorbij
Ja jammer dat ze weer weg is helaashet enige nadeel is. die 48 uur zijn zomaar voorbij
Deze keer zonder drugs, puur passieHoe lang zijn je binges meestal? Duurt het dan ook niet enorm lang voordat je je weer 100% voelt?
Geil niet eens. Maar waarschijnlijk omdat ik moe ben van het eten zonet.
Maar als ik verliefde stelletjes buiten zie knuffelen/zoenen heb ik wel zoiets van, dat wil ik ook weer. Lente hè.
Als zij teveel gegeten heeft aai ik over haar buikje. Als ik teveel gegeten heb aait zij over mijn buikje.Wat ben je toch een romanticus![]()
*Triggered*In je hoek, slaaf.![]()
*Triggered*
Nee maar even, onze maat @FrieseJunk krijgt het er flink van langs. 😉
Als die haar dijen om je heen krijgt ben je done.Ik zag daarnet een foto van Serena Williams passeren. Die mag nog steeds alles doen met me wat ze maar wil.![]()
Als die haar dijen om je heen krijgt ben je done.