Het fleshlight topic

Aalpoepert

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
luchtigtoetje zei:
Muse24 zei:
Mijn vriend heeft er 1, goed over te spreken. Hij gebruikt hm zelf en ik soms ook bij hem. We hebben er de grootste lol mee.
Kwakje en bepaalde olie-en (gebruik glijmiddel op waterbasis) tasten het siliconen spul aan de binnenkant aan. Zorg er dus goed voor, dan gaat ie het langste mee.

shit he.. hierdoor ben ik echt dood gegaan hjahahahahaha

jullie gebruiken hem samen?????!??!?!?!
Haha, de eerste keer dat ik dat las dacht ik ook dat Muse een jongen was :tearsofjoy:
Dat is hij toch ook? Wat wil "ze" anders in die fleshlight stoppen?

Aalpoepert

Badass junkie
luchtigtoetje zei:
dat verklaard een hoop idd. het maakt het voor mij nog 10x vager btw. gebruik dan gewoon je kut weet je..
Vrouwen hebben daar niet altijd zin in.

Waarom denk je anders dat mensen zoveel lust richting de walvissen projecteren?

luchtigtoetje

Badass junkie
Aalpoepert zei:
luchtigtoetje zei:
dat verklaard een hoop idd. het maakt het voor mij nog 10x vager btw. gebruik dan gewoon je kut weet je..

dat is waar.. maar daar is dat luchtgat bovenop niet voor gemaakt bij walvissen!!!

luchtigtoetje

Badass junkie
luchtigtoetje zei:
Aalpoepert zei:
luchtigtoetje zei:

dat is waar.. maar daar is dat luchtgat bovenop niet voor gemaakt bij walvissen!!!
Tja.

walvissen worden verdorie gebruikt als lustobject.. terwijl ze nota bene op de rand van uitsterven zijn!!!

Aalpoepert

Badass junkie
Ja, je hoeft mij niet te vertellen dat het zware tijden zijn, dat weet ik ook wel.
Zeehonden worden doodgeknuppeld, walvissen verkracht. En die dolfijnen blijven maar grijnzen. Ik hoef jou niet uit te leggen dat het ademgat van een dolfijn strakker is, toch?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
De dolfijnen grijnzen niet hoor.

luchtigtoetje

Badass junkie
Aalpoepert zei:
Ja, je hoeft mij niet te vertellen dat het zware tijden zijn, dat weet ik ook wel.
Zeehonden worden doodgeknuppeld, walvissen verkracht. En die dolfijnen blijven maar grijnzen. Ik hoef jou niet uit te leggen dat het ademgat van een dolfijn strakker is, toch?

VEEL strakker!! Kutdolfijnen..

cropp

Badass junkie
Aalpoepert zei:
Probeer het anders eens met een cavia

Aalpoepert

Badass junkie
cropp zei:
Aalpoepert zei:
Probeer het anders eens met een cavia
Hoeft niet he, ik heb een Fleshlight©

cropp

Badass junkie
Zitten er niet van die nopjes aan zodat je hem in de douche aan de tegels kan plakken met een beetje spuug?

luchtigtoetje

Badass junkie
Ja dat vind ik natuurlijk ook, maar het is wel een oplossing voor mensen die straatvrees hebben, of sociale kwaliteiten missen.

cropp

Badass junkie
Een rubber kutje?

De oplossing voor die mensen is om je ballen bij elkaar te schapen en gewoon de deur uit te gaan en niet je pik in een blok speelgoed stoppen.

Aalpoepert

Badass junkie
cropp zei:
Een rubber kutje?

De oplossing voor die mensen is om je ballen bij elkaar te schapen en gewoon de deur uit te gaan en niet je pik in een blok speelgoed stoppen.
Ga eens met de tijd mee man, vrouwen hebben toch ook een arsenaal aan dildo's en vibo's?

Het is ook niet persé voor als je geen vrouw kan krijgen, maar meer als aanvulling op de hobby van elke man.

cropp

Badass junkie
Ik veroordeel je niet, ik vind het wel lollig, ik vind het niks, kan toch?

Veel plezier!

Aalpoepert

Badass junkie
cropp zei:

Veel plezier!
Kan inderdaad, maar als je wil kunnen we ook ruzieën over dit en een nieuwe DF rel starten dat een van ons uiteindelijk gebanned wordt en dan af en toe terug komt onder een andere naam en dan topics aanmaakt en de ander dan benoemd met "simplistische kankermongool".

Zou ons mooi staan :)

luchtigtoetje

Badass junkie
Aalpoepert zei:
cropp zei:

Veel plezier!
Kan inderdaad, maar als je wil kunnen we ook ruzieën over dit en een nieuwe DF rel starten dat een van ons uiteindelijk gebanned wordt en dan af en toe terug komt onder een andere naam en dan topics aanmaakt en de ander dan benoemd met "simplistische kankermongool".

Zou ons mooi staan :)

hahahahahahahahahahha geweldig :grin:

Frog83

Bewuste gebruiker
:grin: Ja heb er hier ook een.
Gebruik hem niet zo heel veel, vind het best een gedoe om hem schoon te maken.
Ook al beweren ze dat het zo makkelijk is, blaf hem maar is goed vol en dan zie de kwak er maar is goed uit te krijgen.

Met wwarm water spoelen haalt het gros van de klontenpap wel weg, maar ik moet hem tog binnestebuiten keren en naspoelen van kwak resten.
Sperma en water is plak kwak...

Na het spoelen kan je hem ook niet zo weer wegleggen, eerst afdrogen, dat ding plakt dan aan alle kanten als die nat is :P dus deppen en dan met de fhön erop zodat het helemaal goed droog is.
Anders krijg je muffe luchtjes :grin:

Voor af en toe is het erg lekker, ik klem hem tussen 2 matrassen en dan "neuk" ik de Fleshlight.

Dreuge

Badass junkie
Frog83 zei:
:grin: Ja heb er hier ook een.
Gebruik hem niet zo heel veel, vind het best een gedoe om hem schoon te maken.
Ook al beweren ze dat het zo makkelijk is, blaf hem maar is goed vol en dan zie de kwak er maar is goed uit te krijgen.

Met wwarm water spoelen haalt het gros van de klontenpap wel weg, maar ik moet hem tog binnestebuiten keren en naspoelen van kwak resten.
Sperma en water is plak kwak...

Na het spoelen kan je hem ook niet zo weer wegleggen, eerst afdrogen, dat ding plakt dan aan alle kanten als die nat is :P dus deppen en dan met de fhön erop zodat het helemaal goed droog is.
Anders krijg je muffe luchtjes :grin:

Voor af en toe is het erg lekker, ik klem hem tussen 2 matrassen en dan "neuk" ik de Fleshlight.

:tearsofjoy:

Bovenaan