Het fleshlight topic

Aalpoepert

Badass junkie
Ik heb gezien dat er nog geen topic over was, ik heb er een besteld en hij komt morgen binnen! Ik kan niet wachten!
Wie heeft er ook een en wat vind je ervan?

DeepPurple

Belezen gebruiker
Ik heb de voorganger van jouw versie, de Flashlight 1.1:

Op een of andere manier bevredigt mij deze toch minder dan verwacht. Allereerst is hij nogal lastig te penetreren. Hij nodigt soms wel uit met een mooi warm licht maar al snel wordt dat zo heet dat ik mijn penis er zelfs wel eens aan verbrand heb. Daarnaast wordt het licht minder fel als ik eenmaal ben klaargekomen op de Flashlight, het schijnt er dan minder goed doorheen. Bovendien heb je batterijen nodig; ik hoorde dat de Fleshlight geheel uitzichzelf al vorm- en gevoel geeft en geen stroom nodig heeft, hooguit wat adrenaline bij de gebruiker. De Flashlight daarentegen lijkt zonder batterijen eerder gewoon op een zaklamp zonder licht!

pascal828

Badass junkie
Aalpoepert zei:
Ik heb gezien dat er nog geen topic over was, ik heb er een besteld en hij komt morgen binnen! Ik kan niet wachten!
Wie heeft er ook een en wat vind je ervan?
Ik had erover gehoord, zelf geen behoefte aan.

Vrouwen hebben hun tarzan en mannen hun fleshlight.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mijn vriend heeft er een maar volgens mij vond hij er niet zoveel aan want hij ligt stof te vangen :grin: Ik zie er het nut wel van in, maar het voelt zo brrrr aan. :grin: Net als dat slijm in een potje wat je in de speelgoedwinkel kan halen alleen dan wat steviger. Ik had het idee als je je vinger erin drukte dat er dan net zoals in die potjes een scheet uit kwam. :grin:

Deze dingen, alleen was de consistentie van de fleshlight niet precies hetzelfde als dit maar ik kreeg er dezelfde kriebels van, brr :grin:

Aalpoepert

Badass junkie
Adrenochroom zei:
Zit dat ding dan niet op een gegeven moment vol kwak? Of is het makkelijk schoonmaken?
Het schijnt dus dat het heel gemakkelijk schoon is te maken, ik heb er gelijk een doosje poeder bij besteld dat hem weer in zijn originele staat brengt.

Ik zat namelijk ook eens aan zoiets te denken:
maar het lijkt me dat dat wel moeilijk schoon te maken is.

kaasbaas

Badass junkie
Ik denk dat ik niet eens serieus met zo'n fleshlight aan de gang kan...alleen al het idee dat je zo'n ding op en neer beweegt doet me grinniken :grin:. Al moet ik wel zeggen dat ik natuurlijk lichtelijk benieuwd ben hoe 't voelt :rolleyes:.

Dreuge

Badass junkie
ook ik ben erg te spreken over mijn fleshlight! af en toe gebruik ik het excuus dat ik moe ben om geen sex te hebben met mijn vriendin, maar dat komt dan omdat ik een half uur daarvoor nog met mijn favoriete speeltje aan de gang ben geweest :grin:

Aalpoepert zei:
Adrenochroom zei:
Zit dat ding dan niet op een gegeven moment vol kwak? Of is het makkelijk schoonmaken?
Het schijnt dus dat het heel gemakkelijk schoon is te maken, ik heb er gelijk een doosje poeder bij besteld dat hem weer in zijn originele staat brengt.

Ik lig strijk

T-men

Bewuste gebruiker
Ik zie hier een gat in de (energie-zuinige) markt;

Men neme een (ongebruikte) VleesLicht en een DEZE en smelten die tesamen tot hét perfecte instrument voor de single-kamperende man met potentie... :grin:

*gaat patent aanvragen en het Beste Idee van 2011 winnen*

Muse24

Experimenterende gebruiker
Mijn vriend heeft er 1, goed over te spreken. Hij gebruikt hm zelf en ik soms ook bij hem. We hebben er de grootste lol mee.
Kwakje en bepaalde olie-en (gebruik glijmiddel op waterbasis) tasten het siliconen spul aan de binnenkant aan. Zorg er dus goed voor, dan gaat ie het langste mee.

Dreuge

Badass junkie
Muse24 zei:
Mijn vriend heeft er 1, goed over te spreken. Hij gebruikt hm zelf en ik soms ook bij hem. We hebben er de grootste lol mee.
Kwakje en bepaalde olie-en (gebruik glijmiddel op waterbasis) tasten het siliconen spul aan de binnenkant aan. Zorg er dus goed voor, dan gaat ie het langste mee.

:tearsofjoy:

OnderDeEik

Wijs gebruiker
DeepPurple zei:
Ik heb de voorganger van jouw versie, de Flashlight 1.1:

Op een of andere manier bevredigt mij deze toch minder dan verwacht. Allereerst is hij nogal lastig te penetreren. Hij nodigt soms wel uit met een mooi warm licht maar al snel wordt dat zo heet dat ik mijn penis er zelfs wel eens aan verbrand heb. Daarnaast wordt het licht minder fel als ik eenmaal ben klaargekomen op de Flashlight, het schijnt er dan minder goed doorheen. Bovendien heb je batterijen nodig; ik hoorde dat de Fleshlight geheel uitzichzelf al vorm- en gevoel geeft en geen stroom nodig heeft, hooguit wat adrenaline bij de gebruiker. De Flashlight daarentegen lijkt zonder batterijen eerder gewoon op een zaklamp zonder licht!

Held :tearsofjoy:

Intoxication

Bewuste gebruiker
Aalpoepert zei:
Adrenochroom zei:

hahaha zelfs anale opties erbij

Flameon

Badass junkie
Hmmm zo'n pap is maf maar kan ik nog in komen.
Maar om nu de achterkant van een gloeilamp te bespuiten :rock:

Aalpoepert

Badass junkie
cropp zei:
Zit er verwarming in zo`n ding?
Je kan hem vantevoren in warm water leggen, of een fleshwarmer kopen, waarin je hem kan opwarmen. Er zit van zichzelf geen verwarming in.

Hoezo, wil je er een kopen dan?

spacelord

Wijs gebruiker
Hahah ik snapte dit topic eerst niet tot ik even verder keek dan die zaklamp :tearsofjoy:

Voorwerpen neuken? Ik zou nog eerder een merrie nemen :tearsofjoy: Maar in eerste instantie de vriendin of gewoon de hand aan mezelf slaan in geval van nood :wink: Kan me moeilijk inbeelden dat je sexueel genot kan hebben door je edelste deel in n zaklamp te steken :P (niet slecht bedoeld ofzo maar ik vat m gewoon niet :grin: )

Heb als geile puber tijdens een hormoonstoot wel eens mijn lid in zo een flubber worst gestoken die je vaak op de kermis vind. Zo een half glibberig cilindervormig ding dat zo uit je hand floept als je het vastpakt, sindsdien weet ik dat voorwerpen niet aan mij besteed zijn :smoke:

Aalpoepert

Badass junkie
Tot je voelt hoe echt een fleshlight aanvoelt. Het is echt heel anders dan zo'n gladjanus, die zijn tamelijk onbevredigend, geven ook geen wrijving enzo (heb ik me laten vertellen :wink:)
Het is gewoon een synthetisch kutje. Een echte is natuurlijk lekkerder maar het komt echt heel ver in de buurt.

spacelord

Wijs gebruiker
Bij een kut hoort een stel tetten, zonder die houvast gaat het bij mij nix worden :grin: (en ja ik kan een neukpop kopen maar ik zie mijn vriendin vaak genoeg :rock: )

W.F.L.

Badass junkie
Aalpoepert zei:

Ben ik de enige die hieraan twijfelt trouwens?

W.F.L.

Badass junkie
Dus, je neukt 10x met dat ding en dan strooi je er poeder op en dan is alles weer zoals nieuw? Magical mystery powder zeker? :P

Aalpoepert

Badass junkie
W.F.L. zei:
Dus, je neukt 10x met dat ding en dan strooi je er poeder op en dan is alles weer zoals nieuw? Magical mystery powder zeker? :P
Als je hem hebt gebruikt en dan schoongemaakt wordt 'ie plakkerig. Als je die poeder erop doet dan wordt hij weer zo zacht als een pasgeschoren poesje :)
Anders heb je een plakkut. Het is dus meer nood dan luxe.

luchtigtoetje

Badass junkie
Muse24 zei:

shit he.. hierdoor ben ik echt dood gegaan hjahahahahaha

jullie gebruiken hem samen?????!??!?!?!

Aalpoepert

Badass junkie
luchtigtoetje zei:
Muse24 zei:

Misschien bedoelt 'ie dat het zijn partner is. Dat kan hoor, dat is tegenwoordig vrij geaccepteerd.

jcutter zei:
Nee, dit is voor mij geen optie :P Ik sta voor veel dingen open, maar dit is gewoon fucked...
En ik keek nog wel zo tegen je op.. :cry:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
luchtigtoetje zei:
Muse24 zei:

Haha, de eerste keer dat ik dat las dacht ik ook dat Muse een jongen was :tearsofjoy:

Bovenaan