Aalpoepert
Badass junkie
Ik heb gezien dat er nog geen topic over was, ik heb er een besteld en hij komt morgen binnen! Ik kan niet wachten!
Wie heeft er ook een en wat vind je ervan?
Ik had erover gehoord, zelf geen behoefte aan.Aalpoepert zei:Ik heb gezien dat er nog geen topic over was, ik heb er een besteld en hij komt morgen binnen! Ik kan niet wachten!
Het schijnt dus dat het heel gemakkelijk schoon is te maken, ik heb er gelijk een doosje poeder bij besteld dat hem weer in zijn originele staat brengt.Adrenochroom zei:Zit dat ding dan niet op een gegeven moment vol kwak? Of is het makkelijk schoonmaken?
Heerlijk! Damn net echt!kaasbaas zei:Als moet ik wel zeggen dat ik natuurlijk lichtelijk benieuwd ben hoe 't voelt.
Aalpoepert zei:Het schijnt dus dat het heel gemakkelijk schoon is te maken, ik heb er gelijk een doosje poeder bij besteld dat hem weer in zijn originele staat brengt.Adrenochroom zei:Zit dat ding dan niet op een gegeven moment vol kwak? Of is het makkelijk schoonmaken?
Ik zat namelijk ook eens aan zoiets te denken:maar het lijkt me dat dat wel moeilijk schoon te maken is.![]()
Muse24 zei:Mijn vriend heeft er 1, goed over te spreken. Hij gebruikt hm zelf en ik soms ook bij hem. We hebben er de grootste lol mee.
Kwakje en bepaalde olie-en (gebruik glijmiddel op waterbasis) tasten het siliconen spul aan de binnenkant aan. Zorg er dus goed voor, dan gaat ie het langste mee.
DeepPurple zei:Ik heb de voorganger van jouw versie, de Flashlight 1.1:
![]()
Op een of andere manier bevredigt mij deze toch minder dan verwacht. Allereerst is hij nogal lastig te penetreren. Hij nodigt soms wel uit met een mooi warm licht maar al snel wordt dat zo heet dat ik mijn penis er zelfs wel eens aan verbrand heb. Daarnaast wordt het licht minder fel als ik eenmaal ben klaargekomen op de Flashlight, het schijnt er dan minder goed doorheen. Bovendien heb je batterijen nodig; ik hoorde dat de Fleshlight geheel uitzichzelf al vorm- en gevoel geeft en geen stroom nodig heeft, hooguit wat adrenaline bij de gebruiker. De Flashlight daarentegen lijkt zonder batterijen eerder gewoon op een zaklamp zonder licht!
hahaha zelfs anale opties erbijAalpoepert zei:Het schijnt dus dat het heel gemakkelijk schoon is te maken, ik heb er gelijk een doosje poeder bij besteld dat hem weer in zijn originele staat brengt.Adrenochroom zei:Zit dat ding dan niet op een gegeven moment vol kwak? Of is het makkelijk schoonmaken?
Ik zat namelijk ook eens aan zoiets te denken:maar het lijkt me dat dat wel moeilijk schoon te maken is.![]()
Flameon zei:Jezus kan het nog gekker!
Masterlijke spelfout!Chris Pontius zei:
Aalpoepert zei:Masterlijke spelfout!Chris Pontius zei:
Flameon zei:Hmmm zo'n pap is maf maar kan ik nog in komen.
Maar om nu de achterkant van een gloeilamp te bespuiten![]()
Je kan hem vantevoren in warm water leggen, of een fleshwarmer kopen, waarin je hem kan opwarmen. Er zit van zichzelf geen verwarming in.cropp zei:Zit er verwarming in zo`n ding?

Aalpoepert zei:Je kan hem vantevoren in warm water leggen, of een fleshwarmer kopen, waarin je hem kan opwarmen. Er zit van zichzelf geen verwarming in.cropp zei:Zit er verwarming in zo`n ding?
Hoezo, wil je er een kopen dan?
Aalpoepert zei:Het schijnt dus dat het heel gemakkelijk schoon is te maken, ik heb er gelijk een doosje poeder bij besteld dat hem weer in zijn originele staat brengt.
Hoe bedoel je?W.F.L. zei:Aalpoepert zei:Het schijnt dus dat het heel gemakkelijk schoon is te maken, ik heb er gelijk een doosje poeder bij besteld dat hem weer in zijn originele staat brengt.
Ben ik de enige die hieraan twijfelt trouwens?
Als je hem hebt gebruikt en dan schoongemaakt wordt 'ie plakkerig. Als je die poeder erop doet dan wordt hij weer zo zacht als een pasgeschoren poesjeW.F.L. zei:Dus, je neukt 10x met dat ding en dan strooi je er poeder op en dan is alles weer zoals nieuw? Magical mystery powder zeker? :P
Muse24 zei:Mijn vriend heeft er 1, goed over te spreken. Hij gebruikt hm zelf en ik soms ook bij hem. We hebben er de grootste lol mee.
Kwakje en bepaalde olie-en (gebruik glijmiddel op waterbasis) tasten het siliconen spul aan de binnenkant aan. Zorg er dus goed voor, dan gaat ie het langste mee.
luchtigtoetje zei:Muse24 zei:Mijn vriend heeft er 1, goed over te spreken. Hij gebruikt hm zelf en ik soms ook bij hem. We hebben er de grootste lol mee.
shit he.. hierdoor ben ik echt dood gegaan hjahahahahaha
jullie gebruiken hem samen?????!??!?!?!
En ik keek nog wel zo tegen je op..jcutter zei:Nee, dit is voor mij geen optie :P Ik sta voor veel dingen open, maar dit is gewoon fucked...
Haha, de eerste keer dat ik dat las dacht ik ook dat Muse een jongen wasluchtigtoetje zei:Muse24 zei:Mijn vriend heeft er 1, goed over te spreken. Hij gebruikt hm zelf en ik soms ook bij hem. We hebben er de grootste lol mee.
shit he.. hierdoor ben ik echt dood gegaan hjahahahahaha
jullie gebruiken hem samen?????!??!?!?!