Het effect van Xtc verlengen

Hallo DF!

Zaterdag is het zover ik ga met groepje vrienden uit in amsteram, en dan ga ik mijn 2de pilletje droppen. Mijn eerste keer was geweldig, maar toen had ik een halfe pil genomen (hele pil getest op 100mg, dus 50mg)
Nu is mijn vraag hoe kan ik effect van xtc verlengen over ongeveer 5 uur? ik heb 2 pillen getest van 78 mg MDMA. Dus hoe lang nadat het eertste pilletje moet ik nog een halve erbij nemen enz.
(Man, 70kg, geen tolerantie)

Alvast bedankt!

k00k

Bewuste gebruiker
Eerst beginnen met een hele, na 1,5 uur nog een halve gooien. Na nog eens 1,5 uur de laatste halfje gooien, dan verlengt het fitte gevoel enzo :)

Arizona

Bewuste gebruiker
2 pilletjes, moet genoeg zijn voor 5 uur. zorg dat je goed uitgerust bent, gezond hebt gegeten de dagen ervoor. dan heb jij een hele leuke avond. Enjoy!!
ik ga met groepje vrienden uit in amsteram
Waar ligt dat :wink: :tearsofjoy:

GOEMA

Newbie
T klinkt misschien heel gek maar ik neem altijd een glas of 5 whiskey/cola voordat ik eraan begin.

Doet t bij mij erg goed.

Maar k neem aan dat iedereen wel bij de XTC drinkt.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
GOEMA zei:
T klinkt misschien heel gek maar ik neem altijd een glas of 5 whiskey/cola voordat ik eraan begin.

Doet t bij mij erg goed.

Iedereen die uitdroging een fijn vooruitzicht vindt, ja.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Exceptional Insight zei:
GOEMA zei:

Doet t bij mij erg goed.

Iedereen die uitdroging een fijn vooruitzicht vindt, ja.
+ 1 ! :tearsofjoy:

GOEMA

Newbie
Dat snap ik,en weet ik ook.

Maar bij mij doet het het al 10 jaar erg goed.

Maar k zeg eerlijk dat ik het "the hard way" geleerd heb. :wink:

5 is ook echt de max....daarna water..

GOEMA

Newbie
Om de noxi gegaan oftwel "out"

Ik zeg je,dat gebeurd je EEN keer dan ben je genezen.(mannetje of 20 eromheen enz enz)

Tenminste mij dan....

EN ik persoonlijk vind k dat wel "the hard way"...prettig was het niet iig.

Uiteindelijk was het gewoon oerstom majah op dat moment denk je dat je onoverwinnelijk bent he. :xtc:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Dat is inderdaad "the hard way". Gelukkig dat jij er wat van geleerd hebt, er zijn er genoeg die daar niks van leren.

DeepPurple

Belezen gebruiker
Als je zo weinig gebruikt als jij, kan je het effect puur in stand houden met die twee pillen. Neem gewoon vier keer een halfje in.

Alcohol kan je verder wel combineren met x, al is het ongezond en niet verstandig, het kan het effect wel makkelijker oproepen. Zorg dat je tijdens je trip ook genoeg water drinkt overigens. Ik zelf ga op een gegeven moment altijd aan red bull en/of jointjes roken (de thc van de wiet versterkt de trip, je wordt geenszins stoned) maar dat zal bij jou niet nodig zijn.

edit: zie nu pas dat deze topic eigenlijk best oud is; zinloze post dus...

gerrit2

Newbie
Vooraf neem ik ook altijd een paar biertjes versterkt toch wel het start effect. Daarna ga ik over op water

snoeihard

Newbie
Sublimo zei:
gerrit2 zei:
Vooraf neem ik ook altijd een paar biertjes versterkt toch wel het start effect. Daarna ga ik over op water

Dat is niet de bedoeling.
Het is ook niet de bedoeling dat je XTC gaat gebruiken, das ook slecht.

Paar biertjes vooraf kan totaal geen kwaad. Maar probeer niet verder te gaan dan licht aangeschoten van tevoren.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
snoeihard zei:
Sublimo zei:
gerrit2 zei:

Dat is niet de bedoeling.
Het is ook niet de bedoeling dat je XTC gaat gebruiken, das ook slecht.

Paar biertjes vooraf kan totaal geen kwaad. Maar probeer niet verder te gaan dan licht aangeschoten van tevoren.

MDMA is niet slecht, mits je het fatsoenlijk gebruikt.

Combineren met alcohol hoort daar dus niet bij, want dat kan wel degelijk leiden tot hersenschade.

DeepPurple

Belezen gebruiker
Zinloze discussie: alcohol tov mdma/xtc.

Als je alleen een paar biertjes drinkt, is het relatief onschadelijk.
Gebruik je MDMA fatsoenlijk (aldus Sublimo, ikzelf dacht dat het sowieso schadelijk is), dan is het blijkbaar ook relatief onschadelijk.

Combineer je het, dan is het opeens veel slechter voor je. Is dat dan per se de schuld van die paar biertjes of van de MDMA?

trippelh

Bewuste gebruiker
DeepPurple zei:
Zinloze discussie: alcohol tov mdma/xtc.

Als je alleen een paar biertjes drinkt, is het relatief onschadelijk.
Gebruik je MDMA fatsoenlijk (aldus Sublimo, ikzelf dacht dat het sowieso schadelijk is), dan is het blijkbaar ook relatief onschadelijk.

Combineer je het, dan is het opeens veel slechter voor je. Is dat dan per se de schuld van die paar biertjes of van de MDMA?

Ik spreek uit eigen ervaring dus het geld niet voor iedereen.
Ik heb behoorlijk vaak xtc gebruikt en in het begin ook met alcohol....ik had 2 biertjes op en daarna x en dat is geen goede combi .
de combi x en wiet werkt weer super voor mij dus als ik aan de x ga geen alcohol :)

DeepPurple

Belezen gebruiker
Als we eigen ervaringen erbij gaan halen, dan kan ik zeggen dat alcohol+wiet+xtc ook goed samen kunnen gaan. Het enige nadeel is dat ik me er de volgende dag iets minder van kan herinneren, wat vast wel op schade wijst, maar verder weinig af doet aan het plezier dat ik er aan gehad heb.

Bovenaan