spacekonijn zei:de hele wereldeschiedenis-lang hebben we overleefd met het gebruik van alcohol
spacekonijn zei:de hele wereldeschiedenis-lang hebben we overleefd met het gebruik van alcohol
ja we drinken al zooo ontzettend lang alcohol , en we leven allemaal toch nog?Deranged zei:spacekonijn zei:de hele wereldeschiedenis-lang hebben we overleefd met het gebruik van alcohol![]()
Deranged zei:Nee, velen zijn er aan ten onder gegaan.
spacekonijn zei:SpacingBen zei:Vind t bier bij mij laatste tijd wel erg snel gaan haha :P Tis jammer dat het zo'n gevaarlijke harddrug is, anders zou ik het wat vaker gebruiken, kan ik er wat beter tegen voor bij het uitgaan![]()
alcohol is geen harddrugs.... alleen als je er slecht mee omgaat .
maar het is wettelijk gewoon geen harddrug dus accepteer dat maar , als je teveel blowed is blowen ook een harddrug.
en dat lees je hier ook nauwelijks , word een beetje moe van elk topic maar weer 'alcohol is een harddrug verhaal' en 'al die mensen die zuipen' blabla.
tuurlijk is alcohol heel slecht , maar de hele wereldeschiedenis-lang hebben we overleefd met het gebruik van alcohol, bijna in ieder huis word wel alcohol gedronken en dat zijn echt niet allemaal verslaafden.
en sowieso schreeuwen wij toch ook niet overal dat GHB een softdrug is..
maargoed nu komen we weer op het punt dat de termen 'soft en hard'- drugs gewoon helemaal nergens opslaan.
begrijp dat nou eens , het is alleen hoe je er mee omgaat .
Deranged zei:Ik niet dan?
Deranged zei:Heb nog altijd meer en langer ervaring met alcohol dan met speed.
Deranged zei:Het gaat hier eigenlijk helemaal niet om speed, het gaat over alcohol...
Deranged zei:In de discussie over alcohol doet het er niet toe wat ik persoonlijk doe. Maar ik gebruik inderdaad voornamelijk speed deze dagen, met blowen en alcohol ben ik gestopt. Zoals ik ondertussen al jaren doe doe ik zo om het half jaar ook nog wel eens XTC of paddo's en heel zelden misschien wat coke, maar nu ik een vernieuwde kijk daarop heb moet het wel heel gek lopen wil ik dat nog een keer gebruiken. Maar zeg nooit nooit. Ook heb ik nog altijd 4 lsd papertrips in mijn bezit, en zat er aan te denken van 't weekend daar maar eens mee aan de gang te gaan, een paastrip ofzo. Wordt ook mijn eerste keer dan.![]()
Nee man, Heineken. Koppijn bier bij uitstek.MetaalKonijn zei:The morning after is meestal wel een pak zwaarder met grolsch, ervaart men dat hier ook zo :P ?