Het Centrale Biertopic!

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Lekkerste is bellevue met kersen smaak. HMMMmmmm!
Ergens bv. kroeg neem ik altijd Palm op. (ben geen belg :openmouth: )
Toch vind ik alle belgische bieren veel lekkerder dan hollandsche "water"bier.
Waterbier , bedoel ik dat het smakeloos bier.
En nooit neem ik Heineken meer op. Van heineken krijg ik echt een kater van.
Mijn lijstje ziet ongeveer uit:
1 Belle-Vue
2 Westmalle Triple
3 Palm

Maar ben geen flinke zuiper, maar wel flinke blower! :stoned: :stoned:

Jeller

Badass junkie
belgie is ook een bierland hé..

maar eigenlijk lust ik bijna alle bieren.. behalve de zwaardere bieren ben ik niet voor om meer dan 1 of 2 te drinken

Haze

Bewuste gebruiker
Lekkerste bieren zijn toch wel Jupiler en Brahma(braziliaans). Palm is ook goed te drinken net als Bavaria. Heiniken vind ik wel echt vies. Guiness is ook erg lekker

Mac...

Badass junkie
Ja duidelijk, je hebt ook nog nooit met mij een pilsje gedronken, dan stel je je mening wel bij :tongueout:

Mac...

Badass junkie
Vast een idee om eens te doen. Als je wat opties hebt, hoor ik het graag van je...

Alcohol is idd vergif, maar wel lekker. :)

toepiekloot

Belezen gebruiker
Haze zei:
Palm is ook goed te drinken net als Bavaria.

hmhm, ik drink nog regelmatig palm en ik vind dat dit toch echt wel beter is dan bavaria hoor...
op awakenings festival op 02/07/05 in amsterdam was het bavaria, en ik moet zeggen dat ik het echt niet zo goed smaken vond...
nuja, des goûts et des couleurs, on ne dispute pas é :)

caatje

Badass junkie
festivalbier is altijd anders van smaak als "gewoön" bier vind ik, tis wateriger, minder sterk van smaak

minn

Badass junkie
hoewel ik blauwe wordka-redbull ook lekker vind :mrgreen:

maar dat drink k alleen als k weer optijd naar huis ga, als k echt een nacht door ga halen, drink ik alleen maar BIER! en voel ik me altijd net een viking..

minn

Badass junkie
hahah :grin:

laaste keer was t t ergst, toen had ik van te voren 2 joints op,
en ging op de tafel dansen (in pavlov, die naam ookal :P ) en k voelde me echt zo'n stampwijf :beer:

baarsjesbewoner

Bewuste gebruiker
ik hou vooral van amstel, hertog jan, jupiler of een witbiertje.

maar het lekkerst bier vind ik mythos ( grieks bier ), lekker licht en het smaakt gewoon speciaal. hmmmmmmm, ik zou er wel een lusten :)

trouwens san miguel is ook erg lekker!

caatje

Badass junkie
kheb geen zin in een glaaske water,
nee ik lust alleen maar bier,
geen limonade, chocomel of cola,
nee ik lust alleen maar bier

bier bier bier bier

(nummer van Normaal)

BacingsPen

Badass junkie
zakkie zei:
ik drink wel nog eens graag hoegaerden

owja, datwas ook altijd lekker!

Vind t bier bij mij laatste tijd wel erg snel gaan haha :P Tis jammer dat het zo'n gevaarlijke harddrug is, anders zou ik het wat vaker gebruiken, kan ik er wat beter tegen voor bij het uitgaan :grin:

Jeller

Badass junkie
drink je gewoon één keer in de maand goed zat en drink voor de rest gene alcohol.. das ook goed toch

spacekonijn

Badass junkie
SpacingBen zei:
Vind t bier bij mij laatste tijd wel erg snel gaan haha :P Tis jammer dat het zo'n gevaarlijke harddrug is, anders zou ik het wat vaker gebruiken, kan ik er wat beter tegen voor bij het uitgaan :grin:

alcohol is geen harddrugs.... alleen als je er slecht mee omgaat .
maar het is wettelijk gewoon geen harddrug dus accepteer dat maar , als je teveel blowed is blowen ook een harddrug.
en dat lees je hier ook nauwelijks , word een beetje moe van elk topic maar weer 'alcohol is een harddrug verhaal' en 'al die mensen die zuipen' blabla.
tuurlijk is alcohol heel slecht , maar de hele wereldeschiedenis-lang hebben we overleefd met het gebruik van alcohol, bijna in ieder huis word wel alcohol gedronken en dat zijn echt niet allemaal verslaafden.

en sowieso schreeuwen wij toch ook niet overal dat GHB een softdrug is..

maargoed nu komen we weer op het punt dat de termen 'soft en hard'- drugs gewoon helemaal nergens opslaan.
begrijp dat nou eens , het is alleen hoe je er mee omgaat .

Bovenaan