heroine

Mac...

Badass junkie
@ snoepke

Jammer dat het zo is gelopen, maar denk wel het verstandigste wat je kon doen. Heel veel succes gewenst.

snoepke

Newbie
wou even laten weten dat uiteindelijk alles terug in orde is gekomen. Mijn vriend is na 1 week het huis uit tot besef gekomen dat geen enkele drug zijn verdriet kon wegnemen. (verdriet dat hij me kwijt was) Hij heeft stilgestaan bij het feit en alles overlopen wat er fout en wat de reden was tot gebruik van hero en benzo's. Uiteindelijk boden die hem geen oplossing in tegendeel! Hij heeft gekozen voor "ons". Blijkbaar is hero toch te overwinnen... je moet echt zelf willen en ik denk in mijn geval ook heel veel van elkaar houden. :hearteyes: :wave:

shakes

Belezen gebruiker
Hoe weet je dat ie niet stiekem gebruikt dan? Heroine is namelijk geen drugs waarmee je gewoon eve stopt.

snoepke

Newbie
ik begrijp het ongeloof maar ben 100% zeker. Hoedat komt dat ik zo zeker ben, wel heb nu 14dagen constant met hem gebleven en finacieel beheer ik het geld. Hij neemt wel 25mg mephenon, maar da's oke.

Jonirsz

Experimenterende gebruiker
Ik heb ooit eens tegen een vriendin van me gezegt, als ik aan de hero ga,. mag je me afmaken,.. gewoon het idee dat ik aan de hero ga hmm nee,, is tegen mijn principes in,..
Tip: lees christiane F,.. daar is mijn beslissing namelijk uit voortgekomen

mijn excuses als dit een te late reactie op het onderwerp is :rolleyes: maar ik kan de tijd + datum van de vorige posts niet zien :mrgreen:

melissa

Wijs gebruiker
Jonirsz zei:
Ik heb ooit eens tegen een vriendin van me gezegt, als ik aan de hero ga,. mag je me afmaken,.. gewoon het idee dat ik aan de hero ga hmm nee,, is tegen mijn principes in,..
Tip: lees christiane F,.. daar is mijn beslissing namelijk uit voortgekomen

mijn excuses als dit een te late reactie op het onderwerp is :rolleyes: maar ik kan de tijd + datum van de vorige posts niet zien :mrgreen:

christiane f heb ik op school gezien.......
man wat heeft die film een impact op mij gehad.......
ik ben al twee vrienden verloren aan bruin,4 aan de gevolgen van alcohol.......dat zet je wel aan t denken
een hele goede vriend is momenteel aan t afgleiden,maar wel door t roken van wit.......
en er is niks wat je anders kunt doen dan lijdzaam toekijken.......
hoe een knappe jongen,met een goede baan veranderd in een vieze junk die zichzelf niet meer verzorgd,liegt en bedriegd en steelt van zijn familie en vrienden om dope te halen......
ik heb hem hier laatst de deur gewezen,hij is niet meer welkom nadat hij voor de zoveelste keer wat geflikt had zonder blikken en blozen.......
pijn deed me dat,zo een zielig hoopje mens......
maar ik ben er van overtuigd dat ik em niet kan helpen,en er niet mee om kan gaan.......
zou hem t liefst vastpakken en door mekaar schudden.........
waarom ik nog geen totale afkeer heb van die rotzooi blijft voor mij echt de grote vraag

Imke

Badass junkie
snoepke zei:
wou even laten weten dat uiteindelijk alles terug in orde is gekomen. Mijn vriend is na 1 week het huis uit tot besef gekomen dat geen enkele drug zijn verdriet kon wegnemen. (verdriet dat hij me kwijt was) Hij heeft stilgestaan bij het feit en alles overlopen wat er fout en wat de reden was tot gebruik van hero en benzo's. Uiteindelijk boden die hem geen oplossing in tegendeel! Hij heeft gekozen voor "ons". Blijkbaar is hero toch te overwinnen... je moet echt zelf willen en ik denk in mijn geval ook heel veel van elkaar houden. :hearteyes: :wave:

Heroïneverslaafden kunnen je veel wijs maken , kspreek uit ervaring, dus kzou nie zomaar geloven wat je vriendje zegt... ook al klinkt hij heeeel overtuigend, eens verslaafd, raak je er maar moeilijk vanaf.. :wink:

grtzzz

Bovenaan