Heroine snuiven?

Nu lees ik dat je heroine ook kunt snuiven? Daar hoor ik heel weinig van, de meesten roken het toch? Of spuiten. Maar waarom zou je het snuiven? Geeft dat hetzelfde effect als chinezen?

ja je kan t snuiven zo ben ik ook begonnen..t geeft wel hetzelfde effect ja..maar ik zou je aanraden er niet aan te beginnen. groeten

matthijs

Badass junkie
hehehe klopt, klopt
En een stuk goedkoper
En een stuk minder verslavend
(het maffe is dat het wel slechter voor je is dan heroine)

Himself

Belezen gebruiker
terug op mathijs... nitrous is niet slechter dan heroine.... en dat weet iedereen.... dus alsjeblieft.... stop de onzin :wave:

matthijs

Badass junkie
Heroine is niet slecht voor je lichaam zolang je maar een regelmatig leven leidt en je heroine kan betalen.
Zolang je, jezelf goed verzorgd is het niet slecht boor je lichaam
Kijk naar jules deelder en bourroughs. Zijn beide verslaafd aan heroine maar kunnen nog gewoon functioneren en zijn redelijk oud

spacekonijn

Badass junkie
ja en vooral geld en mensen die je op de been houden en zorgen dat je niet te ver gaan alleen de meeste mensen hebben dit niet

matthijs

Badass junkie
Dan is heroine niet slecht voor je lichaam, de brol (:confused:) is slecht voor je lichaam. Pure heroine is niet slecht voor je lichaam, maar goed, ik begrijp ook wel dat de meeste mensen daar niet aan kunnen komen...

jaja

Bewuste gebruiker
mathijs zei:
Heroine is niet slecht voor je lichaam zolang je maar een regelmatig leven leidt en je heroine kan betalen.
Kijk naar jules deelder en bourroughs. Zijn beide verslaafd aan heroine maar kunnen nog gewoon functioneren en zijn redelijk oud

:wave:

Deelder gebruikt volgens mij amfetamine en geen bruin.

Deze waardevolle informatie is mijn 100e geposte bericht.
Een jubileum.

:beer: :smoke: :openmouth:

Deranged

Badass junkie
mathijs zei:
William Burroughs is in 1997 op 83 jarige leeftijd overleden, hij is inderdaad het grootste deel van zijn leven heroine verslaafd geweest. Jules Deelder is nooit heroine verslaafd geweest, die is al tig jaren aan de speed. :wave:

BillyBilo

Badass junkie
Deranged zei:
mathijs zei:
William Burroughs is in 1997 op 83 jarige leeftijd overleden, hij is inderdaad het grootste deel van zijn leven heroine verslaafd geweest. Jules Deelder is nooit heroine verslaafd geweest, die is al tig jaren aan de speed. :wave:

Laatst zei jules in een interview dat hij af en toe nog wel wat gebruikte, en het eindige op ine, misschien coke dan?

toooz

Belezen gebruiker
het moment dat je met coke niet kan slapen na te hebben gesnoven, ga je met hero ook hebben maar ga je buikpijn en je kut voelen dus snuif gewoon 1g coke

toooz

Belezen gebruiker
kroko123 zei:
Ik heb kort geleden een keer Heroine gesnoven en het was echt een van de beste ervaringen met drugs tot nu toe... voor het gevoel en als je het goed doet gaat er niks boven H.
Ik zal het nooit nog een keer kopen, veel te gevaarlijk... de dag erna (op school!!) nog steeds mega-stoned dus ik ben maar naar huis gegaan..

<<<< Niet bij iedereen het zelfde!!!!

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
De ene keer dat ik dat probeerde, was ik een half uurtje geweldig weg, en toen direct daarna een cold turkey van 2 en een half uur(sloeg erin als een bom). nee, geen hero voor mij. dan heb ik liever een grammetje maroc. Of zou je met een joint de cold turkey kunnen verminderen?

Vanadesse

Wijs gebruiker
matthijs zei:
Toch is het op een bepaalde manier wél slecht voor je lichaam. Heroïne is een verdovend waardoor je bepaalde pijnen negeerd. Wanneer je verslaafd bent, en je kan het betalen, zoals jij hierboven noemt, kan het nog zijn dat je ziek word, maar het helemaal niet voeld omdat je de pijn verdoofd. Dat is dan weer wel slecht voor je lichaam...

Gewoon niet aan beginnen!

vogel

Bewuste gebruiker
opiaten leggen je hele spijsverteringstelsel stil,, dus opname van voedel vitamines word zo beperkt

speeseend

Wijs gebruiker
oh ja?

vogel zei:
opiaten leggen je hele spijsverteringstelsel stil,, dus opname van voedel vitamines word zo beperkt

Is dat je eigen ervaring en/of is het een wetenschappelijk feit?

Ik heb persoonlijk geen problemen gehad met de opname van vitamines en mineralen.

Constipatie is wel een bekend probleem. Maar volgens mij zal dit de boel enkel vertragen, niet versnellen; waardoor je lichaam dan evt. tijd te kort komt om de stoffen uit je voedsel te halen.

bertje008

Experimenterende gebruiker
opiaten vertragen je spijsvertering zeker weten, ik en nog zeker 10 anderen kunnen dit bevestigen.
ik heb nog nooit gehoord dat iemand daar geen last van had .
je kunt het alleen een beetje helpen door veel te drinken zodat je zo min mogelijk uitdroogt.(2x zo veel)
ook is het verstandig om veel melk voor het slapen gaan te drinken ,en 's ochtens en 's middag veel jus dórange.
en geen opiaten gebruiken voordat je spijsvertering in volle gang is .
dus niet 's ochtens.
b.k.

speeseend

Wijs gebruiker
inderdaad...

bertje008 zei:
opiaten vertragen je spijsvertering zeker weten, ik en nog zeker 10 anderen kunnen dit bevestigen.
ik heb nog nooit gehoord dat iemand daar geen last van had .
b.k.

Mis ik soms een stuk, Bertje? Volgens mij zegt niemand dat dit niet waar is wat jij nu óók ''zeker weten'' bevestigd.

Groetjes,

de eend

mischaaa

Newbie
Heeft iemand toevallig ervaring met het snuiven van heroïne, wat het effect ervan is? Ik heb namelijk laatst wit poeder gesnoven, waarvan ik dacht dat het coke was, maar het had een heel ander effect. Veel waziger, heel chill, moeite met recht staan en werd er een beetje lam van. (Het was geen Ketamine)

eend

Belezen gebruiker
^Kan van alles geweest zijn. Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat het hier om Hero ging.

Witte Hero is nu niet direct iets waar je "tegenaan loopt". Het zal eerder een vermalen pilletje zijn. Misschien een opiaat-achtige. Maar ja, enkel testen zal je zekerheid hierin geven.

Indien je graag wat kenmerken wilt horen betreft het snuiven van Hero:

Allereerst een ontzettend kriebelende neus, wat later over je hele lijf verspreidt! Zeer stoned gevoel, maar toch helder. Misselijk, kotsen. Erg typische geur, die Hero! Ik kreeg ook altijd last van vreet-kicks, maar dat kan persoonlijk zijn.

Groet,

De eend

Wromtrax

Bewuste gebruiker
Ik zal wat duidelijker zijn

Heroïne is een sterk verslavende harddrug. Het werkt sneller dan morfine, daar bij de synthese van heroïne acetylgroepen aan het morfinemolecuul gekoppeld worden. Door deze acetylgroepen wordt het molecuul beter vetoplosbaar.,en passeert heroïne sneller de bloed-hersenbarrière dan morfine. In de hersenen worden de acetylgroepen van het heroïnemolecuul afgesplitst waardoor weer een morfinemolecuul ontstaat, dat het effect op de hersenen geeft.

Heroïne is levensgevaarlijk omdat het de ademhaling onderdrukt. Deze onderdrukte ademhaling op zich hoeft niet direct levensbedreigend te zijn, maar de geïntoxiceerde persoon kan door de verlaagde zuurstofspanning in het bloed gaan braken. In combinatie met een verlaagd bewustzijn kan dit braaksel worden ingeademd waarna de persoon in kwestie kan stikken. Ernstige overdoses kunnen de ademhaling wel helemaal doen stoppen, maar bij gebruik van opiaten treedt gewenning op: een dosis die door een geroutineerde gebruiker goed wordt verdragen kan voor een beginner fataal zijn. Gebruik van alle opiaten leidt ook tot ernstige constipatie.

Wat het doet met je lichaam:

- Je vermagerd
- Je komt in een depressie
- Het tast je geheugen aan
- Je hebt meer euforie nodig voor een geluksgevoel. Een kus geeft je niks meer.
- Je voelt geen pijn meer
- Onderdrukt je ademhaling
- Kan je laten stikken

Ik raad sowieso iedereen af om aan drugs te beginnen maar zeker met heroine.

Ik heb gespoken :tearsofjoy:

Bovenaan