Heroine programma

jimcp

Experimenterende gebruiker
Ik heb een vraag over cliënten in een heroine programma. Hoeveel mg. pure heroine krijgen zij per sessie en hoe vaak per dag?

Bron

Ik meen 2 of 3 keer per dag en variërend van 100mg tot 300mg per keer. Kocht in t verleden weleens heroïne van heren die de heroïne mee smokkelden en er waren 3 tijden waarop ik een poging kon wagen wat te bemachtigen. 1, 2 trekjes en ik was weer "beter". Super sterk spul.

Laatst bewerkt:

inner_search

Badass junkie
Ik meen 2 of 3 keer per dag en variërend van 100mg tot 300mg per keer. Kocht in t verleden weleens heroïne van heren die de heroïne mee smokkelden en waren 3 tijden waarop ik een poging kon wagen wat te bemachtigen. Was toen zelf ook heroïne verslaafd en hier alleen kon ik op dat moment voor *€ of zelfs minder wat overnemen. 1, 2 trekjes en ik was weer "beter". Super sterk spul.
Geen prijzen van drugs noemen aub.
Regeltjes van het forum

jimcp

Ik meen 2 of 3 keer per dag en variërend van 100mg tot 300mg per keer. Kocht in t verleden weleens heroïne van heren die de heroïne mee smokkelden en er waren 3 tijden waarop ik een poging kon wagen wat te bemachtigen. 1, 2 trekjes en ik was weer "beter". Super sterk spul.
Bijna een gram puur per dag. En dan waarschijnlijk ook nog methadon, want heroïne werkt maar max. drie uur. - Echt jammer dat je het meerdere keren per dag moet ophalen, anders...

Bovenaan