Heroïne chinezen

Alethea

Newbie
Na een decennium lang geïnteresseerd te zijn in heroïne ben ik het eindelijk eens (voor de eerste keer) gaan proberen. Ik heb twee bolletjes gekregen voor 40 euro. Al denk ik dat het per halve gram verkocht werd. Dat weet ik niet zeker.

Nu wou ik gaan chinezen omdat mij dat de veiligste manier lijkt van heroine gebruiken.
Het probleem is dat het niet zo gemakkelijk is dan het lijkt. Je moet de drugs die vloeibaar wordt laten bewegen terwijl je het blijft verhitten. Slecht één seconde is het gelukt het te inhaleren met een rietje en er iets van te voelen. Maar voor de rest was het toch sukkelen... :confused:

Mag je heroine ook gewoon op één en dezelfde plaats blijven verhitten?
Ik heb het nog niet zo geprobeerd omdat ik geen zin heb om al mijn drugs te blijven verspillen zonder het "gewenste" effect te verkrijgen.

Omdat chinezen mij niet zo goed lukt ben ik beginnen te snuiven.
Daarbij voel ik wel direct effect (tegenover cocaïne..das brol, eer je daar iets van voelt).
Ik voel mij iets tussen dronken en moe zijn, om het zo te zeggen. Is dit normaal?
En hoeveel heroine mag een beginner eigenlijk opsnuiven? Het geeft alleszins een erg onaangenaam gevoel in de keel, want de dag erna heb ik keelpijn.
Bij de eerste keer snuiven heb ik achteraf moeten kotsen, bij de tweede keer niet.

Vriendelijke groeten
van een groentje

speeseend

Wijs gebruiker
Ik zou het bij 1 tot 1.5 streep (ongeveer 1 tiende gram) houden. zeker niet meer, eerder minder!

Snuiven is mogelijk wel de meest veilige manier, wanneer je de strepen klein (ongeveer 0,005gr.) maakt. Je voelt redelijk goed aan wanneer genoeg is.

musty1991

Newbie
Astublieft, gebruik je verstand en ik spreek zelf uit ervaring.
Met heroine moet je echt niet experimenteren, de smaak van heroine blijft bijna voor altijd in je hoofd rondhangen en je krijgt het er nooit uit. Die smaak ga je na enkele keren gebruikt te hebben beginnen lekker te vinden, en ga je voor de rest van u leven met een heroine verslaving sukkelen. Het is geen drugs om mee te experimenteren. Als je het toch wilt doen raad ik je aan om alles weg te gooien na 1 keer het effect gehad te hebben en nooit meer erachter te zoeken. !

Alethea

Newbie
musty1991 zei:
Astublieft, gebruik je verstand en ik spreek zelf uit ervaring.
Met heroine moet je echt niet experimenteren, de smaak van heroine blijft bijna voor altijd in je hoofd rondhangen en je krijgt het er nooit uit. Die smaak ga je na enkele keren gebruikt te hebben beginnen lekker te vinden, en ga je voor de rest van u leven met een heroine verslaving sukkelen. Het is geen drugs om mee te experimenteren. Als je het toch wilt doen raad ik je aan om alles weg te gooien na 1 keer het effect gehad te hebben en nooit meer erachter te zoeken. !

Merciekes, voor je bezorgde reactie.
Dat waardeer ik ten zeerste. Maar ik weet (in een zekere zin) wel wat ik doe, al kun je dat als mens nooit volledig weten natuurlijk. Die heroïne ben ik gewoon op straat gaan vragen. (In België, woon daar).
Uiteraard gevaarlijk omdat ik de sterkte van het spul niet ken en omdat ik een beginner ben en het ALLEEN doe. Dat zijn drie factoren van "hoe het niet moet".
Maar het was mijn keuze. Na 10 jaar ben ik eindelijk een drempel overgestapt en ben ik er (spijtig genoeg) alleen naar gaan zoeken.

Vo de rest ben ik inderdaad wel op zoek naar een "wow"-effect. Maar of ik het daar in ga vinden weet ik nog niet. (Alles hangt af van kwaliteit, tolerantie, etc.)
Uiteraard hoop ik het ooit nog is te kopen. De plek vanwaar ik het vandaan heb gehaald is absoluut niet vlakbij, dus "rap" verslaafd zal ik niet worden en dat is uiteraard niet mijn bedoeling. Ik zal wel opletten :wink: :)

Alethea

Newbie
toraq zei:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=19&t=34495

Héél subtiel :)
Ondank mijn hautaine houding heb ik toch de moeite gedaan om het te lezen.
Eerlijk: moest ik verslaafd geraken is dat mijn probleem.
En ik denk niet dat een verslavend middel voor iedereen verslavend hoeft te zijn.
Waarom geraakt de een verslaafd aan cocaïne en de andere gebruiker (die al lang en regelmatig gebruikt) niet? Of waarom raakt iemand verslaafd aan alcohol en een ander niet?
Verslaving ligt in je hoofd. Het is iets supervreemds...
XX

Nu ja, you only live once

L

Lid 30310

Gast
Cheeta X zei:
toraq zei:

En ik denk niet dat een verslavend middel voor iedereen verslavend hoeft te zijn.
Waarom geraakt de een verslaafd aan cocaïne en de andere gebruiker (die al lang en regelmatig gebruikt) niet? Of waarom raakt iemand verslaafd aan alcohol en een ander niet?
XX

Van de 100 mensen die alcohol,cocaine,speed of wat anders gebruiken raakt het merendeel niet verslaafd. Maar van de 100 mensen die met heroine beginnen en dat gebruik voortzetten is er misschien eentje die niet verslaafd raakt en de rest wel(en dat is echt niet overdreven). En je kan alles nog zo goed voor elkaar hebben met heroine experimenteer je beter niet. Ik heb zelf ook alle drugs gebruikt die er zowat zijn en ook langere periodes en nergens aan verslaafd geraakt. Dus toen ik met heroine begon dacht ik dat ook wel te kunnen,maar dus niet. En mensen hier waarschuwen je omdat ze uit ervaring spreken en omdat ze weten waar dit waarschijnlijk toe gaat leiden als je besluit om door te gaan hiermee. Maar als jij denkt dat jij de uitzondering bent die er wel mee om kan gaan dan denk ik dat je je eigen overschat en/of onderschat hoe verslavend heroine wel is.

Paperplane.

Wijs gebruiker
JohnnyT zei:
Cheeta X zei:
toraq zei:

XX

Van de 100 mensen die alcohol,cocaine,speed of wat anders gebruiken raakt het merendeel niet verslaafd. Maar van de 100 mensen die met heroine beginnen en dat gebruik voortzetten is er misschien eentje die niet verslaafd raakt en de rest wel(en dat is echt niet overdreven). En je kan alles nog zo goed voor elkaar hebben met heroine experimenteer je beter niet. Ik heb zelf ook alle drugs gebruikt die er zowat zijn en ook langere periodes en nergens aan verslaafd geraakt. Dus toen ik met heroine begon dacht ik dat ook wel te kunnen,maar dus niet. En mensen hier waarschuwen je omdat ze uit ervaring spreken en omdat ze weten waar dit waarschijnlijk toe gaat leiden als je besluit om door te gaan hiermee. Maar als jij denkt dat jij de uitzondering bent die er wel mee om kan gaan dan denk ik dat je je eigen overschat en/of onderschat hoe verslavend heroine wel is.
Bron? Lijkt me niet hoor. De verslavingsgraad na 1x gebruik ligt wel hoger dan bij alcohol, speed of zelfs coke, maar het is echt geen 99%. Meende gelezen te hebben rond de 30%. Dat is na 1x gebruik he, dat word hoger als je er vaker mee experimenteerd.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Je kan het niet met procenten aangeven, maar je moet wel toegeven dat het merendeel de dieperik ingaat als gevolg van heroïne gebruik. Zelfs al na een paar maal.
Daarom adviseer ik de TS nogmaals om dat goedje links te laten liggen, er zijn zoveel fijnere/veiligere dingen met een veel lagere verslavingsfactor om te gebruiken.

Paperplane.

Wijs gebruiker
mandragora zei:
Je kan het niet met procenten aangeven, maar je moet wel toegeven dat het merendeel de dieperik ingaat als gevolg van heroïne gebruik. Zelfs al na een paar maal.
Daarom adviseer ik de TS nogmaals om dat goedje links te laten liggen, er zijn zoveel fijnere/veiligere dingen met een veel lagere verslavingsfactor om te gebruiken.
Klopt, het grootste deel zal gewoon in de problemen raken. Alleen zitten sommigen er al na 1x aan vast, en anderen pas na vaker gebruiken.

L

Lid 30310

Gast
Als jullie goed lezen heb ik het niet over mensen die slechts eenmaal heroine gebruiken. Want na 1 keer ben je inderdaad niet verslaafd. Maar over diegenen die met heroine beginnen en dat gebruik voortzetten met het idee dat wel onder controle te kunnen houden. Natuurlijk ben je niet na 1 keer verslaafd,maar als je denkt heroine langdurig te kunnen gebruiken zonder verslaafd te raken dan heb je dat toch mis. Op een uitzondering na.

dislexsik

Newbie
Cheeta X zei:
toraq zei:

XX

Ik snap wat je wilt zeggen maar trust me, met heroine wil je echt ni beginne experimenteren.
Het klinkt alsof je ni echt beseft waaraan je begint.

Alethea

Newbie
dislexsik zei:
Cheeta X zei:
toraq zei:

XX

Ik snap wat je wilt zeggen maar trust me, met heroine wil je echt ni beginne experimenteren.
Het klinkt alsof je ni echt beseft waaraan je begint.

Ach...ik weet het goed genoeg en ook niet. Ik weet enkel de dingen die ik lees.
Maar het is zeker niet de bedoeling om mijn geld eraan te gaan verkwisten. Zo voor een keertje.
Het is ook niet de bedoeling dat mijn ouders erachter komen, heb geen zin om tikken tegen men hoofd te krijgen en wat geschreeuw,.. :confused: :confused: :confused:
Ik heb me in ieder geval voorgehouden om, moest "het ooit zijn" dat mijn lichaam er tolerant begint voor te worden en een hogere dosis wil, ik gewoon een tijd zal stoppen. Zodat ik mijn lichaam er terug aan kan ontwennen en ik kan blijven "genieten" van 1 gram en niet meer.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Heb ook vernomen dat je van de eerste keren heroïne niet echt kan genieten, dat je'r misselijk van word,kotst,...

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
mandragora zei:
Heb ook vernomen dat je van de eerste keren heroïne niet echt kan genieten, dat je'r misselijk van word,kotst,...

Is inderdaad vaak zo, had zelf last van een wat vreemd gevoel de eerste keren maar dat verdween na een paar keer. En bij iemand anders was het de eerste keer al paradijs om het zo maar te noemen.
Maar oppassen met dit spul zeg ik maar weer, voor je het weet zijn de voordelen/positieve effecten weg en neem je het slechts om je 'normaal'ontspannen te voelen of niet ziek te worden.
Heb het aantal keer gedaan maar zal het niet meer doen, ik weet wat het is nu en daar ging het mij om :)

Grz

Alethea

Newbie
mandragora zei:

Klopt inderdaad :P Ma dat valt goed mee :)
Kliep net naar de badkamer maar twas al te laat. Beurk! Haha, eigenlijk wel funny.
Ge weet dat het erbij hoort dus je neemt het erbij. Het is en blijft vergif.

L

Lid 30310

Gast
Zou bijna denken dat je de boel in de maling neemt,maar mocht je serieus zijn dan denk je er echt veel te makkelijk over. Als jij denkt dat je gewoon even kan stoppen als je lichaam tolerant ervoor begint te worden,dan weet je dus echt niet wat je te wachten staat. Afgezien van de lichamelijke afkickverschijnselen die de eerste keer trouwens ook nog best wel meevallen heb je ook nog te maken met de geestelijke drang om te gebruiken.

druggie83

Newbie
Hey hey!

Ik moet idd toch ook zeggen dat je je niet lijk te beseffen waar je aan begonnen ben.

Bruin gebruiken voor de eerste keer is naar mijn mening het zelvde als je hand schudden met de duivel!
En geloof me deze duivel laat je niet zomaar gaan.
Ik kan je dit zeggen dat als ik de kans kreeg om die fout om voor het eerst bruin te gebruiken kon veranderen dan zou ik het zonder eninge twijfel direct doen.

Maar het is aan jou en ik denk dat je er gewoon zelf achter moet gaan komen want zo te horen ben je niet voor rede vatbaar hierin zoals de meeste van ons verslavden waren in het begin.
Maar believe me er komt een dag dat je met tranen in je ogen tegen je zelf zeg "had ik er maar nooit aan begonnen"

Heroine verslaafd zijn is levenslang letterlijk en figuurlijk!
Wees wijs en kap met die zooi!

Groetjes

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Heb het 1x gesnoven, wel asia white heroine speciaal om te spuiten en snuiven.
Het zakje rook erg naar azijn.
Ik had er 1 lijntje van gedaan van 20mg, daarvan heb ik +-6u effect gehad!
Ik kreeg een warm gevoel, overal jeuk en in vlagen het welbekende knikkebollen.
Ik heb toen ook 5x moeten kotsen, telkens als ik iets dronk niet lang erna mocht ik terug de wc opzoeken.

Verder was het effect niet onaangenaam, maar heb al leukere dingen gedaan denk ik.
Die jeuk en het kotsen was echt wel minder.
Het gevoel zelf was ook oftewel matig, ofwel teveel en toen zat ik te "bollen".

Het was van een maat die 0,5gr gekocht heeft dat ik het getest heb.
Die heeft het nu wel al 3d na elkaar gedaan, maar ziet er niet echt een probleem in :(

speeseend

Wijs gebruiker
Voor mij voelde het vanaf dag een erg lekker. Enkel de volgende dag wat misselijk en nog steeds erg high. Eerst spreek je af het maar eens in de maand te doen, dan al gauw twee keer per maand, zodra het geld binnen is, er iets te 'vieren' valt etc.

Het gevaar zit 'm in de misleiding. Het lijkt allemaal niet zo heftig, waardoor de je de neiging hebt het allemaal te bagatelliseren. Dan is het dus al flink te laat..

druggie83

Newbie
speeseend zei:
Voor mij voelde het vanaf dag een erg lekker. Enkel de volgende dag wat misselijk en nog steeds erg high. Eerst spreek je af het maar eens in de maand te doen, dan al gauw twee keer per maand, zodra het geld binnen is, er iets te 'vieren' valt etc.

Het gevaar zit 'm in de misleiding. Het lijkt allemaal niet zo heftig, waardoor de je de neiging hebt het allemaal te bagatelliseren. Dan is het dus al flink te laat..

Dat zeg je nou precies helemaal goed!
Toen ik er mee begon begreep of wou niet horen van mensen hoe fout het zou gaan!
Toen was het te laat, alle waarschuwingen door zien en horen wuif je weg, heroine is echt een mind fucker !

Alethea

Newbie
Had nog een vraag:

Klopt het dat je heroine (wanneer het vloeibaar geworden is) gewoon in druppelvorm op dezelfde plek kunt houden? Sommige beweren dat je een gleufje in je zilverpapier moet maken en het moet laten bewegen (= hetgeen waarmee ik de laatste keer mee zat te kloten) en anderen zeggen dan dat je het op één en dezelfde plek moogt laten verdampen.

Nu vraag ik mij af, wanneer je het laatste doet en je stopt met verhitten, kun je het dan HER-verhitten of ist dan al naar de kl*ten? Voor ik het nog eens probeer dachtk eens jullie mening te horen... Volgende keer samen met een vriendin van me :) Kdacht echt dat ze me een uitbrander ging geven. Maar voor haar is alles oke zolang je er niet als een zombie bijloopt.

xxx

druggie83

Newbie
Cheeta X zei:
Had nog een vraag:

Klopt het dat je heroine (wanneer het vloeibaar geworden is) gewoon in druppelvorm op dezelfde plek kunt houden? Sommige beweren dat je een gleufje in je zilverpapier moet maken en het moet laten bewegen (= hetgeen waarmee ik de laatste keer mee zat te kloten) en anderen zeggen dan dat je het op één en dezelfde plek moogt laten verdampen.

Nu vraag ik mij af, wanneer je het laatste doet en je stopt met verhitten, kun je het dan HER-verhitten of ist dan al naar de kl*ten? Voor ik het nog eens probeer dachtk eens jullie mening te horen... Volgende keer samen met een vriendin van me :) Kdacht echt dat ze me een uitbrander ging geven. Maar voor haar is alles oke zolang je er niet als een zombie bijloopt.

xxx

Nou ja idd je moet het zelf maar gaan ondervinden dan ik hoop dat je snel genoeg ondekt dat dit je leven op zijn kop gaat gooien!

Maar ff antwoord op je vraag want als je het dan toch doet doe het dan maar goed ook hey !

Je kan het idd wel op een plek op laten branden maar dan kan je beter een kleinere hoeveelheid per keer op je folie doen want het is wel beter als je het dan allemaal in een keer naar binnen trek/rook omdat er verbranding is ontstaan en dus de troep die je daarvan krijg er voor zorgt dat het niet meer zo lekker rookt plus, als je je aansteker eronder vandaan haal en dus de verhitting stop brand het nog wel heel ff door dus door zuigen door die buis tot er echt geen rook meer van af komt!
Het is niet alltijd gelijk verkloot, maar die kans zit er wel in daarom beter een hoeveelheid erop gooien die je in een keer naar binnen kan inhaleren dan proberen er meerdere trekkies uit te halen.

Maar om eerlijk te zijn heb ik deze manier van roken alltijd zonde gevonden je heb meer aan je dope als je hem gewoon op je folie laat lopen want soms is het ff te veel waneer je het terplekke op brand en dan schiet zo naar binnen dat je het uit hoest!

Je moet gewoon kijken wat voor jou het beste werkt het kan in elk geval op bijde manieren.

Grtz Druggie83.

gastondm

Experimenterende gebruiker
Gebruik van Heroine heb ik op alle mogelijke manieren al gedaan,
ik ben er ongeveer nu al een 10j mee bezig, wel al veel miserie gehad daardoor.
wil je afkicken doe het met subuxono, methadon is nog slechter qwa afkick and i know it!!
Ik ben nen belg ik betaal 20€ voor 1gr hero in antwerpen, ik weet niet hoe het bij jullie ziet maar ik ben eens opzoek naar een ander plaats :)

gastondm

Experimenterende gebruiker
speeseend zei:
zodra het geld binnen is, er iets te 'vieren' valt etc.
Idd na een tijdje ga je om bruin zodra je er het geld voor hebt, het is echt een vergif,
Ik denk ook dikwijls nu HAD IK DAT MAAR NOOIT GEPROBEERD maar dat is te laat... :(

Ik vind het wel fijn zo af en toe :)
Best altijd wat dagen tussen laten, en als je toch niet doet wacht dan weer paar weken.
Doe het nu zo al bijna een jaar via dope die ik koop via darkweb, duur maar kwaliteit. Die op straat gebeurt ook soms als ik het deel met een vriend ofzo. Je moet gewoon zien dat je doelen hebt want dit is vooral handig en verslavend uit verveling vind ik.

Nu vroeg ik me af, Kan je het op een andere manier roken als chinezen?
Alvast bedankt voor de tip!!

Bovenaan