Herkenbaar?

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ben ooit eens naar m'n wietdealer geweest die zelf van alles en nog wat thuis kweekte. Naar huis gegaan met 5 soorten wiet en 100 xtc pillen. Dat laatste was onverwacht omdat ik een mooie prijs kreeg en was hoogstwaarschijnlijk niet voor eigen gebruik.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Damm, in Belgie zitten geen zo'n dealers. Enkel appies van de buurt met een berg versneden coke en wiet in hun assortiment. Vroeger was het wel leuker. Maar als er een uitgebreid assortiment in aanbod is neem ik ook altijd meer mee dan gepland.

freaker076

Experimenterende gebruiker
Damm, in Belgie zitten geen zo'n dealers. Enkel appies van de buurt met een berg versneden coke en wiet in hun assortiment. Vroeger was het wel leuker. Maar als er een uitgebreid assortiment in aanbod is neem ik ook altijd meer mee dan gepland.
Versneden coke krijg je overal zelfs hier in nederland tegen de tijd dat het in je neus beland van een straatdealer is het al bij 6 tussenpersonen gekomen en 3-4x versneden. Jaren geleden bestelde ik mijn coke soms via het darkweb(silk road) uit colombia redelijk vaak bij dezelfde persoon. en die vertelde mij dat hij met zijn parttime baan omgerekend €350 pm verdiende en dat is voor daar heel erg goed. Hij betaalde zelf destijds omgerekend *modknip: prijzen noemen is niet toegestaan op dit forum* de gram. Ik bestelde meestal 4-5 gram en heb mijn neef ooit een ons laten kopen bij hem en sindsdien kreeg ik bij iedere bestelling elke keer 3-4 gram gratis erbij😁

Het is dat ik tegenwoordig niet vaak meer gebruik en niet lang wil wachten op mijn zooi. Het darkweb is een mooi iets. Ik geef mijn geld liever aan een hardwerkende colombiaan dan ahmed uit tilburg waar ik net was en heb net wat sos geproeft hij is niet geweldig. Volgende keer haal ik me sos gewoon weet in breda. Krijg je in ieder geval nog waar voor je geld.

Laatst bewerkt door een moderator:

freaker076

Experimenterende gebruiker
Haha. Lekkere cocktail
Klein beetje speed en coke op nu en straks een halve xtc erbij voor het lekkere en over een uur of 2-3 een lsd zegel pakken veel te lang geleden.🌚 Mijn vrouwtje aan de 2cb die durft geen lsd te pakken vanwege haar autisme(en mag ze van mij ook niet). Gaat ze waarschijnlijk te veel van nadenken en piekeren.

inner_search

Badass junkie
Hier heeft elke dealer gewoon 1 iets.
Je hebt gwn de weedboer, cokedealer , speeddealer, ketadealer.
Maar ik ken geen enkele die 2 dingen verkoopt.

Wel leuke "promos" voor mooie prijzen.
Maar je moet wel telkens iemand anders bellen als je iets moet hebben.

Edit.
Bvb iets zoals oxy of heroïne is hier ook helemaal niet te vinden en zou ik speciaal naar Antwerpen moeten gaan , om wat rond te lopen.

Gisteren tijdens naar de sleutel gaan of een stuk of 3 Marokkaantjes tegen gekomen die heroïne aan het dealen waren in klaarlichte dag op straat.

Zij ik dus nooit kopen van zo iemand..

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Excuus! En ik ben inderdaad al een lange tijd lid hier, alleen ben ik niet vaak op het forum te vinden. Wist het oprecht niet. Nogmaals sorry😅
No worries! Kan iedereen een keer overkomen. We gaan iemand niet meteen een ban geven voor het noemen van wat prijzen. Maar let er in het vervolg even op!

Bovenaan